110

630 79 5
                                    

tisztázásként: az előző részt nem én írtam, azt is csak fordítottam~

-

Iskola után Yoongi a stúdióba ment, hogy találkozzon Namjoonnal. Odaadta Taehyungnak a lakókocsi kulcsát, aztán- figyelembe se véve a fiú piszkálódó vigyorát- megkérte Jimint, hogy vigye el. Utált szívességet kérni, főleg tőle. 

Mikor odaért, felfelé vette az útját, de meglepődve konstatálta, hogy Namjoon már beszélgetett valakivel. 

- Elvitted randira?- kérdezte a srác, aki háttal volt Yoonginak. Sötét vörös haja volt és teljesen kitakarta őt Namjoon látószögéből. 
- Túlságosan féltem megkérdezni. Mármint, a buli után-
- A buli- nyögött fel Hoseok-, életem legkínosabb estéje. Taehyung látott meztelenül és megijedt!
- Mi a fasz?- szólalt meg Yoongi, mire a srác megugrott és hátrafordult. Yoongi azonnal felismerte.- Hé, te hánytál le!
- Hoseok, te tényleg lehánytál valakit?- húzta össze szemöldökeit Namjoon.
- Hát, részeg voltam és túl sok cheeseballt ettem. Yoongi közelebb sétált hozzájuk.
- Hát persze- motyogta és letette a füzetét Namjoon mellé, aki fel is vette. 

Hoseok oldalra döntötte a fejét és összefonta maga előtt a karjait. 

- Nem emlékszek rád. Alig... várj, te voltál az, aki megütött?

Yoongi megdermedt, de aztán elvigyorodott. 

- Ez itt Yoongi, és Yoongi, ő Hoseok- szólalt meg Namjoon és megfordult a székkel, hogy szemben legyen velük.- És tehetség.
- Nem úgy érted, hogy van tehetsége?- kérdezte Yoongi.
- Nem, te tehetség vagy. 
- Azt hittem Jin jön be neked?

Namjoon gyilkos tekintettel meredt Hoseokra, mikor Yoongi felhorkant. 

- Jungkook bátyja?
- Vonzó- vont vállat Namjoon. 
- Ehh, láttam jobbat.

Hoseok elvigyorodott és leült a kanapéra.

- Rólam beszélsz?

Yoongi ránézett és felvonta a szemöldökét. Végignézett a fiún. Meglehetősen jól nézett ki. Jó test. Jó arc. Jó mosoly. 

- Hogyne. 

Hoseok szélesen elmosolyodott. 

Szép mosoly. 

Yoongi kínosan megköszörülte a torkát és Namjoonra nézett. 

- Fogsz music videot csinálni a zenéidhez?
- Már fent vannak Youtubeon- vont vállat Namjoon. 
- Azért nem kap megtekintéseket,mert senkinek nem engedi, hogy segítsen- szólalt meg Hoseok. Felült és Yoongihoz fordult.- Simán lehetne felkapott. 

Yoongi bólintott és Namjoonra nézett, aki morcosan nézett vissza rájuk. 

- Értem, hogy miért nem akarsz segítséget kérni, de jobb, mint odalenn maradni. 
- Fel tudok mászni egyedül. 

Hoseok idegesen felmorrant. Felállt és Namjoon széke mellé állt. 

- Felszerelés nélkül elbuksz! Hadd segítsek, kérlek!- mondta Hoseok gyerekesen nyafogva. 

Namjoon felé fordult és furcsán nézett rá.

- Te mikor lettél ilyen intelligens?
- Mindig is intelligens voltam!- csattant fel Hoseok sértetten. 
- Igen, igazad van. Megtaláltam az egyik motivációs könyvedet.

Yoongi elfordult egy apró mosollyal az arcán.

***

Jungkook elfelejtkezett Laráról egészen addig, amíg el nem érkezett az ebédszünet előtti óra. A lány leült a mellette lévő székre és megtapogatta a bambuló Jungkook vállát. 

- Heló- suttogta. 
- Hali- biccentett felé Jungkook. 

A lány elmosolyodott és hagyta, hogy tovább bambuljon. Egész idő alatt az ő arcát elemezte, ezért nem is jegyzett meg semmit, amit a tanár mondott. 

Mikor megszólalt a kicsengő, Jungkook gyorsan felállt és a lépcsőhöz sietett. Megnyugodva látta, hogy Taehyung is a megszokott hely felé igyekszik, ahol Jimin már várta őket. 

Aggódott, hogy Taehyung nem akar majd többé velük ebédelni. 

Mikor odaért, felkapta a fejét, mert megérezte valaki jelenlétét maga mellett. Larát pillantotta meg. 

- Mi-
- Bocsánat- kezdte a lány és elpirult, amikor észrevette, hogy Jimin és Taehyung is őt figyeli.- Nem ismerek itt senkit és csak kíváncsi voltam, hogy ebédelhetnénk -e együtt. 

Jungkook eltátott szájjal nézett Jiminre és Taehyungra. Jimin megemelte a szemöldökét és egyértelműen arra várt, hogy Jungkook nemet mondjon. Taehyung csak elmosolyodott. 

- Taehyung vagyok- mutatkozott be.- Szerintem van hely odafent mindannyiunknak. 

Lara elmosolyodott és Jungkook intett neki, hogy kövesse őket. Felértek a tetőre és leültek. Taehyung felsóhajtott, majd hagyta, hogy Jimin köré fonja a karjait. Rámosolygott és puszit nyomott a szájára. Jimin meglepődött. 

- Azt hittem-
- Nem szakítottunk. Már mondtam. 

Jimin csak rámosolygott a szeszélyes hangsúly miatt. Túl cuki volt. 

Lara elmosolyodott a páron és Jungkookra nézett, aki boldogan szedte elő az ebédjüket. Lara elővette a saját ebédjét és enni kezdett. 

- Azt hiszem, Namjoon próbálkozik a bátyámmal- szólalt meg hirtelen Jungkook miután beleharapott a szendvicsébe. 
- Nem lepne meg- kuncogott Tae. 
- Joon egy ribanc. 
- Jin is- nevetett fel Jungkook.- Sétálnom kellett ma miatta!
- Azt mondta, elvisz.
- Jimin, tudod, hogy Jinnek nincs kocsija. 

Jimin elgondolkozott egy pár másodpercre, mielőtt elnevette magát. 

- Az én hibám. 

Taehyung mosolyogva nyúlt egy zacskó csipszért Jungkook mellé, de Jungkook megfogta a karját. 

- Mi? Jiminnek jár a puszi, de nekem nem?

Taehyung megforgatta a szemeit, de közelebb hajolt, hogy megcsókolja a fiatalabbat. 

- Annyira hisztis vagy- mondta Taehyung és cukin felhúzta az orrát, mire Jungkook újra szájon puszilta. 

Lara tágra nyílt szemekkel nézte őket. 

- Ti... együtt vagytok? Mindannyian?

Jungkook felé fordult és bólintott.

- Aha.

A lány bólintott és magára erőltetett egy mosolyt. 

A francba. Az egyetlen helyes srác foglalt. Két fiú által. Nem maradt semmi remény neki. 

Szomorúan felsóhajtott. 

-
-
-

poor Lara:/ mind így járunk, én lehet, hogy még örülnék is, ha a crushom meleg lenne lolololol szerintem valami baj van velem ._.
200728







FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now