89. Kapitola

1.4K 77 12
                                    

Pohľad Justin:

Mal som hneď vedieť že je to Chloe. Boli sme potom pár minút ešte mimo. Prišli sme domov a Fredo dal do vyhladávania ľudí jej pravé meno. Ukázalo mu tam že také meno neexistuje. Zrušila si celú svoju minulosť. Dobre sa rozhodla. Som zvedavý koho je to dieťa. Može mať okolo 4 až 5 rokov. Chalani rozprávali že sa podobá na mňa. Nemyslím si že to dieťa je moje. Keď bola ešte v Stratforde tak bola chudá až príliž. A aj tak nemali sme to kedy stihnúť. Možno stretla niekoho kto sa bodobá na mňa. No nejdem rozprávať do predu.

Všetci sme v Jamesovej a otcovej izbe. Sedíme na gauči a rozprávame sa o Chloe. To ste mohli aj tušiť.

"Takže pojdete všetci alebo idem iba ja?" Spýtal sa James.

"Kde?"  Spýtal som saa.

"Však ku Chloe." Povedal otec.

"Povedala že máš prísť sám. Či?" Spýtal som sa.

"Nie. Najprv povedala že príď a potom sa opravila na príďte." Povedal James.

"Aha." Povedal som.

"Tak ideme všetci?" Spýtal sa James.

"Keď chceš aby sme išli. Možeš tam ísť sám ak chceš." Povedal Ryan.

"Nie. Ja rád pojdem s vami. " Povedal James.

"Tak potom dobre." Povedal otec.

Jamesovi zapípal mobil čo oznámilo sms. Vytiahol ho z vrecka a pozrel sa na sms.

"Píše mi Chloe." Povedal.

"A čo?" Spýtal som sa.

Podal mi do ruky mobil a ja som si prečítal jej obsah.

Neznáme číslo:

Môžte prísť aj skôr keď chcete. Končím o 20:00. -Naomi

"Prečo sa podpísala ako Naomi?" Spýtal som sa.

"Ona už svoje pravé meno nepovažuje za meno. Má druhé. Preto sme ju nevedeli vystopovať. Ale niekto jej pomáhal." Povedal James.

"Ako to?" Spýtal sa Ryan.

"Ona by si sama nevedela zmeniť identitu. Musí o nej niekto vedieť." Povedal otec.

"Ale kto? Pýtali sme sa všetkých." Povedal James.

"Možno niekomu zaplatila aby bol ticho." Povedal Fredo.

"Je to možné. No nič spýtame sa jej keď pojdeme ku nej." Povedal James.

"Všimli ste si že to dieťa sa podobá na Justina." Povedal Chaz.

"Všimli." Povedal otec a všetci sa pozerali na mňa.

"Ja v tom prsty nemám." Zdvyhol som obranne ruky.

"Justin to dieťa je asi tvoje." Povedal Ryan.

"Prestaň. Nie je moje. Nevieš kedy by som to mal asi stihnúť?" Spýtal som sa.

"Ja neviem ale to dieťa si ty v menšej podobe." Povedal Fredo a zasmial sa.

"Chloe nám to povie." Povedal James.

"Ďúfajme že hej." Povedal otec.

"Chceš aby to dieťa bolo tvoje alebo nie?" Spýtal sa ma Twist.

Zaskočil ma toutou otázkou. Všetci sa pozerali na mňa.

"Já-á neviem." Povedal som.

"Musíš vedieť." Povedal Chaz.

"My sa aj tak vrátime do Stratfordu a ona ostane tu v New Yorku. "Povedal som.

"Možno pôjde s nami." Povedal Fredo.

"Nepôjde. Nebude ryskovať aby sa dačo stalo jej synovi." Povedal som.

"A chceš aby to dieťa bolo tvoje?" Spýtal sa otec.

"Aj ano aj nie.Ale keď to bude moje dieťa a Chloe mi dovolí sa s ním výdať tak tu budem chodiť za malím." Povedal som.

"Takže chceš aby to dieťa bolo tvoje?" Spýtal sa  otec.

Áno chcem ale nemôžem im to na rovinu povedať. Vždy som chcel s Chloe dieťa. No teraz je to čudné keď asi moje dieťa má už 4 alebo 5 rokov a ja som pri tom nebol od začiatku. A ani neviem prečo mi to nepovedala keď odchádzala. Aspoň to mohla napísať do listu.

"Keď bude to dieťa moje tak budem rád ale aj keby nebolo tak nič sa nedeje." Povedal som.

"Dobre. Keď pojdeme ku Chloe tak sa to dozvieme. Teraz to nechajte tak. O hodinu tu pretože pojdeme ku Chloe." Povedal James a niekde odišiel.

Prepáčte že je krátka. Chyby si nevšímajte. Páčila/nepáčila?
VOTE a KOMENT :3

Mafia (JB)Where stories live. Discover now