Pohľad Justin:
Nečakal som že Chloe sa vráti do práce tak skoro. Bola doma len 3 týždne a nie som si istý že by sa tak skoro zotavila. Nechcel som sa s nikým hádať ani to riešiť ale keby bolo na mňa tak ju ešte minimálne ďalší týždeň nepustím nikam. Cesta do skladu bola veľmi zaujímavá a príjemná.
Zastavili sme pred skladom a vystúpili z auta keď sme čakali na ostatných."O čo vlastne ide?,, pozrela sa na mňa Chloe.
"Zbrane.,, odpovedal som jej.
"Vieme komu?,, opäť sa na mňa pozrela.
"Ja to neviem.,, mikol som ramenom.
"Budú to asi len začiatočníci pretože keby to bolo niečo vážne tak vás s tým otec oboznámi.,,
"John sa s Jamesom rozprávali že chcú len 4 obyčajné zbrane grand power p1.,,
Pozeral sa na Ryana a prikývla."určite to budú len začiatočníci.,,
Počuli sme prichádzať auto tak sme sa pozreli či sú to naši. Nevedel som rozoznať auto pretože mi svietili svetlá do oči ale Chloe nám potvrdila že sú to oni.
Dodávku zaparkovali vedľa roveru a vystúpili."Mohol si mi povedať že nejde o nič vážne.,, okamžite prehovorila Chloe na svojho otca.
"Keby to bolo niečo vážne tak by si tu nebola.,, usmial sa na ňu a brnkol jej po nose čo ma rozosmialo.
Chloe len otvorila ústa a ostala šokovaná čo jej otec povedal. Otočila sa mojim smerom a zazerala po mne. Ja som len po nej žmurkol a išiel za ostatnými ktorý kráčali do skladu. Po chvíli sa ku mne Chloe pridala a kráčala vedľa mňa.
"Kto ostane von?,, opýtal sa môj otec.
"Ja ostanem.,, rýchlo sa prihlásila Chloe.
"Teba by som mal radšej pod dohľadom.,, ukázal na ňu prstom James.
"Predsa nejde o nič vážne.,, vyplazila na neho jazyk a ostala stáť von pred dvermi.
Skoro vždy ostáva niekto von a dáva pozor na okolie a auta aby náhodou nám niekto s nimi nič nespravil.
"Ostanem s ňou.,, zahlásil som a postavil sa ku dverám z druhej strany.
"Zvládnem to.,, prehovorila do ticha.
"O tom nepochybujem.,, usmial som sa sám pre seba a pozeral sa okolo.
Započuli sme prichádzajúce auto čo naznačovalo že sú tu. Z auta vystúpili 4 osoby ktoré kráčali smerom k nám. No kde inde by aj kráčali keď tu je len táto jedna budova. Zastali pred nami a jeden prehovoril.
"S vami sme sa mali stretnúť?,,
"Áno, máte peniaze?,, spýtala sa Chloe.
V rukách nemali nič a pochybujem že by mali toľko peňazí vo vreckách.
"V aute.,, prehovoril zasa ten istý.
"Tak ich dones sem.,,
Prikývol a všetci išli smerom k autu. Chloe sa začala potichu smiať a krútila hlavou.
"Mala si pravdu.,, zasmial som sa tiež.
"Teraz sa už bojím o ich životy. Veď oni sa pozabijajú navzájom.,, pozrela na mňa a stále sa smiala. Len som prikývol a pozrel sa smerom k ich autu. Chlapci sa už vracali k nám.
"Tu je 5tisíc.,, prehovoril smerom k Chloe a položil tašku na zem.
"Zlatko, vo vnútri sú moji kolegovia ktorý to s tebou poriešia.,, ukázala na dvere za sebou.
"Vravel som že tu nebudú sami.,, šepol jeden chlap k druhému.
"Nemáme celú noc aby sme tu s vami stáli tak choďte už dnu.,, prehovoril som tento krát ja keď sa nemali k pohybu a stále pozerali na Chloe.
Iba prikývli a pobrali sa dnu.
"Peniaze!,, zakričal som na nich.
O bože pomôž mi. Mohli ísť dnu a nechať pri nás peniaze? Áno mohli. Chlapec rýchlo vybehol von a schmatol tašku s peniazmi a opäť utekal dnu.
"Veď tie decká nemajú ani po 18 rokov.,, zasmiala sa.
"Ako keby si ty mala 25.,, podpichol som ju a pozral sa na ňu ako sa zatvári.
"Dnes máš akosi dobrú náladu.,, s úsmevom prehovorila a z ľahka ma buchla po ramene.
Mikol som ramenom a už bol ticho. Po dobrej pol hodine vyšli chlapci von a v ruke mali kufrík v ktorom boli zbrane. Ako vidím tak sa im podaril obchod.
"Toto musíme osláviť.,, jeden sa zasmial a všetci sa rozutekali k autu.
"Ani ja som sa tak netešila z mojej prvej zbrane.,, zasmiala sa.
Chalan vyšli z budovy a všetci sme sa pobrali k autám.
Chaz sa rozhodol že pôjde s nimi na dodávke a my s Ryanom sme išli s Chloe. Vyštartovali sme ako prvý pretože oni sa ešte rozprávali pro dodávke.
Po dlhej chvíli sa Chloe ozvala. "Keď sme išli do skladu tikalo to aj vtedy?,,
"Čo myslíš?,, Ryan si sadol do stredu a naklonil sa k nám do predu.
"To tikanie.,,
"Cestou tam sme sa rozprávali takže ja som si nič nevšimol.,, pozrel som na Chloe.
"Myslíte že to môže byť bomba?,, prehovorila a vystrašene sa pozrela na mňa.
"Zastav!,, Ryan rýchlo prehovoril.
Chloe zastala a na Ryanov príkaz vypla auto. Lepšie sme sa započuvali a zistili že to ide z rádia. Ryan sa ešte viac nahol do predu a snažil sa vytiahnuť rádio. Ako ho vytiahol tak za rádiom sa ukázala mala úzka obrazovka na ktorej ukazovalo 12 sekúnd a aj tie sa odpočítavali.
"Von, rýchlo!,, Chloe vykríkla a sama rýchlo vystúpila. Vystúpil som aj ja s Ryanom a utekali čo najďalej od auta. Chloe bežala pred nami a zrazu sme počuli obrovskú ranu. Zastavili sme sa a pozreli sa na auto ktoré bolo v plameňoch.
"Kurva.,, zakričala Chloe.
"Nechápem to, boli sme s Chloe von a nikoho sme nevideli pri aute.,,
"Ta bomba tam už bola dlhšie.,, povedal Ryan.
"Ako vieš?,, hneď sa ho opýtala Chloe.
"Tento druh bomby som už videl. Aktivujú sa vtedy ak sa auto naštartuje.,,
"Takže mi chceš povedať že sa nám niekto dostal do garáže?,,
"Ja neviem, asi áno. Kedy si bola naposledy na tomto aute?,,
"Je to minimálne 2-3 mesiace. Toto auto sme veľmi nevyužívali.,,
"Nemohli to tam dať ešte Triadi?,, to bolo jediné čo ma napadlo.
"Je to dosť možné.,, Iba prikývla a mi sme videli ako sa k nám blíži auto.
"To budú naši.,, prehovoril som.
Hneď ako pri nás zastavili tak sme im vysvetlili čo sa stalo a že za tým budú ešte Triadi. Iné vysvetlenie nebolo keďže sme pri našich autách nikto nevideli.
Vote a koment poteší 😚
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...