jesszus, 1k csillag! EzEr kIcSi CsIlLaG. köszönöm <3
(ja és azt elfelejtettem mondani, hogy ők konkrétan hozzájuk írták a kérdéseket de mindegy hehe)
Q=question=kérdés
A=answer=válasz
-TAEHYUNG:
Q: Félsz, hogy apád érted jön?
A: Igen!!! Állandóan aggódok☹️Q: Megmutatnád kérlek Jungkooknak és Jiminnek a róluk készített rajzot? Látni akarom a reakciójukat.
A: Teljesen megfelejtkeztem róla! Szívesen megmutatnám nekik a két kedvenc fiúmat😁Q: Mit szeretsz Jungkookban?
A: Annyira szerető és törődő. Mindig maga elé vesz és erős, meg kemény (fiú). És persze vonzó. Mindent szeretek!!! ❤️❤️Q: Csak el akartam mondani, hogy I LOVE YOU BABYYYYY
A: Aww! Köszi! *elpirul* de én nem ismerlek annyira, bocsi!Q: Édeshármas?
A: *értetlen* mi az az édeshármas?Q: Vannak terveid a jövőben kettejükkel?
A: Persze!! Together forever ❤️Q: Hogyan érzel mindazzal kapcsolatban, amit Jimin és Jungkook tett érted és a kapcsolatototokról mit gondolsz? Amúgy remélem, jóra fordulnak a dolgaid.
A: Nagyon hálás vagyok, amiért vigyáznak rám. Tudom, hogy sok baj van velem😐 és hálás vagyok, amiért mind szeretjük egymást! ☺️JIMIN:
Q: Milyen érzés volt, mikor Taehyung megcsókolt?
A: Mintha valóra váltak volna az álmaim.Q: Van bármi esély arra, hogy Taehyung apját börtönbe küldjétek?
A: Nem akarom megsérteni Taehyung kérését, hogy mások ne tudjanak róla. Szóval nem, amíg meg nem engedi, hogy elmondjuk másnak.Q: Vannak érzéseid Jungkook felé?
A: Ha továbbra is így csábítgat, akkor talán...Q: Minden esetben meg fogod védeni Taehyungot?
A: Természetesen! Az életem árán is. Az a fiú a másik felem.Q: Miért kedveled Taet?
A: Miért kedveled a levegőt?Q: Piszkálódjatok tovább Jungkookkal. Imádom azokat a jeleneteket.
A: Nincs olyan élet, amiben ne piszkálódnánk.Q: Édeshármas?
A: Hát persze. Top vagyok amúgy. Jungkook nézheti majd, ahogy szétszedem Taehyungot.Q: Tudom, hogy törődsz Taehyunggal, ez nyilvánvaló, de mi van Jungkookkal? Ha meg kéne védened, megtennéd? És vannak már érzéseid iránta? Tudom, hogy mindennek nekimész, de ne engedd, hogy a haragod emésszen fel. Taehyung és Jungkook ott vannak neked jóban és rosszban. Jó ember vagy:)
A: Persze, hogy gondolok Jungkookra is. Ő a legjobb barátom, még ha egy ribanc is. Természetesen megvédeném, de őt ismerve a végén mégiscsak ő védene engem. Kis rohadék. Izmosodnom kéne, hogy erősebb legyek nála. És igen, nagyon szexi és nekilökhet a falnak, hogy smároljunk, de nem tudom, hogy ez bármilyen érzelmet jelent -e... És nem keveredek bajba túl gyakran, ne aggódj. Tudom, hogy a legjobb barátom mellettem áll. Jó ember vagyok, kösz, hogy észrevetted. Biztosan te is az vagy. Nemtom;)JUNGKOOK:
Q: Mit éreztél, mikor Jin elmondta neked, hogy mi történt anyukád és apukád között?
A: Rohadtul kiakadtam. Rohadjon meg az a nyomorék. Bárcsak Jin megölte volna.Q: Jellemezd Jimint és Taet egy szóval.
A: Tae : édes
Jimin: savanyú
Vicceltem, Jimin pimasz.
Szeretem az édeset és a savanyút is amúgy 😉
KAMU SEDANG MEMBACA
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
Fiksi PenggemarTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.