73.Kapitola

1.8K 75 3
                                    

Pohľad Chloe:

Pozerala som sa cez okno na chalanov. Rozprávali sa s Timmym. Povedala som Timmymu aby povedal že som tu bola a že som hneď odišla. Pomali som zišla dole do obyvačky. Spravila som si raňajky a najedla som sa. Dala som si do kanvice vodu a zapla ju. Do hrnčeka som si nadávkovala kávu. Kanvica o chvílu vypla a ja  som zalila kávu. Dala som do nej 2 lyžičky cukru. Vybehla som hore po schodoch do svojej izby. Namierila som si to do kúpelne. Vyzliekla som zo seba pyžamu a vošla do sprchy.

"Konečne sprcha." Zamrmlala som si popod nos.

Zmyla som zo seba ten nemocničný pach. Pomali som sa sprchovala aby som si dala pozor na rany. Vyšla som zo sprchy a okolo tela si obmotala osušku. Zobrala som druhú osušku a s ňou som si spravila turbán na hlave. V osuške som vošla do izby a postavila sa pred skriňu. Vonku už je chladno. Zo skrine som si vytiahla -->(foto na boku) a hodila to na posteľ. Vošla som do kúpelne a vytiahla fén. Začala  som si pomali sušiť vlasy. Po pár minutách som ich mala dokonalo suché. Nechala som ich spadnúte na pleciach. Spravila som si rannú hygienu a trochu sa nalíčila. Pozrela som sa do zrkadla a následne vyšla von. Vošla  som do izby a obliekla si spodné prádlo. Hneď potom aj veci z postele. Zišla som do kuchyne a vypila si svoju kávu. Pozrela som sa na hodinky ktoré sú zakvačené v kuchyni. Je pol 10tej. Vyšla  som hore do izby a mobil si odpojila z nabijačky. Zapla som ho a zadala svoj pin kód. Pomali som kráčala dole po schodoch až do kuchyne. Sadla som si na barovú stoličku a oprela sa o ostrovček. Začal mi pípať mobil čo naznačovalo že mi chodia správy a zmeškané hovory. Iba tak som prezrela správy od koho môžu byť. Jasné že boli od chalanov a ostatných starých známich. Som neprečítala ani jednu a všetky ich vymazala. Vošla som do kontaktov a hladala lekára.  Našla som ho. Volá sa Glenn Bek. Vytočila som jeho číslo a čakala kým to zdvyhne.

Glenn: Ahoj Chloe.
Ja: Ahoj Glenn.
Glenn: Čo potrebuješ? Nebodaj uspokojiť. (Zasmial sa.)
Ja: Nie (smiech). Možno(smiech).Vyšetriť ma.
Glenn: Môžem aj to(smiech). A čo sa ti preboha stálo?
Ja: Keď prídeš všetko ti vysvetlím a možno aj ukážem (smiech).
Glenn: Dobre(smiech). Adresa?
Ja: Pošlem ti do smsky.
Glenn: Dobre o chvílu budem u teba.
Ja: Zatiaľ ďakujem tak čau.
Glenn: Čau.

Zložil. Napísala som mu sms-ku s mojou adresou.Glenn je môj starý známi. Má len 23 rokov a je domáci lekár. Spoznali sme sa na základke. Mal triedu vedľa mojej. Boli sme najlepší kamaráti. Keď som bola malá tak som si s dievčatmi veľmi nerozumela a tak som radšej chodila s chalanmi von. Bola s nimi vetšia zábava ako s pipkami zo školy. S Glennom som si veľmi dobre rozumela. Raz sme boli na párty a tam sme sa poriadne dali dole. Mala som vtedy 14 ale o pár dní 15. Na tej párty som sa s ním nevedomky vyspala. Od vtedy sme boli kamaráti s výhodami. Po čase  si našiel priateľku a tak sme sa od seba odlúčili no stále sme boli kamaráti. Keď som potrebovala sex kludne som mu zavolala a on bol o 10minút u mňa. Aj keď mal priateľku tak somnou spával. Sám mi povedal že keď budem niečo potrebovať mám mu zavolať kedykoľvek chcem.

Započula  som zvonček pri dverách. Prišla sok k dverám a otvorila ich. Tam stál Glenn s kufríkom  a vedľa neho Brett.

"Ahoj." Spískla som a objala ho.

"Ahoj." Objatie mi opätoval aj s kufríkom .

Silno ma stlačil a ja som sikla ok bolesti.

"Prepáč." Smutno povedal.

"To je v poriadku." Chytila som si brucho."Brett ďakujem že si ho odprevadil." Usmiala som sa na neho.

"Dobre tak ja idem nas5." Usmial sa a odišiel.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now