Pohľad Justin:
Videli sme ako Chloe beží k autu a odchádza. Kričali sme na ju no márne.
"Kde kurva išla?,, Spýtal sa James.
"Neviem.,, mikol som romenom a ďalej si oprašoval oblečenie.
"Ste všetci v pohode?,, Pýtal sa môj otec a všetci sme prikývli.
"Kde mohla ísť?,, opýtal sa Fredo.
"Zdalo sa mi že sa pozerala na niečo v zadu.,, ukázal som rukou na miesto.
"Poďme sa tam pozrieť.,, povedal Lil a išiel za budovu.
"Mali by sme odtiaľto čo najskôr vypadnúť. O chvíľku tu môžu byť policajti.,, povedal James a my sme len prikývli.
"Bolo tu aj ďalšie auto. Sú tu stopy.,, povedal po chvíli Ryan.
Prešli sme k Ryanovi a videli stopy po hrabaní. Takže Chloe tu videla auto.
"Musela ísť za tým autom.,, James sa potiahol za končeky vlasov.
"Mala pri sebe mobil?,, Spýtal sa Fredo.
"Určite.,,
"V dodávke je notebook, skúsim ju vystopovať.,, všetci sme prešli k tebe dávke a Fredo začal niečo ťukať.
Stali sme pred dodávkou a čakali či Fredo niečo zistí.
"Mali by sme ísť preč.,, povedal môj otec a tak sme nasadali do áut. Ak som išiel k svoju autu tak som na zemi videl zbraň. Zobral som ju dvomi prstami a prešiel späť k dodávke.
"James?,, zaklopal som na okienko dodavky.
"Čo?,, Spýtal sa a stiahol dole okienko.
Ukázal som mu zbraň." Nie je to Chloe zbraň?,,
"Je.,, prikývol a zobral si ju.
"Našiel som ju. Je stále v pohybe.,, zahlásil Fredo.
"Kde je?,, opýtal sa James a pozeral na notebook.
"Je 10km od nás. Išli na juh.,,
"Fajn pôjdeme za ňou.,, Ryan a Chaz išli somnou na aute a ostatný v dodávke.
Pohľad Chloe:
Stále som som išla za tým autom a snažila sa ich dobehnúť. Pridala som ešte viac a dostala sa až za nich. Videla som ako jeden z nich vykukol z okna a začal strieľať. Hneď som pribrzdila a snažila sa nahmatať zbraň ktorú som mala za pásom no nebola tam. Musela mi niekde vypadnúť. Sakra. Ešte že tu mám tie od toho fízla. Z kaslíka som vytiahla zbraň a opäť sa priblížila k ich autu. Išla som až tesne vedľa nich a začala po nich strieľať cez spolujazdcové okno. Oni začali tiež po mne strieľať a tak som sa stiahla naspäť za nich. Takto sa to opakovalo ešte 2krát no vedela som že ich nezastavím. Zbraň som hodila na sedačku vedľa mňa a pevné chytila volant do rúk. Opäť som zrýchlila až som sa dostala vedľa nich a strhla som volant na nich. Predok môjho auta narazil do ich boku a kus ich zvrtlo no pokračovali ďalej. Zopakovala som to ešte raz a ich auto narazilo na obrubník a vyletelo z cesty. Auto sa pretočilo na strechu, hneď som zastala a zobrala si zbraň. Pomaly som prešla k autu a pozrela sa dnu. Šofér auta bol mŕtvy a v aute už nikto iný nebol. Otočila som sa za zvukom a hneď mi pristála päsť na líci. Zbraň mi vyletela z ruky a ja som spadla na zem. Išiel po moju zbraň ktorá mi vypadla, tak som sa rýchlo postavila a skočila na neho zo zadu. Spadli sme obaja na zem a ja som sa natiahla rýchlo po zbrani. Keď som sa natihla tak on mi sklom z auta prešiel po bruchu na čo som vykríkla, zbraň som chytila pevne do ruky a udrela ho po hlave.
