130

971 57 25
                                    

Amint megszólalt az utolsó órát jelző csengő, Jimin kirohant az iskola épülete elé, és vígan táncolni kezdett. 

Jungkook és Taehyung csak a háttérből figyelték, mint ünnepli barátjuk a nyár kezdetét. Emberek haladtak el az alacsony fiú mellett, nevettek rajta, aztán egyszer csak videózni kezdték, illetve beálltak mellé táncolni. Taehyung felkuncogott, és Jungkook karjának dőlt.

- Olyan boldog.
- Látom- mosolyodott el Jungkook a bolond fiú viselkedésén. 

Taehyung felsikkantott, amikor valaki hirtelen hátulról megcsikizte az oldalát. Hátrafordult, és Yoongival találta szemben magát, aki rámosolygott, aztán a hangoskodó tömegre pillantott. 

Az arcvonásai megváltoztak, ahogy megborzongott az éppen twerkelő Jimin látványán, akit a tömeg nagy éljenzéssel követett. Jungkook megrázta a fejét, az ajkain viszont továbbra is mosoly játszott. Taehyung szélesen vigyorgott, leszaladt a lépcsőkön, és Jiminhez futott, majd ráugrott a hátára.

Jimin elkapta őt, viszont majdnem előre esett. Elnevették magukat, aztán mindenki ugrálni kezdett, és egy pár idegen ember is becsatlakozott.

- Miért csinálnak úgy, mintha ez lenne az utolsó napjuk itt?- kérdezte Yoongi Jungkooktól, aki továbbra is mellette állt. Vállat vont és szeretetteljesen elmosolyodott.
- Nem tudom, mi játszódik le a fejükben. Ők a legextrémebb emberek, akikkel valaha találkoztam. 
- Jimin az- szólalt meg Yoongi-, Taehyung nem annyira... durva.
- Bevadul azért, amikor boldog- nézett oldalra Jungkook vigyorogva. Yoongi bólintott és felsóhajtott.
- Akkor úgy tűnik, nem látom elég gyakran boldognak.

Jungkook bólintott. Visszafordult a barátai felé, akik most lánybandák koreográfiáit táncolták. Aztán hirtelen eszébe jutott, hogy Yoongi végzős. 

- Ma ballagsz?- kérdezte.
- Ja- biccentett Yoongi.
- Szabad vagy!
- Azt hiszem- mosolyodott el Yoongi halványan.
- Biztosan ott leszünk az ünnepségen.
- Jó.

Jungkook egy másik témát akart felhozni, amikor észrevette, hogy Jimin éppen megforgatni készül Taehyungot a lábainál fogva.

- Azt a kurva- - kezdett el azonnal rohanni a kevésbé intelligens barátai felé.

Yoongi csalódottan rázta meg a fejét.

***

Yoongi idegességében a lábával dobolt. A tornateremben ült már szépen kiöltözve.

Eléggé hülyén érezte magát a ruhában, de végig ott motoszkált benne a gondolat, hogy ezután soha többé nem kell majd visszajönnie ide.

Elfordult egy kicsit, hogy megnézze, hátha megérkeztek már Taehyungék. Szólt a szüleinek is az eseményről, de semmi visszajelzést nem kapott tőlük. Szomorú, de nem meglepő.

Halványan elmosolyodott, mikor meglátta Taehyungot, aki az irányába tekintgetett. Mikor észrevette, hevesen integetni kezdett felé. Yoongi visszaintett neki. Jungkookot és Jimint is felfedezte Taehyung mellett, de egy hirtelen mozdulat elterelte róluk a figyelmét, és Yoongi elpirult, amikor meglátta a vadan felé integető Hoseokot Namjoonnal a padok között sétálni.

Yoongi gyorsan visszafordult és az égő arcára szorította kezeit. Hallotta, ahogy Hoseok hangosan felnevet a háttérben.

Hoseok valóban azon nevetett, ahogy Yoongi reagált a jelenlétére. Teljesen odáig volt a fiú kinézetéért, hiszen most az egyszer tényleg úgy nézett ki az ünneplőben, mint egy tinédzser fiú.

Namjoonhoz fordult, de ő már leült és Jinnel beszélgetett. Hoseok megforgatta a szemeit, és inkább Taehyung felé indult.

- Hoseok!- mosolygott rá a fiú.
- Taehyung!

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora