96

634 77 5
                                    

nagyon sajnálom, de képtelen vagyok most átolvasni T-T remélem nem vétettem hatalmas hibákat, de ha mégis, fogadjátok el pls~

-

Yoongi megakarta látogatni Taehyungot, hogy beszéljen vele. Biztosra akart menni, hogy jól van és természetesen nem tervezett semmi okvetlent elkövetni. 

Bólintott az ajtót nyitó személyzetnek, majd rögtön Jimin szobája felé vette az irányt. Kinyitotta az ajtót, mire egy olyan látvány tárult elé, amitől egy kellemetlen érzés futott végig rajta. 

Jimin félmeztelenül feküdt az ágyon, rajta egy szintén póló nélküli Taehyunggal, akinek az arca az idősebb mellkasán pihent. Az egyetlen ébren lévő Jungkook volt, aki- meglepetés: póló nélkül- telefonozott az ágyon ülve. Yoongi felemelt szemöldökkel nézett rá. 

- Mit keresel itt?

Yoongi becsukta az ajtót és leült az íróasztal előtti székre.

- Beszélni akartam Taehyunggal, de úgy tűnik, jelenleg nem elérhető. 
- Mostanában gyakran elfárad- mondta Jungkook és lenézett a két tündéri fiúra. 
- Beszélt? Hogy van a tegnapi után?
- Látszatra rendben van- vett mély lélegzetet Jungkook.- Este bevallotta, hogy mentálisan nem boldog, ez már egy előrelépés, nem?- kérdezte Jungkook Yoongitól, mert tudta, hogy neki van valami sejtése a témáról. 

Yoongi megnyalta az alsó ajkát és Taehyungra vezette a tekintetét. Annyira ellazultnak és nyugodtak tűnt álmában. Yoongi kissé vékonynak találta a vállait, a bőrén pedig látszott, hogy megsütötte a nap. A szája résnyire nyitva volt, és ez csak még ártatlanabb kinézetet kölcsönzött neki. Yoongi meg akarta védeni mindentől, még akkor is, ha ez azt jelentené, hogy Taehyung megutálja. Túlságosan is kötődni kezdett hozzá.

- Ja, jó- suttogta Yoongi és lehajtotta a fejét.- Ugyanakkor mégsem. Nem kéne a boldogságon kívül semmi mást éreznie. 

Jungkook látta, hogy Yoongit elszomorította a gondolat, hogy Taehyung nem teljesen boldog. Nem ismerte Yoongi esetét, de azt látta, hogy törődik Taevel és ezt tisztelte benne.  

- Tudom- szólalt meg és a takaró alatt megsimogatta a fiú puha hátát.

Jimin hamarosan ébredezni kezdett. Fáradtan mosolygott rá Jungkookra.

- Heló, papi.
- Te jó isten- borzongott meg Yoongi, mire Jimin felé kapta a fejét. 
- Szóval itt van Yoongi- kuncogott fel Jungkook. 

Jimin hümmögött és felült, miközben végig tartotta Taehyungot, hogy ne csússzon le róla. 

- Aha, hát ez nem fog megállítani. 

Azzal Jungkookhoz hajolt egy csókért, aki természetesen viszonozta, miközben Yoongi csak nagyon kínosan üldögélt a sarokban.

- Mennyi az idő?- kérdezte Jimin amint elhúzódott, az ajkai észrevehetően rózsaszínebb árnyalatban virítottak. Jungkook a telefonjáért nyúlt. 
- Dél van. 

Jimin bólintott és lenézett az ölében fekvő fiúra. Hátrahúzta a haját a homlokából, mire láthatóvá vált a homloka. Jimin szavakkal ki sem tudta volna fejezni, hogy mennyire szereti azt a hatalmas homlokát. Aranyosnak találta, hogy Tae mindig a haja alá rejti még úgy is, hogy egy komolyabb arckifejezést adna. Puszit nyomott a fejére és elmosolyodott, mikor Taehyung nyammogni kezdett. 

- Baby boy- suttogta Jimin-, szeretnél felkelni?

Taehyung felemelte a fejét, az arca, amivel Jimin mellkasán feküdt piros volt, az álmosságtól hunyorgott és édesen biggyesztette le az ajkait. 

- Puszit kérek- motyogta és csücsörített. 

Yoongi enyhe féltékenységgel nézte végig a jelenetet, de ugyanakkor örült is, hogy vannak emberek Tae mellett, akik úgy törődnek vele, ahogy megérdemli. 

Jungkook gyorsabb volt, mint Jimin, ő teljesítette előbb a kívánságot, mire Jimin felháborodva nézett rá. 

