23

748 94 21
                                    

A folyosók tömve voltak, hiszen minden diák a harmadik órájára igyekezett. 
Jiminnek rossz előérzete támadt, de nem tudta, mitől lehet ez.

A mosdóba ment és mély lélegzetvételekkel, illetve egy alapos kézmosással próbálta elűzni magából az érzést, ami a gyomrában telepedett meg. Az ajtó kinyílt és két fiú jött be. Az elsőt rögtön felismerte. Taehyung zaklatója volt. Egy végzős, egyben nagy idióta.

Nem szólt hozzájuk, de a szíve majd kiugrott a helyéről, miközben az egyik kezet mosott, a másik pedig beszélt hozzá.

Vér keveredett a lefolyó vízzel, ahogy a fiú a kezeit mosta. Jiminben azonnal megszólalt a vészharang.

- Mi történt a kezeddel?- kérdezte felhívva magára a fiú figyelmét, aki erre elvigyorodott és megtörölte a kezeit.
- Jimin, igaz? Te barátkozol azzal a szörnyszülöttel.
- Fogd be és válaszolj.

Erre a srác még szélesebbre húzta ajkait.

- A barátod buzi. Tudtad? Te is az vagy? Együtt vagytok? Talán téged is szét kéne verjelek- mondta, a mellette lévő pedig helyeslően bólogatott.

Jimint elfutotta a méreg. Aggódott Taehyungért, nem akarta, hogy bántsák, de volt egy olyan érzése, hogy már megtették. Ezek a seggfejek.

- Hol van?- mondta összeszorított fogakkal. A fiú megvonta a vállát.
- Szerencsére valaki már rohan felé- mondta Jiminre utalva.

Jimin azonnal akcióba lendült. Ellökte a két srácot és kirohant az épületből a parkolóba. A kocsijához sietett, ahol meglátott egy testet mellette feküdni.

Odarohant és megfordította Taehyungot. Elállt a lélegzete. Túl sok vér volt az arcán.

Zokogni kezdett, az ölébe húzta a sérült fiút és megrázta. Taehyung nem kelt fel.

Jimin szíve megszakadt a gondolatra, hogy Taehyung halott. Mi van, ha az a két nyomorék megölte őt? Gyilkolni tudott volna ezért a gyerekért és nem érdekelték volna a következmények.

Remegve kihúzta a telefonját a zsebéből és mentőt hívott, nem tudta, mi mást tehetne. Az iskolaorvos szart se ér.

Mikor a mentő megérkezett, tanárok és diákok özönlöttek ki, hogy megnézzék, mi történt. Jimin kiszúrta a tágra nyílt szemű Jungkookot felé rohanni.

- Mi történt?- kérdezte végignézve ahogy a mentősök felteszik Taehyungot egy hordágyra.

Jiminnek nem volt ideje válaszolni, mert az igazgató odaért hozzá.

- Mi folyik itt? Mi történt?

Jimin megtörölte a könnyes szemeit.

- Megverték! Nem kelt fel és bepánikoltam. Két végzős volt. Ők ott!- mutatott a fiúra aki nagyra nyílt szemekkel nézte a kint zajló eseményeket.

Az igazgató berángatta őket az épületbe és remélhetőleg tönkreteszi az átkozott életüket. 

Jimin szipogott és Jungkookra nézett.

- Nagyon sok vér volt... Nem láttam minden sérülést, d- de nem kelt fel!- zokogott, a félelem átjárta egész testét.

Jungkook átkarolta Jimint és hagyta sírni. Furcsa volt őt ilyen sebezhetőnek látni. Általában egy seggfej, vagy boldog, néha cuki, de persze Jungkook soha nem adta volna meg az örömöt, hogy mindezt a tudomására hozza.

Jungkook dühös volt. Mikor Taehyung rendbe jön, megkeresi azokat, akik ezt tették vele és megteszi ugyan azt a szívességet, amit az apjával is tett.

(legjobb mondat következik)

Karma is a bitch and his name is Jungkook.(1)

Jimin úgy kapaszkodott Jungkookba, mintha az élete függne tőle. A feje a vállának nyomódott. Jungkook nyugtatóan simogatta a hátát.

Nem tudta elképzelni, hogy érezheti magát Jimin. Jiminnek voltak érzései Taehyung iránt. Ha Jungkook meg akarta bosszulni, ami történt, Jimin még jobban akarhatta és ez kissé megijesztette őt. Egy ideig rajta kell majd tartania a szemét.

