- Kedvelnek- mondta Jimin, mikor a két fiú már a lefekvéshez készülődött.
- Tényleg?- mosolygott Taehyung.
- Igen. Apa megengedte, hogy maradj.Tae mosolyát le se lehetett volna kaparni az arcáról, olyan boldoggá tette a hír. Megfogta a pizsamáját.
- Örülök. Most megyek zuhanyozni.
Jimin beugrott az ágyba, elvetődött rajta, és a közösségi médiáit kezdte nézegetni. Önelégülten elvigyorodott, mikor meglátta, hogy Namjoon bekövette őt instagrammon. Visszakövette és stalkolni kezdte a profilját. A legtöbb képen ő volt, ahogy a stúdióban, vagy az épület előtt pózol igényesen összeválogatott ruhákban.
Valaki kopogott az ajtón. A következő pillanatban az anyukája jött be.
- Jimin, holnap Namjoon bejön a stúdióba. Érdeklődött, hogy akarsz -e találkozni vele.
- Ja, persze- vidult fel.- Vihetem a barátaimat?
- Felőlem- vont vállat.Megpuszilta a fia fejét mielőtt elhagyta a helyiséget. Jimin felrakta a telefonját töltőre, és várta, hogy Taehyung visszajöjjön végre, hogy elmondhassa a hírt.
- Jimin, elhasználtam az összes tusfürdőt- mondta a vizes hajú Taehyung, ahogy belépett a szobába.
- Oké. Képzeld!
- Mi az?- ugrott be Taehyung az idősebb mellé az ágyba.
- Te és Jungkook találkozhattok Namjoonnal holnap!- tapsikolt izgatottan.
- Áá, a rapperrel?
- Igen. Híres lesz. Lesz egy híres ismerősünk- ugrándozott.
- Honnan tudod?
- Mikor meghallod, mit csinál, rájössz- mondta ásítás közben.- Na alvás. Fáradt vagyok- dőlt le menet közben lekapcsolva a lámpát. A szobát beborította a sötétség.Érezte, ahogy Taehyung elhelyezkedik, és a teste közelebb kúszik hozzá. Jimin szeretett aludni menni, mert olyankor tudta, hogy Taehyung hozzá fog bújni és ő egész este ölelheti. És az maga volt a boldogság.
***
Másnap reggel Jungkook Jiminék háza előtt csatlakozott hozzájuk. A Park házaspár már nem volt otthon, így neki sem kellett beszöknie.
- Szent isten, egy kastélyban élsz- kiáltott fel Jungkook a szobájába igyekvő Jimint követve.
- Ez elég ahhoz, hogy herceg legyek?- nézett hátra a válla fölött fölényesen vigyorogva. Jungkook vállat vont.
- Franc, gondolom én.
- Nagyszerű, akkor te vagy a parasztom.
- Várjál, ez most erősen betalált- tapasztotta Jungkook egyik kezét a szívére. Jimin felkuncogott.
- Bocsi.Beléptek Jimin szobájába, ahol egy két felsőt bámuló Taehyung fogadta őket.
- Kell segítség?- kérdezte Jimin az asztalához sétálva, ahonnan elvett egy gyűrűt és felhúzta a kicsi ujjára.
Taehyung felsóhajtott és letette a felsőket az ágyra. Az egyik egy rózsaszín belebújós pulcsi volt, a másik egy hosszú ujjú zöld ing.
- Igen, nem tudok választani, melyik lenne jobb ezzel a farmerrel- mondta lemutatva a lábaira.
Egy világos farmer volt rajta, mi tökéletesen kiemelte lábai formáját. Jungkooknak meg kellett löknie Jimint, hogy abbahagyja a bámulást.
- Rózsaszín pulcsi- válaszolt Jungkook. Jimin egyetértően bólintott.
- Oké!A trió végre elhagyta a házat és elindultak a stúdió felé, amiben Jimin szülei társtulajdonosok voltak.
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.