Pohľad Chloe/Naomi:
Konečne lietadlo pristálo. Aby som vám objasnila kde som. Som v New Yorku. Od malička som tu chcela bývať. Konečne. Zobrala som si svoj kufor z toho pásu alebo čo to je. Chytila som si taxík a povedala som mu aresu môjho malého domčeku. Áno už som to mala naplánované takže som si tu kúpila aj dom. Nie je to nič extra. Po chvíli taxikar zastavil pred mojím domom.
"Ďakujem." Do ruky som mu hodila pár dolárov.
"Je to moja práca. Dovidenia." Usmial sa.
"Dovidenia." A zmizol.
Išla som po malej cestičke k dverám. Z vrecka som si vytiahla klúce a odpomkla dvere. S kufrom som prešla dnu a zavrela za sebou. Vyzula som sa a pozrela na hodiny ktoré sú v predsieni. Boli,2 ráno. Čas na spánok. Tento dom je o kus menší ako som mala v Stratforde no veľmi podobný. Vyšla som hore po schodoch a zasebou ťahala kufor. Vošla som do izby a kufor položila k skrini. Ráno si vybalím. Vošla som do kúpelky a rýchlo sa osprchovala. Odlíčila som sa a v osuške vošla do izby. Z kufra som si vytiahla kraťasy a voľké tričko. Lahla som si do postele a nastavila budík na 10 ráno. Zavrela som oči a po chvíli zaspala.
****
Ráno ma zobudil budík. Zastavila som ho a pomali sa postavila z postele. Vošla som do,kúpelne a vykonala rannú hygienu. Malovať sa nejdem pretože mám peknú pleť. Vlasy som si zopla do konského chvosta.Z kufra som si vytiahla spodné prádlo,riflové kraťasy a sivý sveter. Otvorila som skriňu a začala do nej ukladať veci z kufra. Zbrane s peniazmi som dala pod posteľ. Keď som mala vybalené tak som kufor zasunula pod skriňu.Zobrala som peňaženku a vyšla z izby. Vošla som do kuchyne a otvorila chladničku. Pozerala som do nej si 2 minuty ale nakoniec som ju zavrela pretože tam nebolo nič. Keď hovorím nič tak naozaj nič. Vošla som do predsiene a obula si topánky na opätku. Nezvyk ale musím zmeniť štýl. Nastriekala som na seba pár kvapiek voňavky. Na oči som si dala slnečné okuliare a zobrala klúče z botníka od mojej lásky. Prezrela som sa ešte v zrkadle ktoré je tu v priedsieni a vyšla som von. Zamierila som si to garáže. Nasadla som do mojej čiernej audi r8. To auto proste milujem. Vždy bude pri mne na 1.mieste. Zastála som si prvom supermarketu a vystúpila z auta. Zamkla som a vošla do obchodu. Nakúpila som potrebné potraviny a všeličo možné. Nákup som zaplatila a odniesla do auta. Vedla supermarketu bolo aj Dm-ko. Tam som si nakúpila hygienické veci a všetko čo sa mi mohlo zísť. Odniesla som to do auta a nastúpila. Prišla som pred obchodné centrum. Vyšla som z auta a zamierila dnu. Chodila som z obchodu do,obchodu a kupovala som si nové veci. Nezobrala som si ich veľa zo Stratfordu. Keď som mala nakúpené veci tak som išla do malej reštiky a tam som si dala sushi. Tašky som dala do auta ku ostatným. V kufru a na zadných sedadlách som mala veľa tašiek. Sadla som do auta a išla som do tetovacieho štúdia. To je posledné miesto kde idem. Zastavila som pred tetovacím šúdiom. Vošla som dnu.
"Dobrý deň. Posaďte sa na kreslo. " Prišiel ku mne potetovaný chlap okolo 30.
"Dobrý." Sadla som si na kreslo.
"Tak čo to bude?" Spýtal sa a pripravoval si veci na tetovanie.
"Toto." Povedala som a ukázala mu tri fotky na mobile.
Nedám si len jedno. Dám si rovno tri lebo skôr či neskôr by som tu prišla zase.
"Ste si istá že to vydržíte?" Spýtal sa a pousmial sa.
"Áno." Usmiala som sa.
"Tak dobre. Pošlite mi tie fotky a ja si ich pripravím." Povedal.
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...