50.Kapitola

1.7K 80 0
                                    

Pohľad Justin:

Som strašne rád že ju mám. Neviem čo by som robil keby povedala nie. Asi by som odišiel z mesta.  Ale je moja a nikomu ju nedám. Zastáli sme pred centom mesta. Vystúpili sme von a Chloe zamkla auto. Vošli sme dnu a pozreli sme sa na seba.

"Takže je 16:30 a o 17:30 pri aute. Dobre?" Povedala Chloe.

"Dobre."Povedal som a dal som jej pusu.

"Ahoj." Povedala a pusu mi opätovala.

Vošiel som do prvého obchodu a "rozbehol" sa k suprám. Pozeral som si supry a nakoniec som si vybral zlaté,červené,modré a čierne. Čierne mám doma asi tri páry topánok. Ale veď čo do náhrady treba.

Takto som obehal všetky obchody. Bol som obvešaný taškami ako vianočný stromček. Kúpil som si tričká,rifle,tepláky,snapbacky,mikiny a podobné debiliny. A aby som nezabudol,kúpil som aj pre moju lásku niečo. Pozrel som sa na hodinky a bolo 17:25. Okey to stíham. Vyšiel  som z budovy a išiel k autu o ktoré sa opierala Chloe a fajčila. Kufor bol otvorený takže som tam tašky len hodil. Mala tam aj ona dosť tašiek ale všimol,som si že tam boli aj potraviny. Zavrel som kufor a išiel som ku Chloe. Vytrhol som jej cigaretu z ruky a zašliapol ju.

"Čo robíš?" Spýtala sa zmetene.

"Od dnes nefajčíš."Povedal som a ruky si obmotal okolo jej pásu.

"To prečo?" Spýtala sa a ruky  si dala za môj krk.

"Lebo nechcem aby si fajčila."Povedal som a vtisol jej bozk na líce.

"Dobre nebudem ale ani ty." Povedala a bozk mi dala na pery.

"To vážne?" Spýtal  som sa. Bol som zaskočený.

"Budeš fajčiť ty, budem aj ja. Nebudeš fajčiť ty, tak ani ja."Povedala a sadla si na stranu spolujazdca.

"Dobre, a prečo si si sadla tam?" Spýtal  som sa.

"Lebo ty ideš šoferovať."Povedala a usmiala sa.

Sadol som si za volant a Chloe mi podala klúče.

"Ďakujem láska."Povedal som a naklonil som sa k nej pre pusu.

"Nz."Povedala a dala mi pusu.

Chcela sa odtiahnúť ale ja   som si ju pritiahol bližšie a bozk som prehĺbil. Po chvíli sme sa odtiahli a usmiali sme sa na seba. Auto som naštartoval a išiel som domov. Vlastne ku nej domov. Zaparkoval som do garáža a vystúpili sme. Tašky sme si doniesli do domu.

"Čo keby si sa sem presťahoval?" Spýtala sa a usmiala.

"To nie je dobrý nápad."Povedal som.

"Prečo?" Spýtala  sa a urobila puppy face.

"Lebo." Povedal som.

"Ty somnou nechceš byť?" Spýtala sa a zdvyhla obočie.

"Jasné že chcem ale ja sa ti tu nechcem nasáčkovať." Povedal som a objal ju.

"Ale ty sa nenasáčkuješ." Povedala a pobozkala ma.

"Porozmýšlam a musíme to vybaviť aj s chalanmi a hlavne s tvojím otcom." Povedal som a pusu jej vrátil.

"Dobre. Zajtra pojdeme ku chalanom lebo dnes sme to nestihli." Povedala.

"Dobre." Povedal som a usmial som sa na ňu.

"Tak veci si môžeš poukladať do mojej teraz už našej skrine. "Povedala.

"Ale to nie je 100%-né." Povedal som.

"Je a basta. A choď si poukladať veci." Povedala a ukázala na poschodie.

"Dobre idem." Povedal som a zobral som si tašky a išiel hore.

Chloe si zobrala svoje tašky a išla za mnou. Vošli sme do izby a začali vybalovať veci.

"Niečo pre teba mám." Povedal som a usmial som sa na ňu.

"A čo?" Spýtala sa nadšene.

"Tu." Povedal som a podal som jej malú škatulku.

Pomali ju otvorila a oči sa jej rozžiarili.

"Wow je to krásne. Ďakujem láska." Povedala a obímla ma.

"Pre teba všetko." Povedal som a dal jej pusu.

"Zapneš mi ju?" Spýtala sa.

"Otoč sa." Povedal som a retiazku jej zapol  na krk.

Bola to strieborná retiazka v tvare srdca. Bolo tam napísane Forever.

""Ďakujem." Povedala a dala mi vášnivý bozk.

"Nemáš začo a už neďakuj." Povedal som a kúsol som ju do spodnej pery.

"Aj ja pre teba niečo mám." Povedala a odtiahla sa odomňa.

"A čo to je?" Spýtal  som sa a usmial.

Niečo vytiahla zo šuflíka a podala mi krabičku.

Otvoril som ju a boli tam strieborné hodinky.

"Také ešte nemám a ďakujem zlato." Povedal som a silno ju objal.

"Udusíš ma." Povedala pomedzi smiech.

"Prepáč." Povedal som a stisk povolil.

"Zlato ja som už unavená." Povedala a pozrela sa na mňa.

"Tak ja si idem moju princeznú uložiť do postele." Povedal som a zobral som ju na ruky.

Položil som ju na postel a dal dole košelu,tričko,kraťase a ponožky. Zobral som jej pižamo a obliekol som jej ho. Postavila sa z postele a išla do kúpelne. O chvílu z nej vyšla odlíčena. Je krásna. Neviem prečo sa maluje ja mám rád prirodzenú krásu. Ale ona je krásna aj keď je odmalovaná aj keď je namalovaná. Vyzliekol som sa do boxeriek a lahol si do postele. O chvílu Chloe bola pri mne. Zobral som do ruky mobil a až teraz som si všimol že bol vypnúti. Zapol som ho a mal som zmeškané hovory.
James:7 z.h.
Otec: 12 z.h.
Fredo: 2 z.h.
Ryan: 10 z.h.

Zavolal som otcovi.

Povedal som mu že som v poriadku a že som pri frajerke. Neveril mi ale som mu povedal, že zajtra prídem ju predstaviť. A dal som pozdraviť všetkých. Potiahol som si Chloe bližšie ku sebe a pobozkal ju na čelo.

"Dobrú noc shawty."Zašepkal som jej do ucha.

"Dobrú noc láska." Zašepkala a hlavu si dala na moju hruď.

Po chvíli som cítil ako si spokojne odfukuje. Zavrel som oči a zaspal som.

Neverím, že som už napísala 50 kapitol! Ďakujem ktorý tento nezmyselný príbeh čítajú a dúfam že budete somnou až do konca.
VOTE a KOMENT :3

Mafia (JB)Where stories live. Discover now