Pohľad Chloe:
Ráno som sa zobudila na šteklenie na tvári. Usmiala som sa lebo som vedela že to je Justin.
"Dobré ráno miláčik." Zašepkal mi do ucha.
"Aj tebe." Zachrapčala som a otvorila oči.
"Dobre si sa vyspala?" Spýtal sa a pobozkal ma na čelo.
"Pri tebe len dobre." Povedala som.
"To je dobre." Povedal.
"Koľko je hodín?" Spýtala som sa.
"11:30" Povedal.
""OMG! To som tak dlho spala? Nemohol si ma zobudiť skôr?" Povedala som a prižmúrila om oči.
"Tak sladko si spala. Nechcel som ťa zobudiť." Povedal Justin a uškrnul sa.
"Aj tak si ma zobudil." Povedala som.
"No....hej." Povedal.
"To je jedno." Povedala som a zasmiala sa.
"Čo budeme dnes robiť?" Spýtal sa.
"Neviem. Idem sa osprchovať a obliesť. Môže skočiť ku chalanom aj tak som chcela ísť za Penelope." Povedala som.
"Čo hovoríš na spoločnú sprchu?" Spýtal sa a zahryzol si do pery.
"Uhm...nie." povedala som.
"Prečo?" Zmraštil obočie.
"Lebo." Povedala som a vbehla do kúpelne.
"Suka." Povedal.
"Počula som to." Povedala som a zasmiala sa.
"Chcel som aby si to počula." Povedal a zasmial sa.
Ja som bola v kúpelni a on vonku na chodbe.
"Teraz už duplom nejdeš somnou do sprchy." Povedala som a vduchu som sa smiala.
"Prosím." Začal prosíkať.
"Nie. Potom pojdeš po mne." Povedala som.
Rýchlo som si urobila rannú hygienu.Vliezla som do sprchového kúta a pustila na seba horúce kvapky vody. Do vlasov som si vmasírovala šampon a na telo sprchový gél. Všetky mydliny som zo seba zmyla. Zastavila som vodu a vyšla zo sprchy. Obmotala som si okolo tela osušku a druhou som si urobila turbán na hlave. Po chvíli som sa usušila a vyfénovala som si vlasy. Keď som nala vlasy perfektne vyfénované dala som si ich do copu. Jemne som sa nalíčila. Uvedomila som si, že som si nezobrala so sebou žiadne veci. Obmotaná v osuške som vošla do izby. Justin ležal na posteli a hral sa s mobilom. Keď ma zbadal mobil odložil bokom a krásne sa na mňa usmial. Úsmev som mu opätovala a otvorila skriňu. Justin ma celú dobu pozoroval.
"Nejdeš sa sprchovať?" Spýtala som sa.
"Hej idem. " povedal a postavil sa z postele.
Prišiel ku mne a pobozkal ma.
"Obleč si niečo sexy." Zašepkal.
"Nie." Povedala som.
"Aj tak vo všetkom vyzeráš sexy." Povedal a uškrnul sa.
"No bež sa osprchovať nech už môžeme ísť." Povedala som.
"Idem, idem." Povedal a už ho nebolo.
Zo skrine som si vytiahla spodné prádlo a -->(foto na boku.) Hodila som to všetko na postel. Osušku som hodila na zem a začala sa obliekať. Keď som bola oblečená osušku som dala na radiator. Vyšla som z izby a zamierila si to do kuchyne.
Vytiahla som rožky,maslo,syr,salámu,zeleninu a podobné veci. Pripravila som to všetko na stôl a začala natierať rožky. Keď som mala rožky spravené a zeleninu nakrajanú, tak som vytiahala 2 poháre a naliala do nich džús. Poháre s džúsom som dala na stôl a sadla si na stoličku. Začala som jesť a po chvýli prišiel aj Justin. Sadol si oproti mne a v tichosti sme raňajkovali. Keď sa to ešte dá nazvať raňajkami.
Keď sme dojedli tak som spratala riad. Justin mal kaky kraťase,čierne tieľko,čierne supry a zlatú reťaz na krku. Na hlave mal snapback otočenú dozadu. Nastriekala som na seba pár kvapiek voňavky a mobil zastrčila do vrecka. Justin si tiež ba seba nastriekal voňavku a zatváral dom. Ja som zatial išla do garáže pre maserati. Vyšla som pred bránu a čakala Justina. Justin ešte zamkol bránku a sadol si na stranu spolujazdca. Pridala som plyn a išli sme k chalanom.
"Si krásna." Povedal Justin keď sa hodnú chvílu na mňa pozeral.
"Oh...ďakuejm. Ani ty nevyzeráš zle." Povedala som a uškrnula sa.
"Ďakujem." Povedal a pobozkal ma na líce.
Po pár minutách sme boli pred domom chalanov. Vystúpili sme a zamklla som auto. Vošli sme do domu kde sedeli chalani.
"Čaute. " pozdravili sme sa s Justinom.
"Ahojte." Povedali zborovo na čo som sa zasmiala.
"Penelope je ešte tu?" Spýtala som sa Ryana.
"Hej. Je v mojej izbe. Možno spí ale pred pár minutami bola hore." Povedal a usmial sa.
"Dobre. Idem za ňou." Povedala som a úsmev mu vrátila.
Okey" povedal a ďalej pozeral Tv.
Vyšla som hore po schodoch a zamierila som si to k Ryanovím dverám. Jemne som na nich zaklopala.
"Počkaj, prezliekam sa." Zakričala spoza dverí.
"Kludne." Povedala som.
"To si ty Chloe?" Spýtala sa spoza dverí.
"Hej." Povedala som.
"Poď dnu. Myslela som si že je za dverami Ryan." Povedala a zasmiala sa.
Vošla som dnu a Penelope sedela na posteli a obliekala si Ryanové tričko. Mala aj jeho tepláky. Sadla som si k nej na postel a objala ju.
"Strašne sa ti ospravedlňujem" povedala som.
"Chloe nemáš sa za čo." Povedala.
"Ale mám. Kôli mne ťa už dva krát uniesli a zbili". Povedala som.
"Chloe nie je to tvoja vina. Som v poriadku nič sa mi nestalo." Povedala.
"Ach... aj tak sa za to budem viniť a som rada že si v poriadku." Povedala som.
"Strašne dobre sa mi spalo v Ryanovom objatí." Zašepkala mi do ucha.
Zasmiala som sa.
"Páči sa ti?" Spýtala som sa.
"No hej." Povedala a začervenala sa.
"Aj ty sa jemu páčiš." Povedala som a žmurkla na ňu.
"Nie." Povedala a zasmiala sa.
"Ale áno. Včera si ho mala vydieť ako sa o teba staral." Povedala som.
"Včera keď som spala som cítila ako ma pobozkal na čelo." Povedala a bola červená ako paprika.
"Neboj sa o chvílu budete spolu chodiť." Povedala som a usmiala som sa.
Sorry že je až teraz ale večer mi ju nechcelo pridať -_- V posledom čase budú časti pozdejšie. Mám toho veľa v škole -_-
Ospravedlňujem sa za gram. chyby sú ich veľa :/
Dúfam že sa páčila :)
VOTE a KOMENT :3
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...