90

683 88 7
                                    

Taehyung másnap arra ébredt fel, hogy valaki megállás nélkül puszilgatja a homlokát. Kinyitotta a szemeit, de az egyetlen dolog, amit látott egy meztelen felsőtest volt. Mély lélegzetet vett és az illat alapján Jungkookot azonosította be. 

- Mit csinálsz?- motyogta Taehyung és felnézett, mikor a fiatalabb végre elhúzódott. Jungkook kisimította a haját az arcából.
- Annyira nagyon szeretlek- suttogta és kezeibe fogta Taehyung arcát, majd puszit nyomott az orrára. 
- Én is szeretlek- mosolygott fel rá édesen.- És most ölelj át- ásított. 

Jungkook elmosolyodott, felemelte a könnyű testet és magára tette, mire Taehyung belekuncogott a nyakába és a lábait köré fonta. 

- Olyan egy édes baby boy vagy- szakadt ki Jungkookból, ahogy szorosabban ölelte őt magához.

Taehyung kacagni kezdett, de egy magas hang szaladt ki a száján, amikor ujjakat érzett meg az derekán. Az ujjak gazdája felemelte őt és ledobta Jungkook mellé az ágyra. Taehyung fölött most egy szélesen vigyorgó Jimin térdelt, akinek a szemei félholdat formáltak és a szőke haja az arcába hullott. 

- Chim, be kell festeni a hajtöveidet!- mondta Taehyung miután hátrasimította Jimin haját. 
- Egy napja jött vissza, de máris észreveszi, hogy mit kell rendbe tenni- nézett Jimin hitetlenkedve Jungkookra, aki egy gyengéd mosollyal figyelte őket. 

Taehyung eltakarta az arcát és arrébb gördült, egyenesen le a padlóra. Jimin ijedten nézett le a földre, de Taehyung már gurult is arrébb, egyenesen a gardróbba, hogy felvegye az iskolai ruháit. 

- Jobban néz ki- nézett Jimin mosolyogva Jungkookra. 
- Tényleg- bólintott Jungkook.- De még mindig vannak bajok. És továbbra is mérges vagyok Yoongira. 
- Ne csinálj semmi hülyeséget, édesem- sóhajtott Jimin és leszállt az ágyról.- Nincs szükségünk rá. 
- Mint egy feleség. Édesem?- vigyorodott el Jungkook és felült az ágyon. 
- Új dolgokat próbálok ki- nevetett fel Jimin és vállat vont. 
- Hívj apucinak. 
- Eh, nem, inkább vagy papi- mondta Jimin, mire Jungkook felnevetett és magára rántotta az idősebbet. 

Lehúzta magához és az ajkaik hamar megtalálták egymást. Együtt mozgatták őket egy ideig, aztán Taehyung előjött és figyelte, ahogy sugárzik belőlük a szeretet. Végül felvette a táskáját, megigazította a pulcsiját és csak hagyta a másik kettőt, hogy azt csinálják, amit akarnak.

Jungkook végül elhúzódott Jimintől és észrevette az asztalnál boldogan őket figyelő Taehyungot. Végül leállította a többre vágyó Jimint, mert rosszul érezte magát, hogy Taehyung nem tudott csatlakozni hozzájuk. 

- El kell készülnünk. 

Jimin bólintott és rákacsintott Taehyungra, mielőtt besétált ő is a gardróbba. 

Jungkook is kiszállt az ágyból, csak a boxere volt rajta. Taehyung háta mögül elvette a pólóját és Tae még kiélvezte a meztelen felsőtest látványát, mielőtt eltűnt volna a póló anyaga mögött. A szemei ezután levándoroltak Jungkook combjaira, és igazán meg sem próbálta moderálni magát, amint bámulni kezdte őket. 

- Bámulsz, kedvesem- kuncogott fel Jungkook és a farmerjáért nyúlt. 
- Nagyon szeretem a combjaidat- suttogta Taehyung és elpirult, amint rájött, hogy mit mondott. 
- Köszi- nevetett fel Jungkook.- Én meg nagyon szeretem a lábaidat. 

