Pohľad Justin:
Chrbtami sme boli opretý o dom. Chloe mi naznačila prstami že sa pozrie cez okno dnu a ja som len prikývol. Chloe sa pozerala do domu a jej ruka zablúdila k môjmu ramenu a stlačila ho. Postavil som sa a tiež sa pozrel cez okno. Nikto v tej izbe nebol. Okno bolo otvorené a to bola výhoda pre nás. Pomaly sme otvorili okna a vošli do chaty. Chloe okno naspäť privrela. So zbraňami pred seba sme chodili z izby do izby a hľadali sme ich. Započuli sme hlasy z pivnice a tak sme spozorneli. Zrazu sa otvorili dvere a z nich vyšiel vysoký chlap. Našťastie sme sa stihli skryť za roh. Keď prechádzal okolo nás tak Chloe na neho vyskočila a zlomila mu väz. Ja som rýchlo toho chlapa chytil aby nedopadol na zem a nebol buchot. Položil som ho na zem a s Chloe sme prešli k tým dverám.
„Napočítam do tri a vojdeme dnu." Zašepkala mi Chloe.
Iba som prikývol. Pozeral som sa na Chloe ako na prstoch ukázala 1 po chvíli 2 a nakoniec 3. Vykopol som dvere a začala sa prestrelka. Boli sme dvaja na dvoch. Keď sme dostrieľali tak som sa skryl za skriňu a Chloe čupela za zvaleným stolom. Vedeli sme obidvaja že ešte nie sú mŕtvy a oni tiež.
„Mohla si dať vedieť že prídeš. Nemám rád neohlásené návštevy." Ozval sa Stavelt.
„To ja tiež ale tak, stalo sa." Posmešne odfrkla Chloe.
„Poviem ti bolo ťažké ťa nájsť. Začínal som veriť že už ani neexistuješ." Zase sa ozval.
„Bohužiaľ si musíš nájsť niekoho iného na stopovanie." Urobila pauzu ale pokračovala „ale ani nemusíš pretože presne o 3aj pol minút budeš na druhom svete." Zasmiala sa.
„Tým by som si nebol tak istí Chloe alebo ťa mám volať Naomi?"
„Niečo ti poviem Stavelt. Naomi je plaché dievča, ale Chloe je nemilosrdná beštia ktorú uvidíš poslednú než ti vpálim guľku do hlavy." Práve som sa začal báť Chloe. Povedala to takým hlasom ako keby bola posadnutá diablom.
„To by som chcel vi-.." nedopovedal pretože ho Chloe prerušila. „Neuvidíš ale pocítiš!" Chloe sa okamžite otočila a začala po nich páliť. Ja som nebol výnimkou a taktiež som začal strieľať.
Strelil som chlapíka čo stál vedľa Stavelta ale len do nohy. Spadol na zem ale stále strieľal. S Chloe sme sa zas skryli na pôvodné miesta a streľba prestala.
„Stále dýchaš?" Ozval sa.
„Si fandíš, že by si ma dal dole." Posmešne mu odfrkla Chloe.
„A čo ty Bieber! Tiež dýchaš?"
„Dýcham ale ty už dlho nebudeš." Odpovedal som.
„Never tomu Bieber!"
Chloe namierila na svetlo v miestnosti a vystrelila. V celej izbe nastala tma. Počul som kroky ale nevedel som koho sú. Zrazu som počul dva výstrely a ticho.
„Chloe?" Zašepkal som.
„Pššt."
Nastal veľký buchot a to znamenalo že sa Chloe s niekým bije. Nevidel som nič a tak som rýchlo vybral z vrecka mobil a zapol baterku na svietenie. Celá miestnosť sa rozsvietila. Všimol som si že ten druhý leží v kaluži krvi a Stavelt sa bije s Chloe. Rozbehol som sa k ním a z prvej som kopol do Stavelta. Ten momentálne spadol na zem. Z poza opaska som vytiahol zbraň a strelil ho do hlavy.
„Prečo si to spravil?" Vyvalila na mňa oči.
„To som ťa mal nechať nech ťa zabije?"
„Nezabil by ma."
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...