előző részben: Taehyungot megerőszakolta egy fiú, akit Ralph (Tae zaklatója, bántalmazója) rángatott magával, majd jött Yoongi és halálra verte a srácot, jikook pedig jött és segített eltüntetni a testet.
Taehyungnak ez volt az utolsó szalmaszál.
Nem volt már többé ugyan olyan. Nem jött ki a vendégszobából, amióta odakerült. Három nap telt el és Taehyung nem mozdult ki a Jimin szobája melletti vendégszobából, még enni se és nem beszélt sokat.
Jungkook és Jimin szíve összetört, mikor Taehyung elmondta, hogy képtelen egy ágyban aludni velük. Hogy nem akarja, hogy megérintsék. Még ők sem.
Iskolába nem mentek, az idő nagy része azzal telt, hogy Jimin és Jungkook Taehyung szobájának az ajtajában ült és hallgatták, ahogy sír.
Többször is megpróbáltak a közelébe kerülni, segíteni neki, de ilyenkor Taehyung mindig kiakadt és kiabálni kezdett félelmében.
Ezért csak üldögéltek a folyosón.
Néha Yoongi is feltűnt és olyankor mindig suttogott valamit az ajtón keresztül, amiket Jungkook és Jimin nem hallott. Yoongi sokat stresszelt és kapucnis pulcsikat kezdett viselni, mert mindig attól félt, hogy valaki megtalálja az elásott testet és lelepleződik.
Yoongi megölte a fiút, aki megerőszakolta Taehyungot. Gondolkozás nélkül. Addig ütötte, amíg az arca a felismerhetetlenségig el nem torzult. Jimin és Jungkook lesokkolódtak ezen, de egy szó nélkül segítettek. Ástak egy mély lyukat a fák közé.
Egyikük sem volt teljesen észnél aznap.Jungkook nem hagyta el Jimin házát és szerencsére Jin megértő volt. Jimin szülei nem tudták, hogy mi történt, mert a fiuk nem mondott semmit, ugyanis tudta, hogy akkor bíróság elé viszik az ügyet és erre Taehyungnak nem volt szüksége. Hogy felfigyeljen rá a média.
Jungkook sokat gondolt a történtekre. Minden egyes alkalommal elöntötte a méreg. Kibaszottul dühös lett. Megverni Taehyungot egy dolog, de megverni és megerőszakolni? Jungkook nem tudta visszatartani a dühét. Jimin falán rengeteg lyuk keletkezett az alatt a pár nap alatt.
Jimin is teljesen le volt sújtva. Sokat sírt. Teljesen tönkretette a tudat, hogy mit tettek a barátjával. Minden alkalommal, mikor Yoongit a részletekről kérdezték, ő lerázta és teljesen figyelmen kívül hagyta őket.
Egyikük sem kezelte jól a dolgot.
Jungkook nem tudta elviselni, hogy nem láthatja Taehyungot, hogy nem bizonyosodhat meg róla, hogy rendben van. Beszélnie kellett vele és elmondania, hogy mennyire szereti.
Felállt és kinyitotta a szoba ajtaját.
- Jungkook, mit csinálsz?- állt fel Jimin is.
Jungkook figyelmen kívül hagyta a kérdést és belépett a szobába. Taehyung vékony alakja kirajzolódott a takaró alatt. Tudta, hogy nem alszik, mert a teste megmerevedett mikor hallotta, hogy valaki bejött.
- Taehyung, kedvesem- suttogta Jungkook és az ágy fölé hajolt.- Kérlek, beszélj hozzánk.
Taehyung nem szólalt meg. Jungkook összeráncolta a homlokát és meg akarta érinteni Taehyungot, de mégsem tette.
- Csak mi vagyunk, baba. Soha nem bántanánk.
- Egyedül akarok lenni- suttogta Taehyung rekedt hangon.
- Kérlek nézz ránk- könyörgött Jungkook. Annyira bele akart nézni végre azokba a szép, barna szemekbe.De Taehyung nem mozdult.
- Taehyung, kérlek! Annyira hiányzol. Beszélj hozzánk. Tudunk neked segíteni-
- Egyedül akarok lenni- ismételte meg.Jungkook megbántottnak tűnt, de gyorsan kisietett a szobából, mert érezte, hogy újra mérges lesz. Jimin nem mozdult, csak szomorúan nézett Taehyung hátára.
- Remélem, hogy segít neked, ha egyedül maradsz, baba.
Taehyung nem reagált.
- Bárcsak megölelhetnélek. Segíteni akarok, hogy újra önmagad lehess...
Taehyung elfojtott hangon felsírt és végre megfordult. A szemei teljesen be voltak dagadva és az arcán rengeteg apró vágás terült el. Teljesen összetörtnek tűnt.
- Újra önmagamnak lenni?- kérdezte indulattal a hangjában. Jimin szemei elkerekedtek.- Bocsánatot kérek, amiért kibaszottul megerőszakoltak. Bocsánat, hogy nem akarom, hogy velem legyetek és beszélnem kelljen arról, hogy mit érzek!
Taehyung hangja érdes volt és annyira összetörtnek nézett ki, hogy Jimin is sírni kezdett. Soha nem látta még ennyire szenvedni Taehyungot. Még akkor sem, mikor meglőtték.
- Taehyung, csak én vagyok az- törölte meg a szemeit Jimin.- Megbízhatsz bennem.
- Megbízni- motyogta Taehyung.- Mi köze van ennek bármihez is? Egyedül akarok lenni!- üvöltötte Taehyung. Jungkook ismét megjelent a kiabálásra és összezavarodottan nézett rájuk.
- Taehyung, mi-
- Tűnjetek a fenébe innen! Mindketten!- kiáltott rájuk.Nem akarta, hogy kérdezgessék, vagy csoportosuljanak körülötte. Csak egyedül akart maradni, olyan nagy kérés ez?
Jimin kiszaladt a szobából, a zokogása áthallatszott a falon. Taehyung úgy viselkedett, mintha egy teljesen más ember lenne és nem értette, hogy miért. Jungkook becsukta maga után az ajtót és Jimin mellé lépett. A mellkasához ölelte és magához szorította.
- Miért csinálja ezt?- kérdezte Jimin sírva.
Jungkook felsóhajtott és pislogott párat, hogy ne engedje lefolyni a saját könnyeit.
- Véglegesen összetört.
-
-
-1 hónapja karanténban
200413
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.