Pohľad Chloe:
Sedeli sme všetci v obývačke a rozprávali sa o tej bombe. Otec stále nechce veriť že to boli Triadi. Ja si to inak neviem vysvetliť. Zatiaľ nemáme žiadne problémi s nikým. Aspoň o nich nevieme.
Otec dal odtiahnuť auto jednému známemu ktorý likviduje autá. Tento rover bol kradnúty a dovezený zo zahraničia. Vždy máme aspoň jedno také auto pre prípad, keby nás naháňali policajti tak by nevedeli komu to auto patrí. No a teraz si musíme zaobstarať nové. Nebolo by na to nič keby to nebolo veľmi riskantné pretože policajti si už dávajú na takéto pašovanie veľký pozor."Odkiaľ zoženieme nové auto?,, pozrela som na otca.
"Zo zahraničia.,,
"Dobre vieš že je to veľmi riskantné.,,
"Za pokus nič nedáš.,,
"Ja do toho nejdem. Chytili už 3 ľudí ktorý čakali na svoje auta.,,
"Ako to že o tom neviem?,, zdvihol jedno obočie na mňa.
"Pretože nechodíš medzi ľudí.,, vyplazila som na neho jazyk.
"To nie je pravda.,, zasmial sa.
"Ale je.,, pritakal mi Lil.
Všetci sme sa na tom zasmiali a ďalej sa rozprávali. Keď už nebola ich komunikácia spoločná s našou prácou tak som sa odtiaľ vyparila a vošla do mojej izby.
Dala som si rýchlu sprchu a obliekla siNa tvár som si dala jemný makeup a urobila si jemné linky, zakončila som to špirálou a leskom na pery. Vlasy som si vysušila fenom a ďalej sa o nich nestarala. Obliekla som si na to krátku koženú bundu a zaklincovala to lodičkami na opätku. Do malej kabelky som si dala mobil,peňaženku,kľúče a ešte na stehno si pripla opasok so zbraňou. Už musím byť viac opatrnejšia. Nastriekala som sa voňavkou a zišla dole na do obývačky.
"Otec je v pracovni?,, opýtala som sa chalanov ktorý hrali xbox.
"Tam je aj s Johnom.,, ozval sa Mitch.
Prešla som k dverám od pracovni na ktoré som zaklopala a hneď aj vošla dnu.
"Ideš niekam?,, okamžite sa ma opýtal otec keď ma videl v šatách.
"Do klubu.,,
"S kým?,, prevrátila som očami a pozrela na neho pohľadom či to myslí vážne.
"Dobre, dobre.,, ruky dal do obranného gesta. "Len si daj pozor prosím ťa.,,
"Dam neboj sa.,, dala som mu pusu na líce a s pozdravom odišla.
"Kde ideš?,, otočila som na Georga.
"A zaujíma ťa to pretože....?,, zdvihla som na neho obočie.
"Len za pýtam.,,
"Tak kam?,, tento krát sa opýtal Mitch.
"Nech ta to nezaujíma.,, chcela som už odísť no opäť na mňa zakričal Mich.
"Do klubu?,,
"Nie, mám rande!,, zakričala som na neho a zobrala si z botníka kľúče od môjho auta. Sadla si do auta a vydala sa na cestu do klubu.
Pohľad Justin:
Na rande? Veď posledné týždne len sedela doma a nikde nechodila. Žeby rande na slepo? Myslím že Chloe na takéto nie je.
"Chalani nejdeme do klubu? Mám chuť sa opiť.,, prehovoril som a čakal na ich odpoveď.
"Mne sa nechce.,, prehovoril George.
Toho chlapa som počul asi 5ty krát prehovoriť čo som tu. Je nejaký čudný.
"Ja neviem.,, mikol ramenom Ryan.
"Fakt chcete tráviť čas pri videohre?,,
Ďalej mi už neodpovedali a ďalej sa hádali že kto je lepšie a kto ma vyššie skóre. Len som prevrátil očami a išiel sa do izby prichystať. Dal som si sprchu a obliekol sa do čiernych rifiel a červeného trička. Na nohy si dal červené supri a nastriekal sa voňavkou. Vlasy som si prehodil na jednu stranu a mohol som vyraziť. Zišiel som dole kde som chalanom povedal nech dajú vedieť môjmu ocovi že som išiel do klubu. Nechcem ich teraz rušiť keď su tam už dosť hodnú chvíľu.
Vošiel som do garáže a sadol som si do svojho bieleho porsche panamera. Vyšiel som z garáže a dal sa na cestu do klubu.
Auto som nechal na parkovisku pred klubom a vošiel dnu. Nie je tu až tak veľa ľudí za čo som rád. Prepchal som sa pomedzi ľudí a prešiel k baru kde som si vypýtal Jacka. Sadol som si na barovú stoličku a pozeral sa okolo.
"Čo tu robíš?,, pozrel som sa na osobu ktorá na mňa prehovorila.
Bola to Chloe ktorá sedela vedľa mňa na barovej stoličke robila to isté čo ja. Popíjala si svoju whisky a pozerala sa na dav ľudí ktorý tancovali na parkete.
"Mohol by som ti dať tu istu otázku.,, usmial som sa.
"Pijem.,, svoj pohárik buchla o tej môj na znak prilípitku.
Kývol som k nej a napil sa čo ona po mne zopakovala. Takto to pokračovalo dobre 2 hodiny čo sme sedeli na bare a pili. S Chloe sme ohovárali ľudí ktorý tancovali alebo boli tak opitý že sa museli opierať o ľudí.
"Ideme tancovať?,, prehovorila na Chloe.
Len som kývol a už ju ťahal na parket. Tancovali sme vedľa seba až kým som si Chloe nepritiahol na svoju hruď. Chloe sa mi otočila chrbtom a začala sa o mňa trieť.
Potom sa opäť ku mne otočila tvárou a usmiala sa na mňa. Neviem čo ma to napadlo no moju pravú ruku som dal za Chloin krk a pritiahol si ju k mojim perám. Čakal som či sa odtiahne no nestalo sa tak. Chloe bozk ešte viac prehĺbila a my sme si užívali túto chvíľku až kým nám nedošiel kyslík. Len sme sa na seba usmiali a tancovali ďalej.
"Ja už nemôžem.,, zakričala na mňa Chloe a ťahala ma k baru kde sme si objednali a vypili.
"Idem na vzduch.,, oznámila mi a už jej nebolo.
😊😊
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...