mivel múltkor senki se értékelte a képemet, ezért berakom újra -.-
köszönöm a 12k-t ❤️
FIGYELEM: jikook tapsi (remélem érthető, hogy mit akar ez jelenteni) 🤦Jungkook és Jimin az ágyon smároltak, miközben Taehyung zuhanyzott.
Jungkook úgy döntött, ott alszik és Jimin elhatározta, hogy szórakozik vele egy kicsit.Elhúzódott Jungkook ajkaitól és a nyakára tapadt, de csak egy szívásnyomot tudott hagyni maga után, mert aztán Kook fordított a helyzetükön.
- Hagy jelöljelek már meg- nyafogott Jimin, mikor Jungkook fölé magasodott. A fiatalabb mély hangon felkuncogott, amitől Jimin gerincén végigfutott a hideg.
- Szerintem inkább nekem kéne téged, babe- mondta Jungkook és Jimin nyakához hajolt, amin hosszan végignyalt.Jimin felnyögött.
Kook megharapta a nyakát, mire Jimin felnyomta a csípőjét, hogy hozzásimulhasson a fiatalabbhoz.
- Jungkook, esküszöm, hogy-
- Szeretnéd, hogy megdugjalak?- suttogta Jimin fülébe.- Hmm?Jimin beharapta az alsó ajkát és élesen szívta be a levegőt.
- Csak ha csinálsz végre valamit velem és megengeded, hogy babyboynak hívjalak- suttogta vissza.
- Esélytelen, baba- hajolt el tőle Jungkook és elvigyorodott.Ebben a pillanatban Taehyung sétált be a szobába. Befészkelte magát melléjük az ágyba.
- Ne zavartassátok magatokat- mondta.- Élvezem a műsort.
- Szeretnél csatlakozni?- kérdezte Jimin egy mosollyal.
- Talán később.Jungkook visszatért Jimin ajkaihoz és hamarosan mindkettejük pólója a földön landolt.
Kook elhúzódott Jimintől és végigmérte az izmos felsőtestét.
- Hmm, hagyd, hogy magamévá tegyelek- kérte, a kezeivel Jimin combjait masszírozta.
- Először szabadíts meg a nadrágtól- sóhajtott fel Jimin a Jungkook kezei nyújtotta élvezettől.Jungkook kicsatolta az övét és letolta a nadrágját, így Jimin egy szál alsónadrágban feküdt alatta. A látványra elvigyorodott és levette a saját nadrágját is. Taehyung csak hátradőlt és élvezte az előadást. Ki ne tenné?
Jimin leküzdötte magáról az alsóját és mozgatni kezdte a kezét magán, amíg teljesen merev nem lett. Jungkook megnyalta a száját a látványra.
- Kapd be- mondta Jimin és a feje mögé tette a karjait.
Jungkook csak elvigyorodott. Ha ahhoz, hogy végre együtt lehessen Jiminnel, csak annyit kell tennie, hogy elviseli, amint babyboynak hívja, hát megteszi.
Lehajolt és bevette a szájába Jimin legnemesebb részét, majd lassan mozgatni kezdte rajta a fejét. Taehyung szemei figyelemmel követték az események és teljesen lenyűgözte, hogy mennyire izgató is a látvány. Most már határozottan érezte, hogy egyre izgatottabbá válik, de nem akarta megzavarni kettejük pillanatát, így csak lassan simogatta magát a rövidnadrágján keresztül.
Jimin beharapta az ajkát, mélyen felnyögött és az ujjait Jungkook hajába fúrta.
- Igen, csak így tovább, baby boy.
Jungkook felnézett Jiminre és megforgatta a szemeit a név hallatán.
Nemsokkal később Jimin nyögve élvezett Jungkook szájába. Kook lenyelte, amit le kellett és egy cuppanó hangot hallatva kiengedte Jimint a szájából.
- Végre a lényeg- mondta Jungkook érdes hangon és a síkosítóért nyúlt. Jimin Taehyungra nézett, aki korábban hangtalanul megvált a nadrágjától és a keze most már az alsójában volt.
- Aww, baba- mondta Jimin.- Szeretnéd, hogy segítsünk neked utána?
- Kérlek- nyüszített Taehyung és kivette a kezeit az alsónadrágjából.
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.