6.Kapitola 🖤

3.4K 137 2
                                    

Pohľad Chloe:

"Kto je táto mladá dáma?" Opýtal sa John.

Pristúpila som bližšie k otcovi a prehovorila smerom na Johna.

"Som Chloe.,,

"To je moja dcéra.,, Prehovoril hrdo otec.

"Nečakal som že budeš mať dcéru vo svojom tíme.,, prekvapene sa na m a pozrel.

"Dokonca je to moja práva ruka.,, Otec si ma pritiahol bližšie k nemu.

"Vau, som milo prekvapený. Musíš byť vo svojej práci dobrá keď si otcova práva ruka.,,

"Snažím sa.,,

"Som John a kľudne mi môžeš týkať.,, podali sme si ruky a to spravil pred chvíľkou s mojim otcom.

"Chcel by som vám predstaviť mojich chlapcov. Toto je môj syn Justin.,, hneď ako to len dopovedal som pozrela na osobu na ktorú ukazoval John.
Je to práve ten Justin zo školy. Len som sa zasmiala a pozerala na neho.

"My sa už poznáme.,, prehovorila som smerom na Johna.

"Odkiaľ?,, zvedavo a a na mňa pozrel otec.

"Zo školy.,, ozval sa Justin no viac sme to už nekomentovali.

"Toto je Fredo a Ryan.,, Fredo bol menší chalan tmavšej pleti a Ryan bol štíhli a vysoký.

Otec začal potom predstavovať našich chalanov. Po chvíli zoznámenia sme sa rozhodli že by sme už mohli ísť do nášho domu.

Všetci sme sa zastavili až pri autách.

John išiel s otcom,Mitchom a Georgom na dodávke. Lil išiel somnou na mojom aute a oni traja išli svojim autom.

Doma som zaparkovala do garáže na svoje miesto a vedľa mňa zaparkovalo Justinové auto. Garáž som dialkovým zavrela a my sme vošli cez garáž do domu. Dodávku nechávame odparkovanú za domov pod strieškou kde nieje veľmi na očiach.
Po chvíli sme sa všetci stretli v kuchyni a otec mi nakazal aby som im ukázala ich izby.

Ukázala som im izby a povedala im nech si vyberú. Chalani si izby vybrali a ja som im ešte oznámila kde máme my kto akú izbu aby vedeli keď budú niečo potrebovať.  John nakoniec tiež ostal dole na prízemí kde bola ešte jedna menšia izba.

Vstúpila som do mojej izby a chcela sa prezliecť ale otec ktorý kričal že všetci majú ísť do kuchyne mi to prekazil. Tak som sa vybrala dole do kuchyne kde ma nasledovali aj Johnoví chalani. Vošli sme do kuchyne kde stál John s otcom.

"Chceli sme vám len povedať že od dnes sme vo všetkom spolu tak budeme radi ak si budeme vo všetkom pomáhať.,, dohovoril otec a hneď sa slová chytil aj John. "A chceme aby ste aj všetci spolu dobre vychádzali. Zo začiatku kým si k sebe nájdeme cestu tak to bude ťažké ale verím že postupom času bude všetko tak ako ma byť.,,

Len sme všetci prikývli a odobrali sa do izieb.
Justin ktorý išiel za mnou po schodoch zrazu prehovoril. "Zabila si už niekoho?,,

"Prečo taká otázka?,, zastala som pred mojími dverami a otočila sa na neho.

"Lebo vidím že aj ty nosíš zbraň.,,

"Áno zabila, nebola by som pravou rukou môjho otca len tak.,, žmurkla som na neho a vošla do mojej izby.

Vošla som do sprchy kde som sa v klude osprchovala a umyla vlasy. Po dlhej chvíli som vyšla zo sprchy a začala si sušiť vlasy.Po vysušení vlasov ktoré som si nechala len tak spadnúť na plecia som prešla ku zrkadlu kde som si trochu upravila obočie a namalovala čierne linky a dala špirálu. Make up nepotrebujem pretože pleť mám peknú opálenú. Len v osuške som prešla do izby a obliekla so čierne čipkované šaty ktoré mi boli do polky stehien. Na nohy som sk dala čierne čižmy na opätku ktoré mi boli až po kolená. Doladila som to krátkou riflovou bundou a malou kabelkou cez rameno. Na ústa som si ešte dala červený rúž a nastriekala sa parfémom. Vyšla som z izby a hneď prešla do tej Justinovej. Zaklopala som a čakala kým ma pozve ďalej čo sa aj po chvíľu stalo. Vošla som do izby a zrak premiestnila na Justina. No to som robiť nemala pretože Justin predo mnou stál len v boxerkách a vyťahoval si veci z menšieho kufra.
Pozrel sa na mňa pohľadom že čo potrebujem.

"Ja len či ideš do toho klubu.,,

"Ale len sa oblečiem.,, iba som prikývla a vyšla z izby. 

Sakra. Keď sa takto bude premávať s tým jebo sexi potetovaním telom po dome tak ja ho asi fakt niekde stiahnem a znásilím. Síce by bolo lepšie keby sa nebránil ale tak čo už. Budem to musieť risknúť.
Zišla som dole do kuchyne kde som zavolala taxi ktorý tu bude do 5 minút.

Prešla som do obývačky kde sedeli skoro všetci. "Idem s Justinom do klubu.,, oznámila som im.

"Dúfam že nie na aute.,, okamžite sa na mňa pozrel otec.

"Nie už som volala taxi.,,

Iba prikývol a ďalej sa bavil s Johnom. Všimla som si že Ryan po mne pokukoval a tak som sa na neho usmiala. Tiež chalan nie je na zahodenie.

"Ideme?,, objavil sa vedľa mňa Justin.

Iba som prikývla a s pozdravom sme vyšli von pred dom.

Po minúte čakania zastalo pred nami žlté auto taxi.  Sadli sme do auta a ja som šoférovi nadiktovala adresu klubu. Cestou som ešte volala Penelope ktorá tam akurát prišla a povedala že nás počká pred klubom.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now