Nicol
Po sobotním incidentu mezi Liamem a Harrym se veškeré věci obracely k horšímu. Všichni jsme stáli proti Harrymu, dokonce i já. I přesto, co jsem k němu už nějakou dobu cítila, zabíjelo mě to. Nechápala jsem, jak to mohl udělat. Jak mohl zradit Liama, a jak mohl dopustit, abychom my všichni žili v domnění, že Adele odešla bez jakéhokoliv rozloučení. Zkrátka jsme na něj byli všichni neuvěřitelně naštvaní. Uběhl sice už celý týden, ale atmosféra mezi námi se spíše zhoršovala. Za každou cenu jsem stála na straně Liama a Adele, a došlo to až do takové fáze, že jsem Harrymu řekla, že je pro mě mrtvý, ač jsem to tak nemyslela. Momentálně jsem ale neměla žaludek na to s ním jakkoliv komunikovat. A on ani nevypadal, že by z toho byl nějak zdrcený, což mě sice mrzelo, ale mnohem více jsem se snažila soustředit na své nejbližší přátelé.
V pátek večer se konala ve školní jídelně jedna menší akce. Nešlo o nic velkého, jen bylo nějaké výročí založení školy. A ani ne kulaté. Studenti nad osmnáct let popíjeli alkohol, a ti mladší dostali alespoň limonádu. Profesoři se nahlas bavili a po celé místnosti se rozléhala hlasitá hudba.
Já seděla s Adele a Liamem u stolu, pojídali jsme nějaké jídlo a klasicky debatovali o všem možném. Zayn odjel na víkend na návštěvu domů, Louis se tu zatím neukázal, Niall stál opodál a mluvil s profesorem latiny a Blair hovořila s Harrym.
"Myslela jsem si, že ti dva se moc nemusí," podotkla Adele s nadzvedlým obočím.
"To jsem si myslela taky," přitakala jsem.
"Klid," vložil se Liam do rozhovoru, "asi se snaží být jen přátelská."
"Ehm," odkašlala si Adele, "nebyl jsi to ty, kdo nám oznámil, že je válka, my proti Blair?"
Liam se nervózně podrbal na zátylku, "Možná toho trochu lituju," pokrčil rameny.
Mě i Adele Liamova poznámka značně vytočila. "Liame!", okřikla jsem ho, "uhodila Adele. Totálně podrazila Zayna a - "
"Mě podrazil Harry," přerušil ji Liam skrz zuby.
"Taky jsme proti němu," uklidnila ho Adele a položila mu ruce kolem ramen. "Nechcete mi ale tedy snad říct, že Harry se teď přidá na stranu Blair?"
"To doufám, že ne," zamumlala jsem.
"Mohlo by to být i tak, že Blair se přidá k Harrymu," neodpustil si Liam svoji poznámku, narážející na Harryho zradu. Ani mi tolik nevadilo, že se s Liamem porvali. Harry přeci jen dostal to, co si zasloužil. A i po několika dnech nám to stále odmítal vysvětlit.
Moje oči zaregistrovaly ruce Blair, které se dotýkaly Harryho obličeje, který na sobě ještě zanechával jasné důkazy po rvačce. "Co to má být?", procedila jsem skrz zuby a nemohla odtrhnout oči od toho, jak se Blair dotýká Harryho.
Liam si promnul oči a zaostřil, "Potřebuju brýle, nebo na něj vážně šahá a jemu to ani trochu nevadí?"
"Brýle nepotřebuješ, zlato," zabrblala Adele a zírala na dvojici s otevřenou pusou.
"Fajn, tohle se mi nezdá," podotkl Liam. Všichni tři jsme pozorovali, jak Blaiřina ruka hladí Harryho tvář.
"Tohle se mi nelíbí," podotkla moje nejlepší kamarádka, "Liame, udělej něco," poprosila svého vyvoleného, když si nejspíš všimla mého zmučeného výrazu. Nechtěla jsem nic skrývat, či dokonce lhát sama sobě. Byla jsem doslova šokovaná tím, co se v těchto několika sekundách odehrálo.
Liam se zamračil a na čele se mu objevila vráska, "Adele, Nicol, miluju vás, ale co mám asi tak dělat," rozhodil ruce kolem sebe, "já nevím, nejspíš se chcou mstít. Nic lepšího mě nenapadá."
ČTEŠ
steal my girl || one direction
FanficLondýn, pět blbečků a pár naivních holek. Dávka sarkasmu, ale i velkých love stories. #2 in #fanfikce❤️30.12.2020 #4 in #teen❤️ 5.9.2020 #1 in #1D❤️ 15.5.2020 #1 in #teenfikce❤️ 26.9.2020