Bölüm 4

36.3K 960 89
                                    

"Şşt korkma. Benim güzelim." Göz yaşlarım daha çok aktı. Ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.

Ateş, beni bir an da kendisine çevirdi. Hıçkırıklarım daha çok arttı. Başımı göğsüne bastırdı. Kollarıyla sıkıca sardı bedenimi.

Şu an kendimi o kadar yorgun ve güçsüz hissediyordum ki ona karşı koyamıyordum bile.

Bir eli bacaklarıma gitti ve kaldırdı. Başımı göğsüne yasladım. Kucağındaki bedenimi yavaşça yatağa bıraktı.

Üstümü bir pike ile örttü. Elini yanağıma koyup, baş parmağı ile yanağımı okşamaya başladı. Ardından göz yaşlarımı sildi.

Alnıma minik bir buse bıraktı. Belki fiziksel olarak değil, ama ruhsal olarak çok yorgundum. Ruhum yorgun ve  bitkindi.

"Seni dünyanın en mutlu kadını yapacağım ve gün gelicek sen kendi ayaklarınla koşacaksın bana." Dedi Ateş.

Gözlerim kapandı kendiliğinden. Uykunun kollarına teslim ettim kendimi.

*

Sabah belimi saran güçlü kollarla uyandım. Arkamı döndüğümde Ateş'in keskin yüzü ile karşılaştım.

Yakışıklıydı. Hem de çok fazla yakışıklı. Ama bir o kadar da korkutucuydu. Uyurken bile bu kadar korkutucu olmayı nasıl başarıyordu?

Mavi gözlerini araladı. Dudaklarında bir gülümseme belirdi. Belimdeki elleri daha da sıklaştı.

"Günaydın güzelim." Dedi uykulu sesiyle. Yatakta oturur pozisyona geldim. Oda hafifçe dikleşti.

"İyi misin? Hasta gibisin sanki." Dedi şefkatli çıkan sesiyle. "Sadece kendimi yorgun hissediyorum." Dedim yataktan kalkarken.

Banyoya doğru ilerledim. İşlerimi hallettikten sonra elimi yüzümü yıkayıp çıktım.

Benim ardımdan Ateş girdi banyoya. Odada ki diğer kapıyı açtım. Açar açmaz beni oda dolu kıyafetler karşıladı.

Hayranlıkla baktım kıyafetlere. Sol taraf kadın, sağ taraf ise erkek kıyafetleriyle doluydu.

Elimi herhangi bir kıyafetin üzerine attım. Kırmızı bir elbise gelmişti elime.

Hayranlıkla inceledim elbiseyi. Elimi başka bir kıyafete attım. Bu sefer siyah bir pantolon gelmişti elime.

Diğer kıyafetlere de bakmaya başladım. O sırada belime sarılan ellerle yerimden sıçradım.

"Beğendin mi?" Dedi Ateş fısıldarcasına. "Bunlar çok güzel." Dedim hayranlıkla.

Ateş birden beni kendisine çevirdi. Üstü çıplaktı, altında sadece havlu vardı. Islak saçlarından göğsüne doğru su damlaları akıyordu.

"Çok güzelsin." Dedi birden. "Ne?" Dedim afallayarak. "Aklımı başımdan alıyorsun güzelim." Dedi.

Karanlığımdaki Işık (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin