79.Kapitola

1.6K 64 2
                                    

Pohľad Justin:

"Chcem ťa." Zašepkal som jej.

"Tak si ma zober." Tiež zašepkala.

Pevne som jej chytil stehná a postavil sa. Jej nohy boli obtočené okolo môjo pásu. Pomali som vyšiel schody a zamieril do jej izby. Dvere od jej izby som zatvoril nohou a oprel ju o ne. Začali sme sa dravejšie bozkávať. Odstúpil som od dverý aj s ňou. Stále mala okolo mňa obmotané nohy. Pomali som ju položil na posteľ. Rukami mi zablúdila pod tričko a začala mi ho vyťahovať smerom hore. Odpojil som sa od jej pier a stiahol si dole tričko. Jednou rukou som jej zašiel pod tieľko a zmačkol prso. Na to mi zavzdychala do úst. Po pár sekundách som odhadzoval jej tieľko. Rukou som nahmatal gombíky na jej kraťasoch a pomali ich stiahol dole. Bola podomnou len v spodnom prádle. Po chvíli som mal rifle niekde na zemi. Ani som nestihol zaregistrovať a bol som už pod ňou. Sedela na mne obkročmo a okusovala môj krk. Myslím že si ma aj označila. Pretočil som nás tak že zase bola ona podomnou. Tento krát som sa jej ja prisal na krk a tiež si ju označil. Ruku som prepchal pod ňu a odopol jej podprsenku. Odhodil som ju niekde na druhú stranu miesnosti. Hneď som sa prisal na jej prsia a ona mi za to oplácala vzdychy.

"Prestaň robiť predohry." Povedala a fňukla.

Zasmial som sa a strhol jej tanga. Ona mi stiahla boxerky. Presunul som sa medzi jej nohy. Pozrel som sa na ňu a vnikol do nej až po koreň. Slasťou privrela oči a vzdychla. Začal som sa pomali v nej pohybovať. Miestnosť zaplňovali naše vzdychy. Cítil som, že sa blíži náš vrchol tak som zríchlil.

"Pridaj!" Zakričala a začala prirážať panvou oproti mojej.

Ako na povel som pridal. S hlasním výkrikom sme obidvaja dostali vrchol. Chvílu som sa ešte v nej pohyboval a zvalil sa na posteľ vedľa nej. Dýchali sme ako keby sme zabehli maratón.

"Tak veľmi ťa milujem." Zašepkal som a pritiahoľ si ju bližšie k telu.

Lahla si na moju hruď a kreslila mi srdiečka na hrudi. Ja som nás prikril dekou.

"Aj ja teba." Zašepkala a mne sa na tvári vyčaril úsmev.

"Tak si mi chýbala." Povedal som a kreslil jej rôzne tvari na chrbát.

"Aj ty mne." Povedala a smiala sa.

Cítil som ako si spokojne odfukuje. Takže zaspala. Pozrel som sa na hodinky ktoré mala na nočnom stolíku a bolo 7 večer. Zavrel som oči a po chvíli zaspal.

Pohľad Chloe:

Ráno som sa zobudila sama od seba za čo som bola vďačná. Pozrela som sa na hodinky a bolo 8 ráno. Stále som ležala na Justinovej hrudi. Usmiala som sa sama pre seba a pomali sa od neho odtiahla. Na zemi som našla Justinové tričko. Natiahla som si jeho tričko a dala si čisté nohavičky. Zbehla som dole schodmi do kuchyne. Vytiahla som panvicu a potrebné potraviny na omeletu. Po 15min. som mala omeletu hotovú. Dala som ju na dva taniere a položila na jedálny stôl. Vybrala som dva poháre a naliala do nich pomarančový džús. Sadla som si ku stolu a začala jesť svoju porciu. Keď som dojedla tak som riad spratala. Na tácku som dala Justinové jedlo a pomali s ním vyšla do mojej izby. Tácku s jedlom som dala na nočný stolík a vošla som do kúpelne. Pozrela som sa do zrkadla a skoro som vykríkla.

"Bože." Oddýchla som si.

Na tvári som mala kvapky krvy ešte on Win-a. Vyzliekla som sa do naha a vošla do sprchy. Rýchlo som sa osprchovala a obtočila si okolo tela osušku. Druhou osuškou som si spravila turbán na hlave. Urobila som si rannú hygienu a vyfénovala si vlasy. V osuške som vošla do izby a videla som ako Justin tlačí do hlavy omeletu. Zasmiala som sa a prešla k skrini.

"Dobré ráno." Povedal a okolo môjho pásu sa obtočili jeho ruky.

"Aj tebe." Otočila som sa mu v rukách.

Stáli sme oproti sebe. Nahol sa ku mne a dal mi malú pusu na pery. Usmiala som sa a otočila k skrini. Vytiahla som si z nej spodné prádlo a -->(foto na boku). K tomu som ešte vybrala čierne supry. Všetko som si obliekla a nalíčila sa.

"Ideme k nám?" Spýtal sa Justin.

"Môžme." Povedala som a usmiala sa.

Vyšli sme z domu a ja som ho zamkla. Nastúpili sme do Range Roveru a išli k chalanom.Vystúpili sme pred domom. Zamkla som auto a vydali sme sa k dverám. Vošli som do chodby kde sme sa vyzuli. Z obyvačky boli počuť hlasy tak sme tam išli.

"Čaute." Povedala som s Justinom.

"Čau." Povedali.

Sadla som si vedla Ryana na gauč a Justin vedľa mňa.

"Chloe môžem sa s tebou porozprávať?" Spýtal sa ma otec.

"Hej." Povedala som.

"Poď." Povedal a postavil sa.

Ja som sa tiež postavila a išli sme do otcovej pracovne.

"Sadni si." Ukázal na stoličku oproti jemu.

Sadla som si a pozerala naňho.

"Sama vieš v akej si situácii. Idú po tebe všetci. Budeš tu bývať či sa ti to páči alebo nie." Dopovedal.

"Nie otec. Ja tu nebudem bývať. Nebudem vás ohrozovať viac ako ste. Veď aj teraz môžu zaútočiť na váš dom." Povedala som.

"Mne to je jedno.Si moja dcéra a ja ťa ochránim." Povedal.

"Nie. Viem sa o seba postarať sama." Povzdychla som si.

"Je mi jasné že sa vieš o seba postarať. Ale nechcem ťa stratiť. Sama si videla ako som sa zrútil keď zomrela mama. Chcem sa o teba postarať kým nie je neskoro." Sklopil hlavu.

Postavila som sa a prešla ku nemu. Sadla som si na jeho kolená a objala ho. Objatie mi opätoval.

"Oci, nestratíš ma. To ti sľubujem." Zašepkala som a pevnejšie ho objala.

"Nesľubuj čo nemôžeš splniť." Spevnil objatie.

"Ale ja to sľúbim pretože to splním." Dala som mu pusu na líce.

"Prosím už to nehovor." Povedal a usmial sa.

"Dobre." Tiež som sa usmiala.

"Tak nasťahuješ sa tu?" Spýtal sa s nádejou.

"Dáš mi čas do konca týždňa?" Spýtala som sa.

"Čo je dnes za deň?" Spýtal sa.

"Štvrtok." Usmiala som sa.

"Platí. Takže do nedele tu budeš." Povedal.

"Dobre." Umiala som sa a zasa ho objala.

Keby len vedeľ, že do nedele tu už nebudem.

Páčila? Nepáčila?
VOTE a KOMENT :3




Mafia (JB)Where stories live. Discover now