Multi: Kahraman Deniz- Böyle Sever
Best şarkım...
Kendimi istemeden ayırdım dudaklarından. Gözleri kapalıydı. Alnını alnıma yasladı. Benim de gözlerim kapandı. Burunlarımız birbirine sürtüyordu. Derin soluklar aldım. Gözlerimi araladım yavaşça. "Hâlâ açsan önünde bir fırsat duruyor." Dedi fısıltı gibi çıkan sesiyle. Başta anlamadım. Sonradan anladığım da ise yanaklarım kızardı.
Gülümseme oluştu dudaklarım da. O da gülümsedi. "Seni seviyorum. Tahmin ettiğinden de çok." Dedim ben de fısıltı gibi çıkan sesimle. "Benim kadar olamaz. Bu günleri 3 senedir bekliyorum." "Çok sabırlıymışsın o zaman." Dedim ve gülümsemem daha da genişledi. "Bir de sen, bana sor güzelim."
Bir iç çekiş duydum. Ellerim saçlarına gitti tekrar. Yumuşak saçlarını okşadım yavaşça. Belim de ki elleri daha da sıklaştı. Vücudunun kaskatı kesildiğini hissettim. Ama onu böyle deli etmek hoşuma gidiyordu.
"Bilerek mi yapıyorsun?" Dedi dişlerinin arasından. Anlamaz bir ifade takındım, "Neyi?" Gözlerini kıstı. "Neyi olduğunu biliyorsun." Dedi zor çıkan sesiyle. "Bilmem." Dedim. Gözlerini kapattı. Parmaklarım ilk önce kirpiklerine, sonra yeni yeni çıkan sakallarına ve en son dudaklarına gitti. Titrek bir nefes verdi. Hoşuma gidiyordu bu halleri.
"Zeynep." Dedi tıslayarak. Ama onu dinlemedim. Onu zorlamak nedense hoşuma gidiyordu. Parmak uçlarım yavaşça boynuna gitti. Gözlerini açtı. Mavileri daha da koyulaşmıştı. Elimi tuttu. "Eğer bazı şeylerin olmasını istemiyorsan dur güzelim." Tek kaşımı kaldırdım. "Sen... Beni tehdit mi ediyorsun Bay Sayar?" Bu sefer o da tek kaşını kaldırdı.
"Ben tehdit etmem güzelim. Yaparım. Bu sadece uyarıydı."
"İstemediğim hiçbir şeyi yapamazsın." İkimizin de sesi fısıltılı çıkıyordu. "İstemeyeceğine emin misin?" Dedi kendinden emin bir sesle. "Olmalı mıyım?" Tek kaşım tekrardan havalandı. Parmaklarım boynunda gezindi. Gözlerimi parmaklarıma çevirdim. "Zeynep. Beni zorluyorsun güzelim." Dedi dişlerinin arasından. "Peki ya durmazsam?" Birkaç saniyeliğine gözlerini tekrar kapattı.
Gözlerini açması ile dudaklarıma yapışması bir olmuştu. Onun sert öpüşlerine karşılık verdim. Bacaklarımdan tutup tekrar kucağına aldı. Sıkıca beline doladım bacaklarımı. Ellerim saçlarına gitti. Saçlarını çekiştirmeye başladım. Kendini bana bastırdı. Ağzımdan boğuk bir inleme kaçtı. Dudaklarımı ayırdım. Derin nefesler aldım. Tekrardan dudaklarımızı birleştirdim. Ellerim ensesine dolandı. Adımları merdivene ilerledi.
Yukarıya çıkıp kapıyı kapattı. Sırtım kapı ile buluştu ve bir kez daha kendini bana bastırdı ve bir inleme daha... İçimde ki isteği bastıramıyordum. Duygularım birbirine girmişti. Bu sefer yatağa ilerledi. Dudaklarımdan ayrıldı.
"İşte şimdi kaçışın yok." Dedi ve bir kez daha bastırdı kendini bana. Dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Dili ağzımı keşfe çıktı tekrardan. Eli tişörtümün altından belime gitti. Diğer eli ise bacaklarıma.