A mentő elindult. Jungkook elhúzódott Jimintől és vörös, felpuffadt szemeibe nézett.

- Követnünk kell őket.

Jimin bólintott és átadta a kulcsait. Nem érezte jól magát a vezetéshez. És Jungkook? Csak mert nem folytak könnyek a szemeiből még le volt törve. Le volt sokkolva.

Követték a mentőautót és mindketten kipattantak az autóból, miután leparkoltak. Egy nővér megkérte őket, hogy maradjanak a váróban, mikor követni akarták a mentősöket. 

Szóval leültek. Feszülten, mérgesen és szomorúan várták, hogy megmentsék a barátjukat.

***

A második várakozással töltött óra után Jimin nem bírta tovább.

- Jungkook, én tudom, miért tették- mondta, a könnyei már megszáradtak, de a dühe megmaradt.
- Igen? Miért?- kapta fel a fejét Jungkook.

Jimin ökölbe szorította a karfán nyugtatott kezét.

- Mert meleg. Buzinak nevezték és nagyon mérges vagyok, mert akár én is lehettem volna az áldozat, csakhogy nem voltam elég gyenge nekik. Felbasz- szipogott mérgesen.- Taehyung nem gyenge. Ő- ő a legerősebb ember, akit ismerek. Undorító férgek-

Jungkook Jimin remegő kezére helyezte a sajátját.

- Jimin, le kell nyugodnod. Tudom, hogy érzel. Ő az én legjobb barátom is, itt kell lennünk érte. Ne csinálj semmi hülyeséget, oké?

Jimin kiengedett egy hatalmas sóhajt és láthatóan lenyugodott.

- Soha nincs egy kis szünete- suttogta, a szíve fájt Taehyungért.
- Jobbat érdemel.
- S- sokkal jobbat ér-
- Jungkook!- A fiúk felkapták a fejüket a feléjük rohanó Jin kiáltására, aki lelassított és odasétált hozzájuk.

Mindketten stresszesnek néztek ki és Jimin ruhaujján még vért is látott, mégis olyan érzése volt, hogy az nem tőle származik.

- Mi történt?

Jungkook megdörzsölte a tarkóját.

- Nem igazán tudom. Csak akkor értem oda, mikor berakták a mentőbe.
- Elmentem a mosdóba, mert rossz előérzetem volt. Két végzős jött be. Az egyik Taehyung zaklatója. A vért mosta le a kezeiről, itt már tudtam, hogy baj van, szóval beszéltem vele- Jimin megnyalta száraz ajkait mielőtt folytatta.- Megkérdezte, hogy a barátja vagyok -e. Itt már tudtam, hogy valamit tettek vele.
- Beszéltél velük?- kérdezte Jungkook. Jimin bólintott.
- Igen. Elkezdte kérdezgetni, hogy tudtam -e, hogy buzi. Aztán utalt rá, hogy valaki ki fog futni hozzá, így kirohantam. Kint feküdt az autóm mellett. Eszméletlen volt és mindenhol véres, szóval hívtam a mentőket. Nagyon megijedtem- mondta Jinnek remegő hangon.

Jint lesokkolták az információk. Leült Jungkook mellé és végignézett rajta. Rosszul érezte magát az öccse miatt, aki egyértelműen szomorú volt, de ezúttal volt oka rá.

Csak egyszer találkozott a kölyökkel, de azt elmondhatta, hogy a két fiú igazi kincsként tekintett rá. Talán mert olyan kis szégyenlős volt, vagy mert úgy nézett ki, mint aki rögtön összetörik, amint hozzáérnek. Jin tudta, hogy nem érdemli meg azt, amit kapott és megértette Jimin dühét. 

Most már hárman ültek csendben a váróban. Nem volt túl sok minden, amiről beszélhettek volna. 

Egy idő múlva egy lány futott be az épületbe. Könnyek folytak le szép arcán, ahogy a recepciós pultnál ülő nőhöz sietett.

- Taehyung! Kim Taehyung! Hol van?

-
-
-

(1) Karma is a bitch and his name is Jungkook: A karma egy ribanc és Jungkook a neve.

(Mindjárt itt a virágkarnevál *-* Van, aki jön egyébként?)
190817 

edited: 200813

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Donde viven las historias. Descúbrelo ahora