A tanév a vége felé közeledett.
Nagyjából egy hónap választotta el Jimint és Taehyungot a végzőssé válástól. Taehyung nem igazán tudta elhinni, hogy nemsokára felnőnek. Még azt se tudta, hogy mit akar kezdeni az életével a középiskola után.
Jimin modellkedni akart, mert azt mondta, vonzó és Taehyung nem tudott ezzel ellenkezni. Jungkook ellenben azt mondta, valószínűleg egy benzinkúton fog kikötni. Taehyungnak nem tetszett az ötlet, hiszen tudta, hogy van a fiúban potenciál.- Focizhatnál- hozta fel Taehyung egyik este, amikor egy kis kajáldában üldögéltek. Jungkook felkuncogott és letette az étlapot.
- Nincs semmi tapasztalatom benne, kedvesem. Egy kissé késő lenne már elkezdeni.
- Szerintem próbáld meg. Csak képzeld el, milyen szexin néznél ki, ahogy egy focipályán állsz és izzadság folyik az arcodon- mondta Jimin álmodozva.- Taehyung lehetne cheerleader(1)
- Cheerleader?- vonta fel a szemöldökét Taehyung kérdőn. Jungkook elvigyorodott.
- Oké, de mi lesz veled?- kérdezte Jimintől.
- Én lehetnék a szexi vizes fiú- vont vállat.Jungkook felnevetett, de Taehyung úgy tűnt, mélyen elgondolkozik valamin. Jimin megbökte a pofiját, mire kiszakadt a gondolataiból.
- Babe, minden rendben?
- Szerintem jó lenne cheerleaderkedni- mondta Taehyung és elpirult, amikor Jimin elkezdett nevetni a fiú aranyosságán. Jungkook elvigyorodott.
- Tényleg? Tényleg ki akarod próbálni?Taehyung szégyenlősen bólintott.
- Rendben. Megpróbálkozok a focival, ha leszel a cheerleaderem- mondta Jungkook és puszit nyomott Taehyung kezére. Jimin tapsikolni kezdett.
- Yay! Vizes fiú! Alig várom, hogy láthassam azt a sok helyes srácot-Jimin felszisszent, mikor Jungkook megcsapta az étlappal.
- Visszavonom, amit mondtam, ha mások után akarsz nyáladzani.
- Vicceltem!- forgatta meg a szemeit Jimin.- Ti vagytok az egyetlen fiúk, akiket látok- mondta és hátradőlt a boxban. Az egyik kezét Taehyung vállán pihentette, aki hozzá bújt.
- Szerintetek megforgathatónak kell lennem?
- Létezik ilyen szó?
- Arra gondolsz, hogy kell -e szaltókat csinálnod?- kérdezte Jungkook mosolyogva.
- Ja, azt- bólintott Tae. Jungkook vállat vont.
- Nem. Ismerem a vezető pompomlányt. Be tudlak juttatni a csapatba úgy, hogy nem is próbálkozol- válaszolt Jimin.
- De én próbálkozni akarok.
- Rendben, de akkor is bekerülsz, nem számít, hogyan.A pincér hamarosan felvette a rendeléseiket. Taehyung a sprite-ját kortyolgatta, ami Hoseokra emlékeztette. Hoseok szereti a sprite-ot.
Ezután eszébe jutott, amikor felébredt a zuhanyzóban, mikor mindketten meztelenek voltak. Az egy eléggé kellemetlen pillanat volt, amit Jungkook aztán még kellemetlenebbé tett azzal, hogy mérges lett Hoseokra amiért egyáltalán létezett. Megfenyegette, hogy megveri, de Hoseok kirohant a fürdőből ádámkosztümben Namjoon ruháit magára rángatva, amik valamiért nála voltak.
Az egy nagyon furcsa este volt.
Vacsora után beszálltak Jimin kocsijába és hazafelé indultak. Taehyung kivételesen átadta az anyósülést Jungkooknak, így hátul kényelmesen ki tudott nyújtózkodni.
