87. Kapitola

1.5K 72 12
                                    

Pohľad Chloe/Naomi:

Prebudil ma vyzváňajúci mobil. Bože mne sa nechce. Zo stolíka som zobrala mobil a prijala hovor.
Jessica: Kde kurva si?!
Ja: Kľud bolí ma hlava.
Jessica: Je pol 12 a ty nie si v robote. Od rána ti volám ale nedvýhaš. Máš šťastie že je somnou Max inak by som bola dávno pri tebe.
Ja: Panebože ja som zaspala. Prepáč mi to o pol hodinu som tam.
Jessica: To dúfam ani o minutu neskôr.
Ja: Hovorila niečo šéfka?
Jessica: Máš šťastie pretože príde len o 1 takže nech si už tu.

Pip pip pip.

Rýchlo som  sa postavila z postele aj keď ma bolel celý človek. Dotackala som sa do kúpelne a dala si rýchlu sprchu. Urobila rannú hygienu aj keď je už skoro poobede. Vyfénovala som  si vlasy a zaplietla do francúszkého vrkoča. Mám 10 min. na to aby som bola v hoteli. Rýchlo som   sa nalíčila a snažila sa zakriť monokel,vošla som do izby. Zo skrine som vytiahla sivý dlhší sveter,ryflové kraťasy a vansky. Na hlavu som si dala snapback a nastriekala na seba voňaku. Zobrala som klúče od domu,auta a mobil. Rýchlo som vošla do garáže a nasadla do auta. Otvorila som bránu a garáž. Keď som vyšla na hlavnú cestu tak som to rýchlo zavrela. Pozrela som na hodinky a zistila som že mám 2min sa dostať do hotela. Dupla som na plyn, hneď mi ručička vyskočila na 140.  Už som vydela hotel. So šmikom som rýchlo zaparkovala a vystúpila von. Prebehla  som cez cestu a vošla dnu s hlavou k zemi. Nechcem aby hostia vydeli aká som dobitá aj keď to uvidia.

"Mami,mami." Zakričal Max a hneď sa rozbehol ku mne.

"Ako sa mal môj veľký chlapec?" Spýtala som sa.

"Dobje." Usmial sa.

"Poslúchal si tetu Jessi?" Spýtala som  sa.

Zakíval hlavou na znak súhlasu.

"Prepáč že meškám." Povedala som Jessice a prešla za pult.

"Kde si toľko trčala a prečo si nedvíhala?" Spýtala sa.

Hlavu som mala stále sklonenú. Pustila som na zem Maxa a on sa niekde rozutekal.

"Večer bol u mňa." Povedala som a dala som si dole snapback.

"Mala si mi zavolať." Zvýšila kus hlas a začala mi pozerať tvár.

"Iste. Ale už mám od neho pokoj." Povedala som.

"Híí..ty si ho "zabila" naznačila iba ústami." Poobzerala sa dookola či nás niekto nepočúva.

"Nie ja som s tým už prestala. Som ti to hovorila." Usmiala som sa.

"Tak potom kde je?" Spýtala sa.

"Za mrežami." Mykla som plecami.

"Zavolala si polišou?" Zasmiala sa.

"Hej. Čo som mala robiť? Keby som ho zabila mala by som s ním veľa roboty." Prevrátila som očami.

"Psššt. "Zapchala mi ústa.

"Čo?" Spýtala  som sa.

"Niekto to môže počuť." Povedala.

Mykla som plecom.

"Bože. Čo si ja s tebou počnem. Ja už ani neviem ako ťa mám volať." Povedala a prevrátila očami.

"Však normálne mojím menom." Zasmiala som sa.

"Takže Chloe?" Spýtala sa.

Rýchlo som jej dala ruku na ústa. Tak ako to spravila ona mne.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now