Taehyung felült és körbenézett a szobában. Egyszer csak a szívéhez kapott, Jimin karjába kapaszkodott és nevetni kezdett magán.

- Yoongi, azt hittem hogy szellemet látok. 

Rámosolygott az idősebbre és felállt, teljes mértékben elfelejtkezve a tényről, hogy csupán egy alsónadrág fedi a testét. 

Jungkook rögtön pánikolni kezdett és felkapta a takarót, hogy elfedje vele Taehyung testét. Taehyungnak viszont melege volt. Izzadt és levegőre volt szüksége, így elcsapta maga elől Jungkook kezét.

- Babe!- vinnyogott Jungkook Yoongira pillantva, akinek elég nehéz dolga akadt, ugyanis hiába próbált elnézni, nem nagyon sikerült levenni a szemeit a fiúról. 
- Elég már, mind fiúk vagyunk- mondta Tae miközben legyezte magát.- Chim, miért van ilyen meleg?

Jimin Taehyung fenekének ívével volt elfoglalva, ami majdnem elfelejtette vele, hogy van a szobában valaki, akinek nem kéne látnia őt közel meztelen állapotban.

- Jimin!- kiáltott fel Taehyung kizökkentve Jimint a merengésből. 
- Igen?
- Why is it so hot?- kérdezte újra és a hőmérőhöz sétált.
- Because you're in here, baby.(1)
- Shh- fordult hátra kipirult arccal Taehyung. 

Yoonginak végre sikerült elnéznie Taehyungról. A szemei kitágultak, amikor a tekintete összetalálkozott Jungkookéval. 

- Jól elvagy, Yoongi?- kérdezte Jungkook.

Yoongi nem válaszolt, de megrezzent, amikor megérezte Taehyung kezét a vállán.

- Ne foglalkozz vele. Hülye.

Besétált a gardróbba és egy oversized pólóban, illetve összeráncolt homlokkal jött ki.  

- Baba?- szólt Jimin, mire Taehyung a kezeibe rejtette az arcát. 
- Meztelenül mászkáltam Yoongi előtt! Mi baj van velem?- kérdezte, a hangulata egyszeriben teljesen megváltozott. 

Jungkook a kezénél fogva lerángatta az ágyra. 
- Nincs semmi baj, baba.
- Taehyung, nem történt semmi. Nem volt ez semmi szexuális- mondta Yoongi és közelebb sétált hozzá.- Ne érezd rosszul magad, amiért valakinek megmutatod a tested, ha úgy akarod.- Taehyung helyet csinált maga mellett Yoonginak.- Ne szomorkodj ezen. 
- Kurva vagyok?
- Mi?- hökkent meg Jimin.- Honnan ismered ezt a szót?
- Nem, kölyök. Nem vagy kurva addig, amíg annak nem mondod magad. Csak az, hogy alsónadrágban akarsz mászkálni, nem tesz kurvává- magyarázta Yoongi.
- Oh. Bocsánat. 
- Annyira tökéletes vagy, kedvesem. Nem kell bocsánatot kérned- puszilta meg Jungkook Taehyung tarkóját. 
- Bocsánat, hogy látnod kellett- nézett ezúttal Yoongira. 
- Nem panaszkodok. 
- Arra van az ajtó- meredt gyilkos tekintettel Yoongira Jungkook. 
- Kitűnő megfigyelés.

-
-
-

(1) Why is it so hot?- miért van ilyen meleg? (hot = meleg, forró, vonzó, szexi)
Because you're in here, baby- Mert te itt vagy, baba.

igazából dupla részt terveztem, ugyanis 20 ezres ünneplést kell tartanunk, de annyira nem ment most ez... már nincs olyan sok hátra (csupán vagy 34 rész de nem számít (¤﹏¤)), ráadásul elkezdődött a nyáriszünet is, szóval most már rá fogom venni magam, hogy legalább két naponta fordítsak (ᅌᴗᅌ' ) KÖVI RÉSZ DUPLA LESZ ESKÜ (?🤞?)

ᵏᵒˢᶻᵒⁿᵒᵐ ʰᵒᵍʸ ᵒˡᵛᵃˢˢᵃᵗᵒᵏ ᵉˢ ᵐᶦⁿᵈᶦᵍ ᵛᵃʳᵗᵒᵏ ᵃᶻ ᵘʲ ʳᵉˢᶻᵉᵏʳᵉ <3

illetve: bts 7. szülinap T-T holnap meg koncert ahahah. van, akinek van rá jegye, vagy nem vagyok egyedül, aki siratni fogja, hogy nem lehet részese egy ilyen csodálatos és egyedülálló eseménynek?
200613

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now