Szerda este Taehyung bement Yoongival a stúdióba, hogy meghallgassa a mixtape-t.
Jungkook és Jimin elmentek vacsorázni egy kisebbfajta randi képében. Az idősebb a saját kedvenc étterméhez vezette őket. Egy olasz hely volt, drága, de nagyon jó, Jimin elmondása szerint.
- Az étel fenséges itt- jegyezte meg Jimin leparkolva az autóját. Jungkook felkuncogott és megigazította az ingét.
- Fenséges? Mégis ki használja ezt a szót?
- Én, duh- válaszolt Jimin, ahogy kiszállt a kocsiból.Jungkook is kiszállt és Jimin mellé lépett. Egyik karjával közelebb húzta magához a fiút. Jimin ahogy belépett az étterembe, elmosolyodott az ismerős fokhagymás kenyér illatán.
- Régen nem jártam már itt- jegyezte meg mikor beálltak egy pár mögé.
- Miért nem?- kérdezte Jungkook lenézve a fiúra.Jimin csak vállat vont és felöltött egy mosolyt, mikor rájuk került a sor.
- Jó estét, hány fő lesz?
- Kettő.
- Rendben, kövessenek- vett kézbe a hosztesz lány két étlapot.A két fiú követte őt az étterem egyik homályosabban megvilágított sarkába. Jungkook és Jimin leültek egymással szemben. A lány lerakta eléjük az étlapokat, majd magukra hagyta őket.
Jungkook felemelte az étlapot, Jimin viszont rá se hederített.
- Már tudod, mit akarsz?
- Persze. Ez a kedvenc helyem- mosolyodott el Jimin halványan.Jungkook gyengéden elmosolyodott. Tetszett neki, hogy Jimin ennyire kényelmesen érzi magát itt. Nagyon aranyos volt, ahogy nézelődött és időről időre mélyet szippantott a levegőből.
- Mit ajánlasz?- kérdezte letéve az étlapot.
- Hmm. Nos, az összes tésztaétel pompás. Itt minden az.
- Ez a hely nagyon... kiszélesíti a szókincsedet- mosolyodott el Jungkook. Jimin felnevetett, előre hajolt és az állát a tenyereibe helyezte.
- Csend, a szókincsem mindig is jó volt.Jungkook szórakozottan elvigyorodott.
A pincér megérkezett, hogy felvegye az italrendeléseiket. Ezután ételt rendeltek, választásuk egy fancy tésztára esett, aminek a nevét Jimin nem igazán tudta kimondani. Rá kellett mutatnia a képre, amitől Jungkook teljesen elolvadt.
Hamarosan megérkeztek az italok, ők pedig boldogan beszédbe elegyedtek egymással.
- Nem emlékszek- nevetett fel Jimin.- Mit mondott a tanár?
- Semmit- kuncogott Jungkook.- Csak fogta és kidobta a srácot a teremből.Jimin kacagott. Jungkook figyelte, ahogy a szemeit felemészti a hatalmas mosolya.
Annyira belé volt esve. Olyan kis pimasz és aranyos volt. Annyira boldoggá tette őt.- El se hiszem, hogy két napunk van nyáriszünetig- szólalt meg Jimin, mikor végre abbahagyta a nevetést.- Aztán végzősök leszünk.*
Jungkook bólintott és belekortyolt a vizébe.
- Tudom. Munkát kell szereznem.
- Pff, dehogy kell- legyintett Jimin.- Leszek a sugar daddy-d.
- Uhh, nem hiszem.
- Már megint ez- forgatta meg a szemeit Jimin.- Azt hittem már rendben vagy azzal, hogy pénzt adok neked, Kook.
- Nem- rázta meg a fejét Jungkook.- Nem szeretek dolgokat kapni.
- De kértél tőlem pénzt mikor Tae-
- De az még az előtt volt, hogy összejöttünk. Egyébként se számít. Tudod, hogy az mire kellett.Jimin bólintott. A nap, amikor Jimin visszajött a családi házukból, Jungkook mesélt az anyukájáról. Jimint elszomorította a hír, ezért össze-vissza puszilgatta Jungkook arcát, hogy felviduljon.
