93

639 88 18
                                    

Jungkook és Jimin tudták, hogy elbaszták, mikor Taehyung könnyekben tört ki miután nem válaszoltak a kérdésére. Jimin megpróbálta magához ölelni őt, de Taehyung arrébb mászott az ágyon. 

- B-beszélnem kell Yoongival. Ez nem lehet igaz!

Jungkook előkapta a telefonját és írt Yoonginak, hogy menjen át, majd megmutatta az üzenetet Taehyungnak. 

- Nézd, kedvesem. Már úton van. 
- Egyedül akarok lenni most- vett reszketeg lélegzetet a fiú és letörölte a könnyeit. 
- Félsz?
- Csak egyedül akarok lenni, hogy tudjak beszélni vele- mondta.- Levegőre van szükségem. 

Jungkook és Jimin még egy utolsó sajnálkozó tekintetet vetettek rá, majd kimentek a szobából. 

Taehyung sokkba fagyva ült ott. Igaz lenne? Az ember, akit a legjobban csodál, egy gyilkos? Nem hitte el. Lehetetlen. Yoongi egy édes fiú. 

Kis idő elteltével Yoongi rontott be a szobába, a szemei csillogtak.
- Taehyung- szólt és leült mellé az ágyra. 

- Yoongi, Jungkook mondott valamit arról, hogy megöltél valakit és nem hajlandó elmondani, hogy ez nem igaz- mondta és ránézett a szomorúan összeroskadt Yoongira. Nem volt hajlandó felemelni a fejét.- Igaz ez?

Yoongi nagyot nyelt és bólintott. Taehyung a szája elé kapta a kezét ahogy még több könny kezdett folyni a szemeiből. Egy síró hang hagyta el a száját és elkapta a tekintetét az idősebbről. 

- Nem direkt volt.
- Yoongi, te megöltél valakit!- kiáltott Taehyung éles hangon. 
- Azt tettem, amit tennem kellett.
- Nem! Nem kell elvenned valaki életét!- üvöltötte. 
- Megerőszakolt téged!- kiáltotta Yoongi, mire Taehyung összerándult.- Nem bánom, hogy megöltem azt a nyomorékot. 
- T-te egy gyilkos vagy!- sírt fel Taehyung. 
- Te vagy ő- motyogta Yoongi.
- Tessék?
- Vagy ő öl meg téged, vagy én őt. Még jó, hogy őt választottam- mondta.- Talán nem ölt volna meg akkor, de a tudat, hogy megúszta, megölt volna. Azt kapta, amit megérdemelt. 

Taehyung megrázta a fejét és felzokogott. Már belefáradt a sírásba. Úgy tűnt, mintha örökké csak sírna, és mindez miatta, meg e miatt a hülye incidens miatt van. Ha nem bántották volna, minden rendben lenne. 

- Senki nem érdemel halált! Hogy tehetted?
- Azért csináltam, hogy megvédjelek!- üvöltötte Yoongi, az arca kipirult az érzelmektől. 

Taehyung fuldoklott a sírástól. Felállt.

- Nem tudok a közeledben lenni most- suttogta.- E-el kell mennem. 

Azzal Taehyung kirohant a szobából, magára hagyva Yoongit, aki könnyekben tört ki és mérgében áthajított egy párnát a szobán. Pár másodperccel később Jimin és Jungkook rontott be a szobába. 

- Taehyung kijött és elrohant, hova megy?
- Nem tudom- törölte le a könnyeit Yoongi.- Most gyűlöl.
- Nem- rázta meg a fejét Jimin-, csak érzékeny. Minden emberrel törődik. 
- Tudom- bólintott Yoongi és megtörten felnevetett.- Attól félek, hogy ez fog eltűnni. 
- Akkor már nem lenne Taehyung- motyogta Jimin.
- Pontosan. 

***

Taehyung kitámolygott a tisztásra. Leült a mólóra és lenézett az alatta álló tóra. 

Miért van az, hogy minden ami vele történik negatív hatással van mindenkire a környezetében? Nincs egy kis ideje pihenni. Nem akarta az áldozatot játszani, hiszen minden a saját hibája volt. 

Lenézett a tó felszínén fodrozódó tükörképére. Látszott, hogy mennyire megviseltnek tűnt. 

- Jól vagy?- kérdezte a képtől és a fülében hallotta a rekedtes hangját. 

A tükörkép megrázta a fejét. Nem. 

- Annyira sajnálom- suttogta és lehajolt, hogy megérintse a vizet. 

Taehyung térdelt, a fél teste lelógott a mólóról. A víz mindig is félelmetes volt egy kicsit neki. Nem látta a tó alját és nem lehetett tudni, valójában milyen mély. 

Újabb sírásból eredő csuklás hagyta el az ajkait amikor visszaemlékezett, hogyan söpörte le magáról a tényt Yoongi, hogy elvette valaki életét. Hogy gondolkozhat így Yoongi? Meg akarta védeni őt? Taehyung volt a felelős annak az embernek a haláláért. 

Zokogott és nézte, ahogy egy könnycsepp a vízbe hullik, felfodrozva annak felszínét. Pislogás nélkül bámult maga alá és gyűlölte a képet, ami visszanézett rá. 

Sötét volt odakinn. A hold volt az egyetlen fényforrás. Taehyung mély levegőt vett. 

- Az élet utál engem- motyogta magának a vizet nézve. Közelebb hajolt. 

- És én utálom az életet.

Azzal elengedte magát, arccal egyenesen az ismeretlen, sötét tó vizébe.

-
-
-

Yoongi vagy Taehyung?

200527

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now