- Taehyung- szólt Jimin egy- két perc csend után.- Mi történt a régi házzal, ahol laktál? Tudod, mióta az apádat lecsukták.
- Nem tudom- vont vállat Taehyung.- Nem gondoltam rá. Nem is érdekel.Jungkook mosolyogva hátrafordult hozzá.
- Szeretnél merülni egyet ma este?- kérdezte próbálva elterelni a témát Taehyung szörnyű múltjáról.
- Mi? Hol?- nyíltak nagyra Taehyung szemei.
- Jimin medencéjében.
- Jiminnek van egy medencéje!?***
- Wow, Jiminnek van egy medencéje- suttogta maga elé Taehyung Jimin benti medence-szobájában állva.
Egy nagy szobáról van szó, ami a pincében helyezkedett el. Egy hatalmas medence foglalta el a szoba legnagyobb részét és még egy jakuzzi is volt odabent.
Jimin felkapcsolt valamit, mire mindenféle hangulatfények világították be a szobát.- Menő!- ugrándozott Taehyung.
Jungkook elmosolyodott az édes fiún és levette magáról a pólóját, majd a nadrágjához nyúlt.
- Vetkőzz, édesem.
Taehyung bólintott, levette a pólóját és a nadrágját, majd elpirult, mikor Jungkook lehúzta róla a boxerét.
- Nincs baj, baba- mondta a szintén meztelen Jimin, mikor meglátta, hogy Taehyung hezitál.- Nem érünk hozzád, csak ha szeretnéd.
Taehyung bólintott, az idegessége alábbhagyott. Őrültség, hogy kellemetlenül érzi magát a két legjobb barátja társaságában.
Mikor Taehyung levette a zoknijait is, Jimin fütyülni kezdett, csak hogy még kínosabb helyzetbe hozza a fiatalabbat.
Jimin mondta Jungkooknak, hogy menjen az ugródeszkához és szaltózzon. Jungkook rögtön teljesítette is a kérést és a deszka felé sétált. Taehyung út közben alaposan kielemezte a combjait.
- Ezt csak neked, Jimmy boy!
Azzal felugrott magasra és csinált egy előre szaltót, majd a vízben landolt. Jimin felnevetett, mikor Jungkook feje előbukkant a vízből, az arcán széles mosoly. Taehyung hangosan éljenzett.
Jimin Taehyungra nézett és kacsintott.
- Ezt neked, cuki fiú.
Azzal futni kezdett a medence széle felé, megcsúszott a pocsolyán, ami Jungkook ugrását követően keletkezett, az oldalára esett és beborult a vízbe.
Taehyung ijedten rohant felé, hogy megbizonyosodjon, jól van. Jimin fájdalmas nyögéssel tört a felszínre, amivel véglegesen kinyírta a hátravetett fejjel röhögő Jungkookot.
- Jól vagy, Chim?- kérdezte Taehyung a medence mellett térdelve.
- Oh! Nagyon jól vagyok!- mondta Jimin és azt az oldalát dörzsölgette, amire ráesett.Taehyung próbált nem mosolyogni, de nem tudta visszafojtani. Felállt és lenézett a két ázott fiúra, akik a vízben úszkáltak.
- Csatlakozol hozzánk, kisbaba?
Taehyung bólintott és egy kissé elhátrált a medencétől. Megfordult és mintha csak egy kifutón lenne, úgy sétált vissza. Jimin szórakozottan huhogott.
Mikor a medencéhez ért, drámaian megpördült és a vízbe ugrott, egyenesen Jungkookon landolva.
Ezúttal Jiminen volt a sor, hogy hisztérikus röhögésben törjön ki Jungkook helyzetén, aki szépen el lett süllyesztve.
-
-
-
(1)cheerleader: pompom lány/fiú100. rész yeee. még harminc aztán 👋🏻
(stay gold: chef's kiss)
200622
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.