49.Kapitola

1.8K 82 0
                                    

Pohľad Chloe:

"Mali by sme už vstávať." Povedala som a pozrela sa na neho.

"Ešte niéé. Mne je s tebou dobre." Zakňučal a odul spodnú peru.

Ja som sa len zasmiala a pozrela na hodinky. Bolo 13:30. Panebože to už toľko? Veď ja mám byť o 15:00 v sklade.

"Láska prepáč ale ja nemôžem leňošiť." Povedala som a pobozkala mu nos.

Vstala som s prikrívkou a vbehla do kúpelne.

"Zlatkóó no ták." Zakričal Justin.

Zamkla som dvere a vošla som do sprchy. Pustila som na seba horúce kvapky a zavrela oči.

"Nedoprajeme si ani spoločnú sprchu?" Spýtal sa a zaklopal na dvere.

"Ja sa už sprchujem." Povedala som a zasmiala sa.

"Jooooj." Zakňučal.

Ja som sa len zasmiala,zobrala som si sprchový a rozotrela ho po celom tele. Potom som zobrala šampón a aplikovala si ho do vlasov. Nechala som to kus pôsobiť a všetko zo seba zmyla. Vyšla som zo sprchy a obmotala som si okolo tela osušku. Druhou som si urobila turbán na hlave. Spravila som si rannú hygienu aj keď je už poobede. Vysušila som si vlasy a jemne sa nalíčila. S osuškou som prišla do izby pre veci. Justin ležal na posteli a niečo tukal do mobilu. Zo skrine som si vytiahla spodné prádlo a hodila ho na posteľ vedla Justina. Hrabala som sa v skrini a nakoniec som si vybrala-->(foto na boku). To som tiež hodila na posteľ. Zavrela som skriňu a pocítila som ruky na mojích bokoch. Otočila som sa a stála som zoči-voči Justinovi.

"Čo by si rád?" Spýtala som sa a dala mu pusu na pery.

"Teba." Povedal a pusu mi vrátil.

"Ha ha ha. Vtipné a teraz sa musím obliecť." Povedala som.

"Pomôžem ti." Povedal a do ruky zobral moje spodné prádlo.

"Nemusíš." Povedala som.

"Ale ja chcem." Povedal a osušku zo mňa strhol.

Zostala som tam stáť nahá. On si ma pozrel z dola hore a z hora dole. Zakúsol si do pery a pobozkal ma.

"Uhm.. ja som sa chcela obliesť lebo sa ponáhlam." Povedala som.

"Ou... jasné." Povedal a zohol sa.

Pomali mi vytiahol hore tanga. Otočil si ma a dal mi podprsenku. Chytil ma za zadok a poriahne ho stlačil.

"Auu." Zakňučala   som.

"Prepáč nechcel som." Povedal a uškrňal sa.

"Sviňa." Šepla som ale počul ma.

"Ja som to počul." Povedal.

"Sorry nechcela som." Povedala som a zasmiala som sa.

Do ruky zobral kraťasy a obliekol mi ich. Tričko,ponožky,košelu mi zaviazal okolo pása a pár náhrdelníkov mi dal na krk.

"Ďakujem." Povedala som a vtisla som mu bozk na pery.

"Aj nabudúce a vlastne kam sa tak ponáhlaš?" Spýtal  sa.

"No... ja...potrebujem si niečo vybaviť." Povedala som.

"A čo?" Spýtal  sa.

"To ťa nemusí zaujímať." Povedala som a pohládkala  som ho po líci.

"Ale musí lebo od teraz si len a len moja a budem si na teba dávať pozor. Takže kam ideš?" Povedal a ruku si položil na moju ruku.

"Dobre. Idem do skladu." Povedala som.

"Načo?" Spýtal  sa.

"Biznis. Ale nie je nebezpečný." Povedala som.

"Idem s tebou." Povedal.

"Nemusíš." Povedala som.

"Ale idem." Povedal a dupol nohou ako malý.

"Dobre ak do 15 minút nebudeš pri mojom aute odchádzam." Povedala som a pozrela som sa na hodinky.

"Jasné." Povedal a začal sa obliekať.

Stále bol len v boxerkách. Pomali som zišla dole a z poličky som si zobrala 2 kroasanty. Dala som ich do mikrovlnky a o chvílu vybrala. Vybrala som 2 taniere a dala ich na stôl. Do pohárov som naliala mlieko a dala k tanierom. Ranajky sme mali asi okolo 9. Justin rýchlo zišiel dole a sadol si oproti mne.  Začali sme jesť. Zjedli sme a taniere som rýchlo umyla. Teraz som si všimla že Justin mal na sebe čierne trištvrťáky,biele tielko,čiernu snapback dozadu otočenú a nakoniec jeho oblúbené biele supry. Ja som si obula topánky a zamkla dom. Nasadli sme do môjho maserati a vyrazila som do skladu.

Boli sme pred skladom tak som zastavila.

"Ostaneš tu. Dobre?" Povedala som a pozrela sa na neho.

"Nie idem s tebou." Povedal a odopol si pás.

"Nie, je to len starý kamarát. Ja mu dám drogy a on mne peniaze." Povedala som a z prihradky som si vybrala zbraň.

"Keď to nie je nebezpečné tak potom prečo si berieš zbraň?" Spýtal  sa a zdvihol obočie.

"Keby náhodou a teraz tu ostaň sedieť." Povedala som a vystúpila som z auta. Prešla som dozadu a z kufra vybala kufrík. Zabuchla som kufor a prešla na Justinovú stranu. Zaklopala som na okno a on ho po chvíli stiahol.

"Vieš že ťa lúbim." Povedala som.

"Aj ja teba." Povedal a dal mi bozk na pery.

"Hneď som tu." Povedala som.

"Dávaj si pozor." Povedal.

Ja som iba žmurkla a išla do skladu. Bryan bol už tam. Bol s kamošom.

"Ahój Chloe." Povedal a Bryan ma objal.

"Ahój Bryan." Povedala som a objatie mu opätovala.

"Máš to?" Spýtal  sa.

"Jasan." Povedala som a otvorila som kufrík.

"Dobre." Povedal a aj on otvoril svoj kufrík.

Vymenili sme si kufríky a ešte chýlu sme sa rozprávali. Spolu sme vyšli zo skladu k naším autám.

"S tebou sa vždy skvele obchoduje." Povedal a objal ma.

"Aj s tebou." Povedala som a objala ho.

"Maj sa. A niekedy si ešte brnkneme." Povedal.

"Jasné ahoj." Povedala som a išla k autu.

Kufrík som dala do kufra a sadla som si za volant.

"Som tu živá a zdravá." Povedala som a pobozkala som ho.

"Som rád." Povedal a pobozkal ma.

Naštartovala som auto a vyrazila do mesta.

Páčila?
VOTE a KOMENT: 3

Mafia (JB)Where stories live. Discover now