Prestal sa brániť a len ležal na zemi. Čupla som si na neho obkročmo a namierila na jeho hlavu zbraň."Kto ťa poslal?,, hlaveň zbrane som mu pritlačila na oko.
"Naser si.,, zastonal keď som zbraň pritlačila viac.
Zbraň som odložila za pás a udrela ho päsťou do tváre.
"Mal by si začať rozprávať.,, opäť som ho udrela.
Začal sa smiať. Ten idiot sa fakt začal smiať. Vytiahla som vyskakovačku(nožík) z bundy a dala mu ju pod krk.
"Tak budeš hovoriť!?,, ten idiot mi išiel pekne na nervy.
Zakýval hlavou na znak že nie a opäť sa rozosmial.
"Uvidíme či ti bude do smiechu aj teraz.,, chytila som mu ruku a pritlačila ju zem kde som mu odrezala prst.
Začal kričať a plakať zároveň.
"Budem sa ta pýtať a ak mi neodpovieš tak budeš mať o jeden prst menej a menej takže si rozmyslí čo mi odpovie.,, pozeral so strachom na mňa a prikývol.
"Kto ťa poslal?,, nehovoril nič.
"Ako chceš.,, išla som mu odrezať ďalší no vykríkol.
"Poviem ti to! Boli to triadi.,, pozrela som na neho či to myslí vážne.
"Sú mŕtvy!,, chytila som ho pod krk a stlačila ho.
"Alan nebol vodca.,, zachrapčal tak som povolila stisk z jeho hrdla. "Bol ale iba našej bandy. Alanov vodca sa volal Joe Smish a ten má asi 5 ďalšich gangov. Idú po vašom gangu a chce sa dostať na vaše miesto.,, sakra.
"Čo ešte vieš.,, chystala som sa mu odrezať ďalší prst.
"Poviem ti všetko!,, výborné.
"Kde je Smish?,,
"Teraz je mimo mesta, neviem kde je ale jedine čo viem že ne vás chystá niečo veľké.,,"Kedy?,,
"Za mesiac chce na vás zaútočiť.,,
Vybrala som si zbraň a buchla mu ňou po hlave aby odpadol. Ostal nehybne ležať na zemi a ja som sa postavila z neho. Chytila som sa za brucho a cítila niečo mokré. Au. Ten magor ma musel riadne reznúť. Prehľadala som ich auto až som našla bandasku s benzínom. Super. Poliala som celé auto a toho chalana odtiahla bližšie k autu. Poliala som aj jeho a odstúpila ďalej. Nakoniec som sa rozhodla že ho zastrelím pretože nepotrebujem aby tu pobehovalo horiace telo. Strelila som ho do hlavy a hľadala zápalky. Nenašla som ich. Zbehla som do môjho auta a našla tam zápalky. Horiacu zápalku som hodila smerom na auto a zrazu všetko začalo horieť. Išla som pomaly smerom k môjmu autu a držala sa za brucho. Započula som zvuk auta ktorý zastal neďaleko mňa. Lepšie som sa zapozerala a zistila že to sú chalani. Ten s Johnom vyšli z auta a pribehli ku mne.
"Si v poriadku?,, hneď sa ma pýtal otec a pozeral si ma.
"Hej som len mám porezané brucho.,,
"Čo sa stalo, kto to bol?,, opýtal sa ma tento krát John.
"Mali by sme ísť, treba ti ošetriť to brucho. Nie je to veľmi zle ale ani dobré .,, zhodnotil to otec ak mi skontroloval brucho.
Za nami sa ozvala veľká rána čo znamenalo že auto vybuchlo.
"Pozrite na to nové auto.,, prehovorila som a ukázala na mercedes. Celý predok auta rozstrielaný, pravý bok to isté plus zdeformovaný predok auta.
"Scott to opraví.,, len som kývla na oca a nasadla do auta.
Otec s dodávkou išiel prvý, ja hneď za ním a Justin za mnou. Chceme byť nenápadný tak dúfame že nás nikto neuvidí.
😊
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...