Akhirnya,masa yang dinanti-nantikan pun tiba.Fiza dan Mikhail sudah selamat tiba di Malaysia.Mereka baru saja turun dari pesawat dan sedang mengambil bagasi mereka di bahagian kargo.Sedang seronok mereka membawa semua beg dan bagasi sambil bergelak ketawa.Mereka terlihat kesemua ahli keluarga yang mereka sayangi sudah setia menunggu di balai ketibaan.
Fiqri yang sedang berbual mesra bersama Qashri terpandang adik kesayangannya dan juga si adik ipar sedang tersenyum ke arah mereka.Tidak semena-mena Fiqri terus melaung kuat,
"Adik!!!Mikhail!!!"
Akibat daripada jeritan Fiqri membuatkan mereka semua teruja menyambut kepulangan orang tersayang.Puan Linda pula sudah menangis penuh gembira melihat anak bongsunya selamat tiba di tanah air bersama suami tercinta.
"Assalamualaikum semua.Kami rindu betul dengan semua orang kat Malaysia ni,sampai tak sabar-sabar nak balik."Kata Mikhail tersenyum.
"Eleh...jangan nak poyo sangat boleh tak,Mikha?Aku tahu kau tu dah happy sangat stay London sampai dah tak nak balik Malaysia."Ejek Qashri.
"Ha'ah.Memang aku dengan Fiza dah happy sangat stay London tu.Kami sebenarnya tak nak balik Malaysia lagi,tapi...tulah.Aku takut kau sakit pula nanti sebab terlalu rindukan Abang kesayangan kau ni."Balas Mikhail lalu tertawa.
"Ewwwuuu...siapa yang nak rindukan kau?Daripada aku rindukan kau,baik aku rindu kakak ipar aku yang cantik,baik,manis ni.Kan,Fiza kan?"Kata Qashri lalu mengenyit mata nakal kepada Fiza.
Terus bulat mata Mikhail melihat perlakuan Qashri pada isterinya.Panas terus hati ni dibuatnya.Apalagi,terus laju saja tangan Mikhail mencubit lengan Qashri kuat sehingga Qashri terjerit dibuatnya.
"Aduhduhduh..sakitlah sengal.Aku nak gurau sikit pun tak boleh ke?"Kata Qashri agak kuat.
Mereka semua yang ada di sana terus ketawa melihat karenah dua beradik itu.Pantang betul bila berjumpa,ada jer benda nak digaduhkan.Sabar jer lah...
"Kalau kau dah gatal sangat,baik kau kahwin jer terus.Tak payah nak sibuk-sibuk mengorat bini orang."Sindir Mikhail lagi sambil memberikan jelingan maut pada Qashri.
"Alah...kan aku dah cakap yang aku takde calon lagi.Hah,hari tu bukan aku ada kirim korang dua bakal isteri aku dari England ke?Mana dia?"Gurau Qashri lagi sambil acah-acah mencari kelibat seseorang di belakang mereka.
"Sudah-sudahlah nak gaduh tu...Mikhail dengan Fiza kan baru jer sampai ni.Mesti diorang penat.Sekarang,jom kita balik rumah dulu.Dekat rumah sambung sembang pula ya."Kata Dato' Tengku Zainal.
"Bagus juga tu Zainal.Hah,kalau macam tu kita balik ke rumah kami sajalah.Tak lah jauh sangat dari sini."Kata Encik Abdullah pula.Mereka semua pun bersetuju dengan cadangan tersebut dan terus menaiki kereta ke rumah Encik Abdullah bersama-sama.