Taehyung kinyújtotta maga elé a feszülős farmerbe bújtatott lábait és lenézett rájuk.
- Miért?

Jungkook összecsatolta az övét és ekkorra már Jimin is beállt melléjük. 

- Mert jó alakjuk van. És meglehetősen szexin mutatnak, amikor szét vannak nyitva- bökte ki, de le kellett állítania magát, amikor megjelent előtte a kép. Taehyung széttárt lábakkal, ahogy mindketten benne mozognak még az utolsó kalandjukkor. 
- Mire értem ide?- horkant fel Jimin a Jungkook nadrágjában élesen kirajzolódó probléma láttán. 

***

Mind beszálltak az autóba, indulásra készen, de Jungkooknak akadt egy igazán szembetűnő problémája a nadrágjában. Egész úton az iskola felé panaszkodott róla, ezért amikor Jimin leparkolta az autót, egy kérdéssel fordult hátra hozzá. 

- Szeretnéd, hogy kisegítselek?

Taehyung szóhoz sem jutott. Hátranézett és látta, ahogy Jungkook a sokktól tátott szájjal bólint. 

Jimin hátramászott és nagyon boldog volt, hogy az autó sötétített ablakokkal rendelkezett. Taehyung látta, ahogy Jungkook meglazítja az övét. Nyugtalanul kezdte érezni magát és megszorította a kilincset, mikor Jungkook elővette a merev tagját. 

- N-nem késhetek óráról- mondta gyorsan és kibukdácsolt az autóból, a szíve hevesen vert. 

Jimin aggódva nézte végig, ahogy Taehyung berohan az épületbe. Jungkook fel akarta húzni a nadrágját, mert esze ágában sem volt magára hagyni, amikor tudta, hogy Ralph a közelben lehet, de megállt, mikor észrevette, hogy Yoongi Tae után fut. 

Jimin visszafordult és a szájába vette Jungkookot, aki erre felmorrant. 

- Baszki- nyögte-, Yoongi remélem nem mozdul rá Taehyungra. 

Jimin egyetértően hümmögött és a dolgára fókuszált, mire Jungkook zihálni kezdett és Jimin hajába markolt. 

Ez a nap is jól kezdődik az iskolában. 

***

Taehyung rosszul érezte magát, amiért fél mindenféle szexuális cselekvéstől. Nyugtalanul érezte magát, hiába akarta nézni őket. Be akart kapcsolódni, de retteg az érintéstől.

Megugrott, amikor érezte, hogy valaki megérinti a hátát. Megfordult és megnyugodva vette észre, hogy csak Yoongi az. 

- Mi a baj, kölyök?- nézett rá aggódva. Taehyung megrázta a fejét és Yoongi köré fonta a karjait. Yoongi viszonozta az ölelést.- Taehyung, mi a baj?
- Utálom ezt- sóhajtott.- Túlságosan elkezdek félni, amikor valami szexuálisat csinálnak. Miért félek?
- Nos, szexuális bántalmazás áldozata voltál. Ez olyan, mint valami emlékkép. 
- Nem hívnám annak- mondta Taehyung amint elhúzódott.- Nem tudom, hogy miért van ez. 
- Nem baj, ha nem tudod- mosolygott rá Yoongi.
- Jó. Mert tényleg nem tudom. 

Yoongi kuncogni kezdett és belekarolt. 

- Időigényes folyamat ez, kölyök- mondta, mikor elindultak Taehyung terme felé. 
- Gondolom- sóhajtott Tae.

Egy ideig csend állt be közéjük, amit aztán Yoongi tört meg. 

- Hol van a másik kettő amúgy?
- Jungkook problémáját tüntetik el.
- Miért is kérdeztem. 

-
-
-

nagyon hálás vagyok azokért, amiket tegnap írtatok. nem tudtam, hogy ennyi sok pozitív gondolat van bennetek ezzel kapcsolatban T-T köszönöm mindenkinek <3 
200521

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now