- Te mindig... fura voltál a pénzzel kapcsolatban.
- Tudom- bólintott Jungkook. Jimin halványan elmosolyodott.
- Emlékszek az első veszekedésünkre. A zálogház előtt. Nagyon szexi volt, ahogy leüvöltötted a fejem- mondta egy béna kacsintással megtoldva. Jungkook felkuncogott és megdörzsölte az arcát.
- Nagyon mérges voltam. Csak el akartam adni azt a rohadt fegyvert, de te megakadályoztál és én olyan-
- Egy seggfej voltál?
- Mérges voltam.Jungkook megforgatta a szemeit.
Az étel hamarosan megérkezett, szóval enni kezdtek és tovább beszélgettek. Jungkook örült, hogy végre időt tölthet Jiminnel az ágyon kívül is. Jimin is nagyon örült, hogy Jungkook ennyi figyelmet szentel neki, az izgatottságtól az egész testét elöntötte a pír. Annyira szerelmes volt.
Miután tele ették magukat, a két szerelmespacsirta az utóhoz vette az irányt. Jimin Jungkook karjába csimpaszkodott és nevetett a fiatalabb által kiadott vicces hangokon.
A hazafele úton spanyol dalokat halandzsáztak. Ugyan egyikük sem beszélt spanyolul, és igen hülyén nézhettek ki, nagyon élvezték a dolgot.
Mikor visszaértek a házhoz, Jimin leparkolta az autót, Jungkook pedig kikapcsolta a rádiót.
- Annyira hülye vagy- nevetett Jimin kikapcsolva a biztonsági övét.
- Te meg annyira cuki- mondta Jungkook egy mosollyal az arcán.Jimin egy pillanatig csak mozdulatlanul nézett rá, mintha fontolgatna valamit, majd akcióba lendült, a lábát átemelte a kéziféken, de ekkor a térdével véletlenül telibe találta Jungkookot.
Jungkook fájdalmasan felnyögött, egyik kezét a lábai közé vezette, a másikat pedig a szájára szorította és magas hangon felnyüszített.
- Jungkook, bocsánat!- röhögte el magát Jimin.
Végül Jungkook is beharapott ajakkal kuncogni kezdett.
- Nem baj- suttogta fájdalmasan, kezét elhúzta öléből.- Nem mintha bárkit teherbe szeretnék ejteni a közeljövőben.
Jimin hátradöntött fejjel felnevetett. Jungkook csak figyelte, karjait a fiú dereka köré helyezte, és kényelmesebb helyzetbe húzta magukat.
Jimin lenézett rá, ő pedig tartotta a tekintetét. Sötét volt az autóban, de egy utcai lámpa narancssárga fénye mégis megvilágította őket.
Jungkook kisimította Jimin haját az arcából és rámosolygott.
- Gyönyörű vagy.
Jimin elpirult, de megforgatta a szemeit.
- Ez nem újdonság- mondta, mire Jungkook mosolya kiszélesedett és szorosabban ölelte magához az idősebbet.
- Kérlek soha ne változz meg.
- Te se, Kookie fiú- mondta Jimin kezei közé véve Jungkook arcát.- Egész jól el lehet veled lenni- suttogta.Jungkook szeretetteljesen nézett fel rá és közelebbhajolt egy csókért. Jimin viszonozta, majd mosolyogva elhúzódott.
- Azt hiszem, egészen kedvellek- viccelődött Jimin és rákacsintott a barátjára.
Jungkook felnevetett és szórakozottan megrázta a fejét.
- Hát, én azt hiszem, egészen szeretlek.
Jimin mosolya óriásira nőtt, ahogy játékosan megütötte Jungkook mellkasát.
- Ez rohad jó volt! Elismerésem.
Jungkook elmosolyodott és vállat vont, mintha nem történt volna semmi.
-
-
-* csak Jimin meg Tae lesznek végzősök
nos... furcsák ezek a dolgok.
201028
VOCÊ ESTÁ LENDO
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanficTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.