Dudaklarımı ayırdım. "Seni istiyorum." Dedim fısıltıyla. Tek hamlede çıkardı tişörtümü ve ardından kendi tişörtünü. Kaslı göğsü ve dövmesi şimdi ortaya çıkmıştı. Tekrar üzerime eğildi ve öpmeye başladı. Boynuma yöneldi dudakları. Saçlarına gitti parmaklarım.
Bir eli bel oyuğumu okşuyordu. Diğer eli ise kalçalarıma gitti. Aldığım zevkin haddi hesabı yoktu. Onu şu anda deli gibi istiyordum. Dudakları yavaşça göğsüme ilerledi. Belimde ki eli kopçama gitti. Gözleri izin ister gibi baktı suratıma. Suratıma bir gülümseme yerleşti. O da gülümseyip kopçamı açtı ve tek hamlede sütyenimi çıkardı. Sonrada bir an da şortumu çekti. Üstümden kalkıp arsızca bedenimi süzdü. "Ateş." Dedim tedirgin çıkan sesimle. "Güzelim?" Dedi nefes nefese. "Vaz mı geçsek?" Dedim dudağımı büzerek.
Yüzü düştü bir anda. "Artık çok geç. Bu saatten sonra seni hayatta bırakmam." Dedi ve tekrar üzerime eğildi. Dudaklarıma yapıştı. Şevkle öpüyordu. Ellerimi göğsüne koyup ittirdim hafifçe. "Bir sorun mu var güzelim." Dedi şefkatli sesiyle. "İçimde ki korkuyu aşamıyorum." Dedim. Gülümsedi ve dudaklarıma yöneldi. "Korkmana gerek yok." Geri çekilip pantolonunu indirdi. Boynuma yöneldi. Minik öpücükler konduruyor, arada ufak ısırıklar atıyordu. Kendini bana bastırdı. Ağzımdan bir inleme kaçtı. "Yap şu işi." Dedim istemsizce. Gülümsedi ve birlikte olduk.
*
Sadece iç çamaşırlarım vardı üzerimde ve göğsüme kadar çekmiş olduğum bir pike. Başım Ateş'in göğüsündeydi. Eli sırtımda dolaşıyordu. Saçlarıma bir buse bıraktı. "Çok ağrıyor." Dedim. Hafifçe doğruldu yerinde. "İlaç getirmemi ister misin?" Dedi. Kolundan tutup geri çektim onu. Başım göğsünde ki eski yerini almıştı.
"Peki." Dedi ve ardından ekledi, "Artık benimsin." Gözlerimi gözlerine diktim. "Ben zaten senindim." Dedim. Alnımı öptü. "Seni seviyorum." Dedi. "Seni seviyorum." Dedim. Yaklaşık 15 dakikadır böylece yatıyorduk yatakta. "Beni bu kadar kışkırttığına inanamıyorum." Dedi şaşkınlıkla. "Amacım bu değildi." Eli kopçama gitti tekrar. Vazgeçmiş gibi elini koluma çıkardı. "Neden vazgeçtin?" Dedim. "Daha yenisin. Canın acır. Yoksa seni şu anda bırakmazdım. Birkaç gün daha bekle." Dil çıkardım. Dudağımı öptü.
"Ben duşa gireceğim güzelim. Bekle beni. Sakın kalkma." "Neden?" Yüzüme anlamazca baktı. "Yani neden kalkmayacağım ki?" Dedim düzelterek. "Canın acıyabilir." Dedi ve alnımı öptü. Ardından yataktan kalkıp banyoya ilerledi. "Dikkat et yakışıklı. Kayma sakın." Dedim hafif bağırarak. Bana baktı ve gülümsedi. Ardından duş sesi geldi.
Sizce birlikte olmalı mıydılar? Yorumlarda mutlaka yazın. açıkçası benim içime sindi bu bölüm.Ayrıca bölüm nasıl olmuş. Çok öpüldünüz💚
Ve yazarınız kaçar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığımdaki Işık (Tamamlandı)
RomanceAşkı nerede bulacağınızı bilemezsiniz. Belki bir kütüphanede, belki okulda, belki de iş yerinde...Peki ya o sizi bulursa? Benim hikayemde de o beni bulmuştu. Mafya olan bir adam ve onun karanlığına ışık olan bir kadın... •11.12.2020 •Küfür içerir! ...