43.Kapitola

1.6K 79 4
                                    

Pohľad Chloe:

Na účet som mu poslala 45 000€ presne ako chcel. Vrátila som sa nas5 do toho domu a zaparkovala si tam maserati.  Zavolala som si taxik a išla nas5 do bytu. Pobalila som si všetky veci a kufre dala do RR. Dala som tam aj nejaké potraviny a išla do domu.

Auto som tiež zaparkovala do garáža a veci odniesla do domu. Vyšla  som na poschodie. Pozrela som prvé dvere. Izby nebola až taká veľká. Pozrela som som druhé dvere. Bola trochu večšia a nakoniec posledné dvere. Izby bola obrovská s veľkou manželskou posteľou. Vošla som dnu a začala  som sa vybalovať. Všetko som dala na svoje miesto ako má byť. Obliekla som si riflové kraťase,slabo fialové tieľko a doladila som to fialovými,suprami. Nalíčená som už bola takže som si zobrala mobil a kreditku. Zavolala som si taxík a išla dom tam kde som bola pred pár dňami.

Zaplatila som taxikárovi a išla do tej veľkej budovi.

"Dobrý deň, tak čo to tentokrát bude?" Spýtal sa starší pán.

"Dobrý deň, teraz to bude motorka." Povedala som  a zaiskrili sa mi oči.

"Poďte." Povedal a ja som išla za ním.

"Tak vyberte si." Povedal a ukázal na motorky.

Chodila som okolo motoriek a nakoniec som si vyhliadla jednu peknú suzuki červenej farby.

"Tak túto suzuki by som chcela." Povedala som.

"Táto suzuki stojí 70 000€." Povedal.

"No berem ju." Povedala som.

"Dobre poďte somnou." Povedal a ešte mrkol na chlapa aby mi ju vybral.

"Tu podpíšte tu a tu." Povedal a ukazoval prstom.

"Budete platiť hotovosťou?" Spýtal  sa.

"Nie už kreditkou." Povedala som.

"Dobre." Povedal a ja som mu podala kreditku.

Naťukala som pin kód a vyšla von v pätách toho staršieho pána.

Vyšli sme von a tam už na mňa čakala suzuki.

"Dúfam že budete častejšie u nás kupovať." Povedal.

"Určite áno." Povedala som a nasadla som na motorku.

"Tu máte prilbu zdarma." Povedal a podal mi prilbu zladenú k motorke.

"Ďakujem a dovidenia." Povedala som a už som frčala preč stadial.

Vozila som sa po celom meste. Musela som ju kus prevetrať. Prišla som do domu no vlastne už domov. Suzuki som zaparkovala do garáža. Pozerala som sa do garáža. Wow vidieť v garáži čierny Range Rover, strieborné Maserati granturismo a červenú suzuki. To je krása. Garáž som zavrela a išla som dnu. Sadla som si na gauč a zapla telku. Pípla mi sms-ka. Otvorila som ju a stáli tam že dnes biznis v starom sklade na street beat 2 a ide o predaj zbraní. Takže naši chlapci si chcú kúpiť viac zbraní.

Viem že je krátka ale som strašne unavená a zajtra musím dosť skoro vstávať. Páčila?
VOTE a KOMENT :3

Mafia (JB)Where stories live. Discover now