Adele
Poslední den školy před Vánoci byl jako každý rok dosti emoční. Obzvlášť, když mi Niall připomněl, že je to přesně rok, co jsem se vrátila a já si ten den do detailů vybavila.
Ale to bych nebyla já, kdybych nerozhodla i za ostatní si dnešek pořádně užít. Proto jsem využila volného večera a všechny, dokonce i Blair, donutila jít večer ke mně na pokoj na neoficiální vánoční rozlučku. Harry nevypadal moc nadšeně, ale když jsem mu řekla, že mám zásobu tvrdého alkoholu a i pár lahví vína, nebránil se.
Tak jsme se všichni kolem osmé večer sešli v mém pokoji, kluci mě zásobovali další várkou flašek a když jsme všichni seděli v kroužku na zemi, cítila jsem se po dlouhé době šťastná a v naprosté pohodě.
"Sice vás všechny nesnáším, ale ty dva týdny mi budete chybět," pronesl Harry asi po hodině popíjení. Očividně se to na něm už podepsalo. Milé.
"Nápodobně," obrátila se k němu Blair.
"Hej, Adele," Zayn do mě šeptem šťouchl a já se na něj tázavě podívala, zatímco ostatní vedli naprosto nezáživnou konverzaci o plánech na vánoční volno, "Veselý Vánoce," zašeptal mi do ucha a strčil mi do ruky srolovaný kus papíru. Chtěl jsem ho otevřít, ale zastavil mě, "Až budeš sama, jo?"
"Mám mít strach?", zasmála jsem se, ale Zayn horlivě zakroutil hlavu. Kdyby se někdo ptal, Harry mi k Vánocům dal barvu na vlasy se slovy, že platinová mi sluší víc než špinavá blond.
Blair se na nás po celou dobu rozhovoru ale nedívala zrovna hezky."Co má za problém?", sykla jsem na Zayna tak, aby mě neslyšela.
Ten nezaujatě pokrčil rameny, "Nevím, asi žila s tím, že se mezi náma něco děje."
"A nedal jsi jí k tomu příležitost?", pochybně jsem se na něj podívala.
"No," odkašlal si, "možná jsem s ní párkrát trochu flirtoval, ale bylo to naprosto neškodný, vážně."
"To vidím, když mě každou sekundou, co s tebou mluvím, totálně zabíjí pohledem. Navíc nechápu, proč se od ní zase necháváš stahovat, víme, jak to dopadlo minule," v hlavě jsem měla vzpomínky na jarní ples.
Zayn na mě nejdřív překvapeně koukal a potom se usmál, "Abych si to špatně nevyložil, zní to skoro, jako bys žárlila."
"Jo, jasně," ironicky jsem se na něj podívala, ve skutečnosti jsem se ale tak ironicky necítila. "Co na ní vidíš?", neodpustila jsem si kousavou poznámku.
"Adele," věnoval mi pohled do očí, "momentálně - ,"
"Přestaň do ní jet, Zayne," zahlásil se smíchem napůl ožralý Harry a objal Nicol jednou rukou kolem ramen. Ta naštěstí věděla, že se mu v tomhle stavu nevyplatí odporovat, tak jen s pobaveným pohledem zavrtěla hlavou a nechala si zavěšenou jeho ruku kolem krku. Zayn Harrymu věnoval dost ironický pohled.
"A co si něco zahrát? Málokdy vás všechny vidím v tomhle stavu," prohlásil Niall.
"Rozhodně ne," řekla jsem, "naposledy jsem hrála s Louisem na nikdy a už to nechci zažít."
"Adele, jsi geniální," Harry luskl prsty volnou ruku a ukázal na mě, "geniální hra. Pustíme se do toho?"
"Je to blbost," protestovala Nicol a já souhlasně přikyvovala.
"Náhodou," ozvala se Blair se svým pronikavým hlasem, "alespoň nás to zblíží."
"Jsme si dost blízcí Blair, známe se od střední," setřela jsem ji pohledem a doufala, že jí to stačilo k tomu, aby sklapla.
ČTEŠ
steal my girl || one direction
FanfictionLondýn, pět blbečků a pár naivních holek. Dávka sarkasmu, ale i velkých love stories. #2 in #fanfikce❤️30.12.2020 #4 in #teen❤️ 5.9.2020 #1 in #1D❤️ 15.5.2020 #1 in #teenfikce❤️ 26.9.2020