Pohľad Chloe:
Túto otázku som vôbec nečakala. Som prekvapená že to povedal. Od začiatku ma k nemu niečo priťahovalo. Bojím sa že sa mi to zase stane čo dávno. Nechcem sa sklamať v láske. Ale žiadnu lásku si ani nenájdem lebo by som tak ohrozila jeho život. Pri Justinovi je to iné lebo aj on je mafián. A cítim že mu mám dať šancu a skúsiť to. Áno zalúbila som sa do neho.
"Wow. Ja neviem čo povedať." Povedala som.
"Ou. Prepáč zabudni na to."Povedal a odvrátil odomňa pohlad.
Chytila som mu hlavu do mojích dlaní a prinútila som ho aby sa na mňa pozrel.
"Áno, budem tvoje dievča." Povedala som a usmiala som sa.
Na jeho tvári sa vyčaril ten najkrajší úsmev aký som vydela. Vtiahol ma na jeho hruď a do ucha mi šepka "ďakujem."
"Milujem ťa." Povedal a pozrel sa mi do očí.
"Milujem ťa." Zopakovala som a spojila som naše pery v jedno.
Jeho ruky mal okolo môjho pásu. Pritiahla som si ho za zátilok bližšie k sebe a tým som prehĺbila bozk. Pomaly som ho ťahala k sebe a lahla som si. Automaticky on ležal na mne a podopieral sa sa lakťami. Pohrýzla som ho do spodnej pery a tým som si pýtala vstup do jeho úst. Hneď mi ho povolil a naše jazyky začali bojovať. Justin sa nadvyhol a premiestil sa medzi moje nohy. Tak že ležal na mne ale bol medzi mojimi nohami. Nechtami som mu prešla po jeho nahej hrudi. Bol len v boxerach a to mi vyhovovalo. Rukou som putovala po jeho hrudi dole k lemu boxeriek. Strčila som ruku do boxeriek a chytila jeho "kamoša". Hneď mi zavzdychal na pery. Jeho ruka pristála na mojom stehne a pomali s ňou putoval hore až sa zastavil na leme trička. Tričko vytiahol hore a ja som si ho vyzliekla. S perami prešiel na môj krk a začal ho okusovať. Pomali si robil vlhkú cestičku až ku lemu nohavíc. Pomali mi stiahol kraťase aj s nohavičkami. Odhodil to niekde do kúta izby. Chytil mi jednu nohu a začal mi bozkávať lítko. Malinkými bozkmi sa dostával vyššie a vyššie. Cítila som jeho dych na mojej "kamarátke". Pomali do mňa strčil jazyk a ja som vzdychla slasťou. Začal pohybovať jazykom von a dnu. Ja som ho zatial chytila za vlasy a ťahala. Izbou sa bolo počuť len moje vzdychy. Cítila som že čoskoro už budem tak pridal aj prsty. Bola som už na vrchole a on zrýchloval až mnou prešla vlna orgazmu. Od slasti som vykríkla. O chvílu som cítila jeho pery na tých mojích. Bez povolenia mi vrazil jazyk do úst. Jasné že som hneď začala spolupracovať. Pozbierala som všetkú silu a prevalila som nás tak že ja som sedela na ňom obkročmo. Odtrhla som sa od jeho pier a robila si cestičku k jeho boxerkám. Narazila som na lem jeho bexeriek. Chytila som ich medzi zuby a pomali som ich sťahovala dole. Jeho "kamarát" bol už v plnom pozore. Pár krát som po ňom prešla rukou a potom som si ho strčila do úsť. Hýbala som hlavou hore a dole a niekedy som prešla aj zubami po jeho píche. Cítila som ako si ruky strčil do mojích vlasov a určoval si tempo. Izbou išli jeho vzdychy. Pocítila som ako sa blíži k vrchlo. Tak som zrýchlila a prešla som zubami po celej dĺže. Pocítila som ako sa mi spravil do úst. Prehltla som to a utrela som si ústa. Vytiahol si ma hore k jeho tvári a spojil naše pery. Prevalil nás tak že teraz bol on nadomnou. Ruku dal pod môj chrbát a rozopol mi podprsenku. Hodil ju k našim veciam. Pozrel sa mi do očí a uistil sa či môže. Ja som ho pobozkala na znak že môže. Spojil naše pery a vnikol do mňa len špičkou a potom celou dĺžkou. Začal sa vo mne pohybovať a ja som len vzdychala. Ruky som premiestnila na jeho chrbát a vryla mu nechty do pokožky. On okamžite pridal na tempe.
"Justin." Vzdychla som.
"Ešte to povedz." Zavzdychal.
"Justin." Povedala som hlastnejšie.
"To je ono shawty." Zasa zavzdychal.
Ja som sa len usmiala na perách. Cítila som že sa blížim k orgazmu.
"Ešte." Zavzdychala som.
On ako na povel pridal viac a ja som začala panvou prirážať oproti tej jeho. O chvílu sme obidvaja dostiahli svoj vrchol. Pár krát ešte prirazil aby bol intenzívnejší orgazmus a zvalil sa vedla mňa. Ruku si prehodil cez môj pás a pritiahol si ma bližšie k nemu. Zakrila som nás a stále sme mali zrýchlený dych.
"Takéto rána by som brala." Povedala som a zasmiala som sa.
"Ja tiež. "Povedal a zasmial sa tiež.
Otočila som sa k nemu a hlavu zaborila do jeho hrude.
"Strašne ťa milujem shawty." Povedal a pobozkal ma na vrch hlavy.
"Aj ja teba." Povedala som a hlavu som zdvyhla.
Dala som mu pusu a usmiala som sa.
"Si taká krásna." Povedal a brnkol mi po nose.
Moje líca nabrali červeň a znova som zaborila hlavu do jeho nahej hrude.
"Ty sa červenáš." Povedal a hruď mu zavybrovala od smiechu.
"Nie." Povedala som a aj ja som sa zasmiala.
"Ale áno. Si taká rozkošná." Povedal a pobozkal ma na čelo.
"Nie. A prestaň." Povedala som a bozk som mu vtisla na hruď.
Tak a ďalšia je tu. Asi vás to už ani nebaví, ale konečne sú spolu. Potešil by koment alebo vote. Keď sa niečo nepáči tak komentujte.
VOTE a KOMENT :3
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...