9.Kapitola 🖤

2.6K 120 0
                                    

Pohľad Justin:

Ohhh, prečo som si nezatiahol žalúzie. Ešte chvíľku som sa prevaloval v posteli a potom vstal. Pozeral sa na hodiny a zistil že je pol 11tej. Zaliezol so do kúpeľne kde som si dal sprchu a spravil rannú hygienu.
Na seba som si obliekol čierne rifle a biele tričko, vlasy som si trošku upravil gélom a rozhodol sa ísť dole. Pozdravil som chalanov ktorý sedeli v obývačke a zamieril si to do kuchyne. Z police som vybral misku kde som nasypal cereálie a zalial to mliekom.
Po zjedení som dal misku do myčky a rozhodol sa ísť skontrolovať Chloe. Klopal som na Chloine dvere no stále nič, tak som nakukol do izby a zistil som že všetko bolo tak ako včera, čo znamená že to Chloe vôbec nebola.

Skúsil som jej zavolať ale telefón mala v kabelke na jej posteli. Sakra kde je tak dlho.

Zišiel som dole do obývačky kde sedeli chalani. "Kde je otec s Jamesom?,,

Ukázali smerom kde mal James pracovňu. Zaklopal som a vošiel dnu.

"Čo sa deje Justin?,, opýtal sa ma James.

"Neozvala sa vám náhodou Chloe?,, pozeral som naňho.

"Mala by?,, skúmavo sa na mňa pozrel.

"No včera som ju naposledy videl v klube s jedným chlapcom. V izbe nie je a ani telefón nemá pri sebe pretože som jej z klubu zobral veci ja.,,

"Toto sa na ňu nepodobá. Mobil vždy nosila pri sebe a keď niekde išla tak mi to hneď oznámila. Ako vyzeral ten chlapec?,,

"Ja neviem, bola tma a ja som ho len tak zahliadol.,,

"Zatiaľ nebudeme robiť žiadnu paniku, počkáme do večera a keď sa ani do vtedy nevráti tak sa jej niečo stalo.,, len čo James dopovedal tak mu na jeho notebooku cinkol gmail.

James sa presunul k svojmu notebooku pozrel na nás.

"Čo to je?,, prehovoril môj otec ktorý sa postavil za Jamesa.

"Video.,,

James ho otvoril a nám sa naskytol pohľad na Chloe ktorá bola priviazaná ku stoličke. "Oh zlatíčko moje.,, chytil sa za hlavu James ak videl Chloe ktorá mala na tvári pár modrí. No pár ako pár, skôr by som mal povedať že bola dobre dobitá. Video sme pozerali až do konca. Ja som len sem tam nakukol pretože som sa nemohol pozerať ako trpí. Trpí kôli mne, už viem čo mi naznačovala v tom klube očami a ja debil som ju tam nechal.

"Je to moja vina. Prepáč mi to James.,,

"Justin nedávaj si to za vinu dobre? Nemohol si vedieť že ju unesú.,, prehovoril na mňa James a ja som len krútil hlavou.

"Nie James, je to moja vina. Ako som ju videl s tým chlapcom v klube tak ona mi niečo naznačovala a ja debil som si to nevšimol.,,

"Dosť Justin! Nie je to tvoja vina, keby ju nedostali včera tak by ju určite dostali potom. Idú po nej kôli mne. Všetko sa deje kôli mne, vedel som že som ju mal poslať preč keď bol ešte čas.,,

Môj otec sa snažil upokojiť Jamesa, že všetko bude dobre a že ju nájdeme živú.

"Vieš čo sú zač?,, opýtal sa ho otec.

Iba prikývol a vyšiel z pracovne do obývačky kde boli všetci chlapci.

"Všetci do pivnice, teraz!,, len čo dopovedal tak sám sa vybral do pivnice.

Chalani sa na mňa pozreli že čo sa deje. Len perami som povedal že ide o Chloe a oni hneď pochopili že to bude niečo vážne. Vošli sme dole do pivnice kde už diskutoval môj otec s Jamesom. Postavili sme sa okolo stola kde James položil veľkú mapu mesta.

"Aby ste boli všetci v obraze. Chloe včera uniesli.,,

Chalani sa začali medzi sebou rozprávať a hádzali na Jamesa a otca otázky. Ja som len mlčky hľadel na mapu.
Po chvíli sa všetci utíšili a tak mohol James s otcom rozprávať.

"Chloe uniesol jeden miestny gang menom Triadi, sú to ešte amatéri takže to je pre nás plus. Čo je pre nás minús je to že nevieme čoho sú schopný. Dva krát sme im dodávali drogy. Potom sme zistili že sa obšmietaju okolo nášho domu tak sme s nimi všetky obchody uzavreli. Chloe sa pýtali na obchody ktoré máme takže pravdepodobne nám ich chcú prebrať.
Čo viem ja tak majú v meste len 3sklady. Jeden je tu, druhý tu a tretí tu.,, James ak hovoril tak aj ukazoval na mape kde sa nachádzajú.

"Rozdelíme sa a prehľadáme sklady?,, prehovoril Fredo.

"To bude veľmi riskantné. Nevieme koľko majú chlapov, musíme ich prehľadať postupne.,,

"Ale je možné že ju môžu držať aj u nich v dome.,, prehovoril som.

"Áno je a preto tam pôjdeme naposledy kde to s nimi skoncujeme.,,

Zostali sme v pivnici ešte dobré 2hodiny kde sme vymýšľali plán ako to najlepšie spraviť.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now