Pohľad Chloe:
Zastavila som pred domom, otvorila som bránu a následne aj garáž. Vošla som s autom do garáža a hneď na to som zavrela bránu aj garáž. Vystúpila som z auta a vyšla na záhradu. Zapískala som na chalanov. Do pár sekúnd boli pri mne.
"Sme tak radi že sa ti nič nestálo." Povedap Timmy a vtiahol ma do objatia.
Hneď som zasičala lebo ma bolela tá rana na hrudi.
"Čo sa ti stálo?" Hneď sa odomňa odtiahol Timmy.
"Len ma jeden postrelil." Povedala som a usmiala sa.
"Kde? Si v poriadku?" Spýtal sa.
"Do hrude ale mala som na šťastie vestu." Povedala som.
"Už sme sa zľakli že sa ti niečo stálo." Povedal Brett.
"Som živá a zdravá." Žmurkla som.
"Sme radi. A.je mŕtvy?" Spýtal sa Andy.
"No trošku sa to tam skomplikovalo. " Povzdychla som si.
"Ako skomplikovalo?" Zdvyhol obočie Timmy.
"Práve keď som sa chystala na útok tak tam bol aj otcov gang. Aj oni išli dnes večer na nich zaútočiť." Zavrčala som.
"Ty si tam stretla otca?" Spýtal sa Brett a všetci vybuchli do smiechu.
"No ha ha ha. Dúfam že som vás pobavila." Prekrútila som oči.
"Sorry ale to je smiešne." Zasmial sa Andy.
"Normálne som pukla od smiechu." Povedala som sarkasticky a pri tom prekrútila očami.
"Dobre dosť." Povedal Timmy a konečne sa ukludnili.
"To čo mám v kufri dajte dole do pivnice a priviažte ho." Povedala som im a išla smerom ku dverám.
"Čo tam je? Alebo lepšie povedané kto tam je?" Spýtal sa Timmy.
"Prekvapko." Žmurkla som na nich aj keď ma nemohli vidieť lebo bola tma.
Vošla som do domu a sadla som si do obyvačky. Pozrela som sa na hodinky a zistila som že.sú 3 hodiny ráno. Postavila som sa a namierila som si to do svojej izby. Prezliekla som sa do svojho pyžama ktoré tvorý veľké rozťahané tričko a teplákové kraťasy. Lahla som si do postele a okamžite zaspala.
Pohľad Justin:
Pozeral som sa na plamene ktoré pohltili celý dom. Celý jeho gang sme zabili a podpálili celý dom aj s nimi. Našli sme aj jedného za kríkmi. To bol ten za ktorým Chloe vybehla. No prekvapilo nás keď tu nebol Taylor. Nikdy ho nevieme nájsť. Nastúpili sme všetci do dodávky a išli domov.
....
Vystúpil som z dodávky a vošiel do obyvačky. Sadol som si na gauč a prepínal programi. Do obyvačky vošiel Twist a dialkový ovládač mi vytrhol z ruky. Prepínal programi tak ako ja pred chvýlou. Prekrútil som očami a vytrhol som mu ovládač z ruky.
"Héééj." Zapišťal.
Len som sa zasmial a nechal to na nejakom programe.
"To isté som robil aj ja." Povedal som.
Do obyvačky vošli aj ostatný a sadli si každý na svoje miesto.
"Som tak rád že Chloe je v poriadku." Povedal James.
"My všetci sme radi." Povedal otec.
"To sme." Povedal som a usmial sa.
"Zajtra pojdeme za ňou." Povedal James.
"Dobre. Ale mali by sme už ísť spať lebo sú 4 hodiny ráno." Povedal otec.
"Okey." Povedali sme a každý sa pobral do svojej izby.
Ja viem že by ste ma najradšej zabili. No nemala som čas písať. Teraz večer som rýchlo napísala aspoň trochu. Zajtra možno napíšem niečo ale neviem na isto. Táto časť je o ničom ako každá v poslednom čase.
VOTE a KOMENT :3
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...