35.Kapitola

1.9K 75 0
                                    

Pohľad Chloe:

Zastála som pred domom. Idem ku Scottovi dúfam že tam môžem prespať. Vytiahla som si mobil.
Scott: Áno?
Ja: Ahoj, ehm...nemohla by som pri tebe prespať jednu noc?
Scott: Čo je to za otázku? Jasné že môžeš hneď som dole.
Ja: Dobre.

Zložil. O chvílu sa otvoril garáž. Vošla som dnu s autom. Zastavila som a vystúpila.

"Ahoj." Pozdravila som sa mu.

"Ahoj." Povedal a objal ma. Objatie som mu opätovala.

"Fakt tu môžem spať?" Spýtala som sa.

"Jooj, hej a prestaň s timi otázkami." Povedal.

"Dobre." Povedala som a išli sme do domu.

"No a prečo nespíš doma?" Spýtal sa keď sme sedeli v obyvačke.

"Pohádala som sa s otcom." Povedala som.

"A čo sa stálo?" Spýtal sa.

"....a tak som zabuchla dvere a išla k tebe." Dopovedala som.

"Ou. Ukáž rameno." Povedal.

Vyzliekla som si mikinu a dala ju vedľa mňa na gauč.

"Zaviažem ti to." Povedal a odbehol niekde asi pre lekárničku.

"To netreba." Povedala som keď prišiel nas5.

"Ale prestaň." Povedal a už sa mi v tom babral.

"Ďakujem." Povedala som keď mi to ošetril.

"Rado sa stalo." Povedal a usmial sa.

"Dobre,ak ti to nevadí tak idem si ľahnúť." Povedala som.

"Jasné v pohode. Vieš kde je hosťovská a sú tam aj veci na spanie. Tvoje veci." Povedal.

"Odkiaľ máš moje veci?" Spýtala som sa.

"Už veľa krát si tu spala." Povedal a zasmial sa.

"Aha." Povedala som a išla hore do hosťovskej.

Vošla som do izby a zavrela dvere. Otvorila som skriňu ktorá tam bola. Naozaj tam sú moje veci. Aj na spanie aj na von. Zobrala som si kraťase a voľné tričko. Obliekla som si to a zalahla do postele. Nastavila som si budík na ráno pretože idem do školy. Zavrela som oči a v tom momente som zaspala.

Ráno ma zobudil ako inak môj otravný budík. Postavila som sa z postele a išla do kúpelne. Osprchovala som sa a urobila rannú hygienu. Obliekla som si --> (foto na boku). Dnes je chladno a zamračené. Vošla som do kúpelne. Našla som tam make-up,špirálu a linku. Waw to fakt tu mám svoje veci alebo sú to dakoho iného? Ale veď to je jedno. Dala som si make-up,linku a nakoniec špirálu. Vyfénovala som si vlasy a rozčesala. Vyšla som z kúpelne a zamierila dole do kuchyne.

"Dobré ráno." Pozdravila som sa Scottovi ktorý bol za sporákom.

"Aj tebe." Povedal.

"To v tej hosťovskej sú koho veci?" Spýtala som sa.

"Všetky tvoje. Ty jediná spíš v tej hosťovskej." Povedal a predomňa dal tanier s omeletou.

"Aha a ďakujem." Povedala som.

Dojedla som posledný kus. Pozrela som sa na hodinky ktoré ukazovali 8:10. OMG! Za 20min. sa mi začína hodina.

"Prepáč Skott ale ja musím ísť. Ja prídem po škole. Ahoj a ďakujem za raňajky boli skvelé." Kričala som kým so vychádzala z domu.

"Klude prídi." Zakričal a ja som už išla do garáža.

Sadla som si do RR a išla do školy.

Prišla som na parkovisko v škole a zaparkovala na svojom mieste. No vedľa už stálo biele porsche. Vystúpila som z auta a zamkla ho.

"Ahoj." Pozdravil sa Justin ktorý sa opieral o svoje auto a fajčil.

"Čau." Povedala som a tiež si zapálila lebo som mala ešte 10min. do zvonenia.

"Kde si spala?" Spýtal sa.

"Rovno povedz, že James ti povedal aby si sa ma vypytoval kde som bola." Povedala som.

"Nie, nič mi nepovedal." Povedal Justin.

Ja som len zdvihla obočie a pozerala som sa naňho.

"No tak dobre povedal." Povedal Justin a prekútil očami.

"Ja som to vedela." Povedala som a zahasila cigaretu.

"Čau." Povedala som, otočila som sa ku škole a išla dovnútra.

Justin išiel po mojom boku. Išla som ku skrinke a vytiahla si učebnice na prvú hodinu. Vošla som do triedy a ako furt si sadla do poslednej lavice ku oknu. Do tridy vošla učiteľka. O chvílu začala vysvetlovať učivo ale ja som ju mala v piči.

Takto to išlo celý deň. Penelope nebola v škole čo som aj vedela že nepríde. Ani ja by som neprišla. Dnes bola streda. Ešte dva dni a nepôjdem už do školy. Vyšla som na parkovisko a zamierila som si to k mojmu autu. Nastúpila som do auta a vycúvala z parkoviska. Justin bežal k môjmu autu ale ja som pridala plyn a išla ku Scottovi. Rýchlo som sa rútila ulicami aby Justin nevedel kde som išla.

Vošla som do garáže a išla dnu.

"Ahoj." Pozdravila som sa Scottovi ktorý sedel v obyvačke a pozeral Tv.

"Ahoj,už si tu?" Spýtal sa.

"Hej." Povedala som a sadla si k nemu.

"Si hladná?" Spýtal sa.

"Ani nie." Povedala som.

Dobre. Povedal.

Pozerali sme spolu Tv keď mi vo vrecku pípla sms-ka. Vytiahla som si mobil a pozrela na sms-ku.
Neznáme: Užívaj si život do kým môžeš. -J
Ja: Daj nám pokoj. Aj tak sa na náš trón nedostaneš.
Neznáme: To sa ešte uvidí kto za dva dni bude ležať dva metre pod zemou. -J
Ja: Ty!
Neznáme: Čo tak sa stretnúť? -J
Ja: Kde a kedy?
Neznáme: Zajtra o 15:00 v centre mesta. Len ty a ja. -J
Ja: Dúfam že tam nebudú tvoje gorili.
Neznáme: Nie,bude to stretávka v meste kde budú ludia.
Ja: Dobre.

Už neodpísal.

VOTE a KOMENT :3

Mafia (JB)Where stories live. Discover now