Pohľad Justin:
Nastúpili sme do auta a išli domov. Dúfam že bude Penelope v poriadku. Vidno že Chloe na nej zaleží.
Zastavili sme pred domom a Chloe otvorila bránu ktorá sa otvorila. Zatvorila ju a zaparkovala do garáže. Vystúpili sme z auta. Vošli sme do domu.
"Nedáš si niečo?" Spýtala sa na Chloe.
"Teba." Žmurkol som na ňu.
Sedel som na gauči a Chloe prišla ku mne. Sadla si na mňa obkročmo a pobozkala ma pery. Bozk som prehĺbil a pritiahol si ju bližšie. Vkĺzol som jej jazykom do úst. Začala sa trieť o môj rozkrok kde rástla moja erekcia. Chytil som ju za zadok a poriadne ho zmačol na čo zavzdychala. Prehodil som nás tak že som ležal nad ňou. Začal som jej sať a okusovať krk. Za to mi odplácala jemné vzdychy. Chytila lem môjho trička a pretiahla mi ho cez hlavu. Tričko som hodil na zem. Prešiel som nas5 na jej pery. Pohrizol som ju na spodnú peru. Chytil som lem jej triča a vyzliekol jej ho. Pýtal som si vstup do jej úst. Hneď mi ho umožnila a naše jazyky sa začali bojovať o prevahu. Chytil som jej nohy a donútil ju aby si obtočila nohy okolo môjho trupu. Nohy mala zakliestnené na mojom trupe. Ruky som dal pod jej chrbát a zvihol som sa s ňou.
"Prečo ideme hore?" Spýtala sa a zase sa prilepila na moje pery.
"Nechcel som sa tlačiť na gauči." Zašepkal som jej pri perách a potom ich spojil.
Vyšiel som hore po schodoch a zamieril si to do spálne. Kopol som jemne do dverý aby sa otvorili. Vošiel som dnu a zavrel ich nohou. Hneď na to som Chloe oprel o dvere. Cítil som jej ruky na mojom gumbíku na rifliach. O chvílu moje rifle spadli na zem. Odkopol som ich a Chloe položil na postel. Začal som jej odopínať gombíky na rifliach. Stiahol som jej rifle a odhodil ich na zem. Odlepil som sa od jej pier a chytil medzi zuby jedno ramienko podprsenky. Stiahol som jej ho z ramena. To isté som spravil aj s druhým ramienkom. Rukami som išiel za jej chrbát a odopol podprsenku. Podprsenka pristála na zemi pri naších veciach. Začal som sa hrať s jej prsníkom. Podom som to zopakoval aj na druhom.
"Kašli na predohru." Zavrčala mi pri perách a jej ruky zablúdili do mojích boxeriek.
Zasmial som sa jej na perách.
"Kúpim ti nové." Povedal som pri jej perách.
Nechápavo na mňa pozrela a ja som sa usmial. Roztrhol som jej nohavičky na dva kusi. Zasmiala sa a vrhla sa na moje pery.
"Ja tiež." Zašepkala.
Zasmial som sa. Nemá takú silu aby roztrhla boxerky. Tam je pevnejšia látka. Jej ruky boli pri mojích boxerkách. Trochu zatiahla a počul som ako niečo puklo. Natrhla kúsok lemu na boxerkách.
"Neroztrhneš ich." Vysmial som sa jej a začal jej sať krk.
"Kto povedal?" Zavzdychala.
"Ja." Povedal som a ďalej jej sal krk.
Zatiahla ešte raz za boxerky a tie sa roztrhli. Nechápal som ako ich mohla roztrhnúť. Usmiala sa mi na perách a kúsla ma do pery.
"Siláčka moja." Zašepkal som a vnikol som do nej.
"Ahh." Zavzdychala.
Začal som sa v nej dokonalo pohybovať. Ona mi slastne vzdychala do ucha. Niekedy sa obtrela perami o tie moje.
"Justin....pridaj." Slastne zavzdychala.
Ako na povel som pridal tempo. Cítil som že sa náš vrchol blíži.
"Ešte." Pýtala si viac a mňa to vzrušosvalo.
Začal som prirážať a ona mi nechty zarila do chrbta čo ma donútilo ešte viac pridať. Malé kvapôčky potu stekali po mojom čele. Chloe sa začala tiež potiť. Cítil som že už budem. O chvílu sme dosiahli svoj vrchol. Prirazil som ešte tri krát aby bol intenzívnejší orgazmus. Zvalil som sa vedla nej a pritiahol si ju bližšie.
"Som vyčerpaná." Zafňukala.
"Nie si sama, zlato." Povedal som a dal jej pusu na čelo.
"Dobrú noc, láska." Zašepkala mi pri perách a dala mi malí bozk.
"Aj tebe, dračica." Zašepkal som jej do ucha.
"Nie som dračica." Zavrčala unavene.
Bola poriadne unavená. Čudejem sa že ešte nespí.
"Nie? A potom kto mi roztrhol boxerky na dve polovice? " Zašepkal som.
"Boli natrhnúte." Zafňukala.
"Jasné že boli keď si ich ty natrhla." Povedal som.
"Zlatko rada by som sa s tebou rozprávala ale som unavená." Povzdychla si.
"Tak spi." Zašepkal som jej do ucha.
Dobrú." Zašepkala a dala mi pusu.
"Dobrú". Zopakoval som jej slová.
Otočila sa ku mne chrbtom. Využil som to a pritiahol som si ju bližšie k sebe. Jednu ruku som prehodil cez jej pás. V tom momente hneď zaspala. Dnes sme mali dosť náročný deň. Vtisol som jej bozk do vlasov. Som rád že ju mám. Neviem ako som sa mohol tak skoro zamilovať. Ani neviem kedy som mal naposledy vážny vzťah. Dievčatá som mal iba na jedno, na sex. Moje motto: Prejebať a odjebať. To motto asi používa večina chalanov. No teraz mám Chloe a žiadne mottá nepotrebujem. Lebo jediné čo v živote chcem je biť s ňou. Zatvoril som oči a po chvíli zaspal.
Prepáčte že nebola žiadna časť. V poslednom čase som dosť unavená. Sorry za gramatické chyby. Viem že je krátka ale aspoň niečo. Potešila?
VOTE a KOMENT :3
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...