Pohľad Chloe:
Práve ideme pre Rodericka(to je ten čo bol v pivnici). Ideme všetci. Oni pojdu na dodavke a na na RR aj s Roderickom. Nemôže zistiť že idu aj moji chlapci. To nebude vedieť ani Roderick lebo on by to hneď vykríkol.
Zastáli sme pred domom chalanov. Ja som tu na svojom aute a oni na dodávke. Vystúpila som z auta a zamierila si to dole do pivnice. Išiel somnou iba môj otec. Vošli sme do pivnice a Roderick bol na stoličke zaviazaný. Otec ho odviazal a zaviazal mu ruky dozazu.
"Ak sa o niečo pokúsiš tak si mŕtvy." Povedala som.
"Aj tak zomrem." Povedal.
"Keď pojdeš podla pravidiel tak nie." Povedala som.
"Kde ideme?" Spýtal sa.
"Na výmenu." Povedala som.
"Komu ma chceš dať?" Bol vystrašený.
"Dickovi." Povedala som.
"Aha." Povedal.
Na hlavu som mu dala menší čierny mech aby nevidel kde ideme a kto ide.
"Ja nič nevidím." Povedal.
"O to mi ide a teraz poď." Povedala som a potiahla som ho.
Pomali sme vyšli hore po schodoch. Dala som ho na stanu spolujazdca a zapla mu pás. Pre istotu. Sadla som si za volant a vyštartovala.
Ideme rovno do skladu. Doma som si zobrala potrebné veci čo vždy. Na sebe mám čierne rifle,čierne tieľko,bundu a supry. Jasné že som celá v čiernom ako vždy. Za opaskom 2 zbrane s tlmičmi a nožík vo vrecku.
Zaparkovala som pred skladom. Chalani už boli na miestach tak ako sme sa dohodli. Ani som si nevšimla dodávku. Auto som obišla a otvorila dvere. Vytiahla som Rodericka von z auta a auto zamkla. Vrece som mu nechala ešte stále na hlace. Chytila som ho za ruku a ťahala do skladu. Vošla som dnu a v strede miestnosti sedela Penelope.
"Predsa si len prišla." Povedal a vyšiel z tmavého rohu.
"Ja dodržiavam dohody." Povedala som.
"Máš ten čip?" Spýtal sa.
Začala som sa smiať. On si fakt myslí že mu dám ten čip?
"Ty si fakt myslíš že ti ho dám." Spýtala som sa.
"Ty mi dáš čip a ja ti dám Penelope." Povedal.
"A čo keď poviem že ti dám Rodericka a ty mne Penelope." Povedala som.
Rodericka som si pritiahla bližšie k sebe. Nebolo ho vidno lebo bol v tme..
"Vy ste ho ešte nezabili? "Spýtal sa.
"Ako vidíš nie." Povedala som.
"Daj mu dole mech nech sa uistím že to je on." Povedal.
Dala som mu dole mech z hlavy. A pozrela sa na Dicka. Poprezeral si ho. Ja som mu dala nas5 mech na hlavu.
"Tak čo? " Spýtala som sa.
"Dobre." Povedal.
"Odviaž ju a nech príde ku mne a potom ja pustím jeho." Povedala som.
"A akú mám istotu že ma neoblafneš?" Spýtal sa.
"Len nech ide pomali ku mne a on pojde pomali ku tebe." Povedala som.
"Dobre." Povedal a začal ju odviazávať.
Bála som sa že tu má nejakých ludí aj keď som mu ludí zabila. V tejto miestnosti sú dve východy. Jeden za mnou a jeden za ním.
Penelope pomali išla ku mne. Ja som dala Roderickovi mech a pomali ho pustila nech on ide ku nemu.
"Choď do auta." Povedala som Penelope a podala jej klúče.
"Chloe prisím nie." Povedala.
"Choď." Povedala som.
Aj pred tým som ju poslala preč. Nechcem aby sa jej niečo stálo aj keď si toho prežila už dosť. A kôli komu? Jasne že mne. Penelope si zobrala klúče a vyšla von. Tým vchodom čo bol za mnou.
"Choď do auta." Povedal Dick a rozviazal ruky Roderickovi.
"Fakt?" Spýtal sa Roderick.
"Ju zvládnem." Povedal sebavedomo a usmial sa.
Roderick vyšiel tým vchodom čo bol za Dickom.
"Tak ako sa zhodneme?" Spýtal sa.
"Zhodneme sa že sa nezhodneme." Povedala som.
"Nešaškuj a daj mi ten čip." Povedal.
"A ako prišiel na to že ja mám ten čip? Každý hovorí že ho mám ja ale ja ho nemám." Povedala som.
"Máš a ty to veľmi dobre vieš." Povedal.
"Aj keby som ho mala tak by som ti ho nedala." Povedala som.
"Ale ty ho máš a teraz mi ho hneď aj dáš!" Začínal peniť.
"Nie." Povedala som.
Vytiahol zbraň. Ja som na nič nečakala a tiež som vybrala obidve zbrane. Mierili sme priamo do tváre. Mala som býhodu lebo som mala dve zbrane.
"Daj mi ten čip a ostaneš nažive." Povedal.
"Si myslíš že sa ťa bojím?" Spýtala som sa.
"Mala by si." Povedal.
"Ale nebojím." Povedala som.
"Si teraz nemysli že ťa nechám len tak odísť." Povedal.
"Buď odídeš alebo tu ostaneš v kaluži krvy." Povedala som.
"Ha ha ha. Dovol sa mi zasmiať." Nestihol dopovedať a vystrelila som.
Jeho telo dopadlo na zem.
Sorry že je krátka.
VOTE a KOMENT :3
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...