Pohľad Chloe:
Auto som zaparkovala do garáže a vošla do domu.
"Čaute.,, Pozdravila som všetkých.
Jednu vec som vám zabudla povedať a to je tá že nežijem len s otcom. V dome ešte bývajú traja členovia našej mafii, Chaz, Lil a George ktorý už sú ako naša rodina.
Všetci ma pekne zborovo pozdravili a ďalej medzi sebou komunikovali.
"Ako bolo v škole?,, ozval sa otec.
"Ako vždy, nudne. Čo máme v pláne večer?,, opýtala som sa a sadla si k nim.
"Všetko vysvetlím, za 5 minút dole v pivnici.,, oznámil nám a pobral sa preč.
Všetci súhlasili a ďalej sa rozprávali. Ja som vyšlapala schody hore na poschodie kde bolo asi 8 izieb. Neviem na čo sú nám toľko izieb v tomto dome keď tu žijeme len 5ti. Ja s chalanmi bývam hore na poschodí a otec dole na prízemí. Jemu sa proste nechce šliapať hore dole po schodoch tak si zariadil izbu dole. Vošla som do dverí kde mám izbu a prešla ku skrini. Prezliekala som sa do pohodlných veci a rozhodla sa ísť pomaly dole do pivnice. Dole v pivnici sa vždy pripravujeme na všetko čo sa tohto svinstva týka. Všetci sme si sadli za veľký mohutný stôl a čakali čo nám otec povie. Otec je šéf tohto nášho malého "gangu".
"Dnes nepôjde o žiadny kšeft ani o žiadny útok. Ide len o stretávku so starým známim. Volal mi s prosbou či by som mu vedel poskytnúť ochranu pretože z jeho partií ostali len štyria, tak som mu navrhol že by sa mohli pridať k nám pretože ani my nie sme veľmi v bezpečí.
"To je dobrý nápad, pomoc v tejto brandži sa nám vždy zíde.,, ozval sa Chaz a ja som s ním súhlasila.
"Dohodol som sa s nim že sa stretneme v sklade za mestom o ôsmej.,,
"Prečo sa stretávame v sklade? Veď mohli rovno prísť sem.,, opýtala som sa otca.
"Áno mohli prísť rovno sem ale aj keď je to môj dobrý známi tak nebudem riskovať. Môže to byť pasca.,, Lil mu pritakal.
"Pravda.,, uznala som.
"Stretneme sa o pol ôsmej v kuchyni aby sme na ôsmu boli tam.,,
Otec sa postavil na znak toho že skončil a tak sme sa všetci pobrali preč z pivnice. Usadili sme sa do obývačky na gauč kde sme sa pustili do videohier.
...
Bolo už sedem hodín večer a ja som sa začala obliekať. Obliekla som si biele tielko, čierne rifle na nohy čierne čižmy s hrubým opätkom, doladila som to čiernou koženou bundou. Za pás som si dala zbraň a nastriekala sa voňavkou.Oblečená som zišla dole do kuchyne kde som počkala ostatných. Po chvíli prišli a my sme mohli vyraziť. Všetci išli s otcom na dodávke a ja som sa rozhodla že pôjdem na svojom aute.
Zastala som pred skladom a čakala na chalanov ktorý prišli do dvoch minút. Spolu sme všetci vošli do starého zaprášeného a plesnivého skladu kde sme na nich čakali.
Chaz ma začal štuchať do rebier a ja som sa pozrela na neho pohľadom vážne začínaš práve teraz? S Chazom sa vždy naťahujeme a ja mám pocit ako keby mal len 15. Chaz stále neprestával a naďalej ma štuchal."Prestaň.,, Zazrela som po ňom.
Len sa zasmial a pokračoval ďalej. Prisaham že ho tu zabijem.
"Keď nechceš skončiť s rozbitým nosom tak prestaň.,, odstrčila som mu ruku z môjho tela.
"Prestaňte!" Ozval sa otec a Chaz stiahol ruku ku sebe.
"On si začína." Bránila som sa aj keď to bolo detinské.
"Chaz nechci aby som jej dovolil aby sa do teba postala." s úsmevom na tvári prehovoril otec.
"Fajn skončil som.,, zdvihol ruky do obranného gesta.
Vie, že keď sa do neho pustím tak nemá šancu. Som proste prefíkanejšia.
Do miestnosti vstúpili štyri osoby. Aj keď tu bolo šero tak som zistila že traja z nich sú mladší a jeden je starší asi tak ako môj otec."John.,, Otec zahlásil a podal ruku na znak pozdravu.
"Zdravím James.,, otcovú ruku prijal a tak si s nimi potriasli.
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...