Harry
Nikoho nepřekvapilo víc, než mě, jak dobře Liamův odjezd obě zvládaly. Adele i Nicol. Vlastně jsem byl na obě moc pyšnej. Ještě to chtělo, aby se spolu konečně zase začaly bavit a všechno směřovalo k tomu, že věci budou fakt relativně v normálu.
Liam byl pryč teprve druhej týden, a bohužel, se začátkem prosince přišla i ta sračka roku - sněhovej ples. I když ne přímo, jen zkoušky. To bylo možná ještě horší, protože se nikdo nemohl ožrat a bez toho se mi holky balily špatně.
"Soráč," sykl jsem na Adele, která stála naproti asi patnácti lidem a jakmile zaregistrovala, že jsem se do tělocvičny dostal asi dvacet minut po plánovaným srazu, málem mě zabila pohledem. Rychle jsem pohledem našel Zayna a Nialla a raději dělal, že neexistuju.
"Ona tě vážně donutila?", Zayn se na mě pobaveně podíval a Niall se začal smát. Adele do toho dál mlela nesmysly, který poslouchaly pravděpodobně jen holky.
"To není vtipný, kreténi," nakrčil jsem obočí, "kdo vymyslel sněhovej ples?"
"Vločkový bál," řekli oba současně. Fajn, tak sem jsem rozhodně nepatřil.
"Fajn," Adele si odkašlala a zvýšila hlas, "takže to odstartujeme vášnivým valčíkem."
"Vášnivý co?", zavrtěl jsem hlavou.
"Valčík, Harry," ironicky se na mě podívala. V organizování zasranýho sněhovýho plesu se dokonale vyžívala.
"Nialle," sykl jsem na něj, aby mě neslyšela, "co je kurva valčík?"
"Začneme pro jistotu waltzem, jelikož někteří jsou méně vzdělaní," řekla Adele do místnosti směrem ke mně. Skvělý, alespoň mi tím získala pozornost. "Tak jo," usmála se a spojila ruce, "já a Niall, nejúžasnější Ir pod sluncem, vám budeme předtančovat," sladce se usmála a z toho malýho davu si vytáhla Nialla. Tomu to očividně docela dodávalo na sebevědomí. Já byl schopnej jenom střídavě čumět na Adele a Zayna a chtít umřít.
Když si všichni kluci kolem začaly rozebírat holky, docela jsem zpanikařil. Zayn zmizel v davu, aniž by mě varoval. Očima jsem rychle hledal Blair, ale marně. Když jsem ji zahlídl s neznámým svalnatým klukem, radši jsem se stáhl. Zato Zayn si už vesele vedl Nicol na jejich pozici. V prdeli. Než jsem stihl cokoliv dalšího udělat, zbyla na mě poslední holka. V ten moment jsem věděl, že Adele zabiju.Buřtík Susan, která spíš připomínala Shreka, než holku, byla nejchytřejší holka na škole. Její obočí připomínalo sto let používanej smeták, její vlasy neviděly šampon ani z Marsu a prdel měla jak čtyři dvory. A to jsem až tak vybíravej nebyl.
Párkrát jsem se nadechl, nasadil křečovitej úsměv a nabídl jí rámě. Když se mě chytla, měl jsem pocit, že na ruce táhnu balvan.
Když všichni stáli tak, jak si Adele představovala, všiml jsem si, že Zayn má co dělat, aby nevyprskl smíchy, když mě viděl. Niall zase vypadal nadmíru spokojeně."Tak jo," zahlásila Adele, "ruce kolem partnerčina pasu," pronesla a předvedla tuhle jednoduchou pozici s Niallem. Jo, já bych je kolem pasu klidně dal, ale ruce jsem moc dlouhý neměl a dál jak do půli břicha jsem se nedostal.
Adele s Niallem předvedly pár kroků a potom vytáhla odněkud malej ovladač, kterým spustila naprosto otřesnou hudbu."Vžijte se do Titanicu," vybídla nás Adele, zatímco s Niallem dál ladně kopírovali svoje kroky.
"Do čeho?", zamračil jsem se.
"Na modrém Dunaji," Susan se na mě podívala. Byla tak malá, že jsem měl pocit, že zírám na mravenece.
"Bezva," trochu jsem od ní odtáhl obličej. Byla nepříjemně blízko a spocenýma prackama mi tiskla rameno, o který se zároveň opírala a já měl co dělat, abych pod váhou její ruky nepadal na zem. Nebyl jsem zlej, jen upřímnej.
Debilní valčík trval snad dvě hodiny, i když to Adele nazývala třema minutama. Potom zastavila hudbu a vyslovila osvobozující větu: "Změna partnerů, prosím."Ano, prosím. Pustil jsem Shreka a vystřelil jsem k Nicol. Vypadala překvapeně, ale nakonec se zmohla na úsměv, jednou rukou mě chytla za dlaň a druhou položila na mé rameno. Nicol byla oproti Susan jen malinkej kamínek.
Zayna jsem zahlídl s Blair. Adele vypadala se současnými dvojicemi docela spokojeně, takže stiskla ovladač a podávala další isntrukce k jejím krokům. Díky bohu za Nicol, která tanci alespoň trochu rozuměla. V duchu jsem ale dost sprostě nadával, jelikož jsem jí každou chvilku šlápl na nohu. Taky jsem obdivoval Adele, která tančila s Niallem a do toho zvládla přesně popisovat každej krok ještě předtím, než ho udělala.
"Kurva," zaslechl jsem vedle sebe Zayna, když mu málem podjela noha. Blair nad tím pohoršeně kroutila hlavou.
"Kde?", otočil jsem se na něj a vysloužil si stejně tak pohoršenej pohled od Nicol. Se Zaynem jsem si vyměnil náš čistě klučičí pohled a snažil se napodobit Niallovy kroky.
"Au, Harry," zaskučela Nicol, když jsem si ji k sobě chtěl víc přitáhnout, ale místo toho jsem ji na sebe spíš nabodl, víte jak to myslím. Taky mi zavadila loktem o koule a já musel předstírat, že jsem v pohodě. Takže jsme byli vyrovnaní.
Do toho ta posraná modrá Dunaj už trvala celou věčnost a já děkoval Bohu, když se ta neposluchatelná písnička koněcně zastavila.Adele dvakrát tleskla a vysloužila si tím pozornost. "Jste skvělí!", prohlásila nadšeně a místností se rozezněl potlesk. Co na tomhle bylo skvělýho, fakt nevim.
Partneři se už naštěstí nestřídali, za což jsem jí byl sakra vděčnej. A Nicol vypadala docela v pohodě, až na její došlapaný nohy. Nejhorší na tom všem ale byla ta hudba, fakt. Byl jsem ale rád, že Nicol moje očividně nesmyslný kroky alespoň trochu pobavily.Na konci zkoušky jsem si Adele pořádně povraždil pohledem, stejně tak Nialla, kterýmu očividně dost zvedlo ego, že tančil s Adele a ještě v tom byl dobrej. A Zayn měl prdel možná tak ze mě.
Na modré Dunaji už nechci pěkně dlouho slyšet.
ČTEŠ
steal my girl || one direction
FanfictionLondýn, pět blbečků a pár naivních holek. Dávka sarkasmu, ale i velkých love stories. #2 in #fanfikce❤️30.12.2020 #4 in #teen❤️ 5.9.2020 #1 in #1D❤️ 15.5.2020 #1 in #teenfikce❤️ 26.9.2020