Pohľad Chloe/Naomi:
Je pol 10 večer. O chvíľku idem konečne domov. Celý deň som na nohách a asi o chvílu odpadnem. Otec s chalanmi odišli už dávnejšie. Pomali som začala počítať peniaze či náhodou niečo nechýba. Všetko bolo tak ako má byť. Kasu som zavrela a zamkla bar. Vyšla som von z hotela. Prešla som cez prechod ku autu a nastúpila som. Pripútala som sa a vydala sa na cestu.
*
Bránu som otvorila dialkovým ovládaním a vošla dnu do dvora. Tak isto som si otvorila aj garáž. Vystúpila som z auta a zavrela bránu. Z auta som si zobrala moje veci a vyšla z garáže. Garáž som tiež zavrela a išla k dverám.
"Ale kto sa nám uráčil prísť domov?" Počula som ten slizký hlas.
"Eric vypadni." Povedala som a odomkla dvere.
"Neodídem len tak." Povedal.
Strčil ma do domu a hneď aj on vošiel. Dvere zavrel a zamkol.
"Tak kde sme to skončili?" Spýtal sa a strčil ma do steny.
"Prestaň! Lebo nemusíš dopadnúť dobre." Chytala som už nervy.
"Alebo ty. Kto má večšiu silu? Ja alebo ty?" Spýtal sa posmešne.
"Je jasné že ty. No ty ešte nevieš čo som zač. " Povedala som.
"Si obyčajná suka." Povedal a prijebal mi.
Nečakala som ranu až tak skoro. Spadla som na zem a on mi začal kopať do brucha a hlavy. Hlavu som si snažila kriť rukami a brucho som napla aby ma to až tak nebolelo. Po chvíli prestál.
"Tak čo páči sa ti to?" Spýtal sa a zase ma kopol.
Na zem vedla seba som vyplula kus krvy.
"Si obyčajný bastard." Povedala som a nohy som mu potkopla mojimi nohami.
Spadol na zem a ja som to využila. Skláňala som sa nad ním a bila ho hlava nehlava. Dávala som mu päste do tváre. Postavila som sa a začala ho kopať tak ako on mňa. Do brucha som mu dávala čo najsilnejšie rany aké som vedela.
"Tak aké to je? Hmm? Skurvysyn." Povedala som a posledý krát som ho kopla.
Upadol do bezvedomia. Neviem čo s ním mám spraviť. Keď ho vyhodím von o pár dní príde zas. Keď ho zabijem budem mať s ním iba robotu a aj tak ho nebudem mať kde dať. Jedine keby som ho nahlásila na políciu. Budem vyzerať ako zbabelec ale aspoň budem mať s ním pokoj. Vytiahla som si zo zadného vrecka mobil a vytočila číslo 911(asi je také číslo.).
P:Dobrý večer ako vám môžeme pomôcť?
J:Chcela by som nahlásiť vniknutie do domu a napadnutie.
P: Ako sa voláte a kde bývate?
J: Naomi Mc'Roll a (vymyslite si adresu).
P: Pošlem tam niekoho zatiaľ čakajte. Dovidenia.
J: Dovi.Eric stále ležal na zemi. Po chvíli som počula policajtov. Vyšla som pred dom a kývla rukou na nich.
"Dobrý večer čo sa tu stálo?" Spýtal sa sherif.
"Keď som prišla domov z práce tak pred domom na čakal môj ex. Vtrhol dnu a tam ma napadol." Povedala som a ukázala na moju tvár ktorá vyzerá dosť zle.
"A kde je teraz. Ušiel?" Spýtal sa sherif.
"Nie on je dnu. Je v bezvedomí." Povedala som a vošla s sherifom a dalšími policajtmi dnu.
"Ako to že je v bezvedomí?" Spýtal sa.
"Viete keď som bola malá tak ma otec naučil nejaké triky." Zasmiala som sa na odlahčenie situácie.
"Aha a ako sa volá." Spýtal sa zatiaľ čo ho policajti spútali a odvliekli.
"Eric Seldy." Povedala som zatiaľ čo si on zapisoval.
"Máte svedkov ktorý by vám to potvrdili?" Spýtal sa.
"Nemám ale dnes bol zamnou v práci a tam povedal že dnes večer príde a bola tam aj moja kamarátka." Povedala som.
"Na polícii ho vypočujeme a potom aj vás." Povedal.
"Dobre dovidenia." Povedala som.
"Dovidenia." Povedal a odišiel.
Tak toto by sme mali. Dvere som zamkla a ten neporiadok čo sme tu narobili trochu popratala. Vyšla som hore po schodoch a zamierila som do kúpelne. Pozrela som sa do zrkadla a skoro som omdlela. Na lavom oku monokel,rozťatá pera,brucho celé od modrín a opuchnúta tvár. Neviem ako budem ráno vyzerať. Vyzliekla som a vošla do sprchy. Rýchlo som sa osprchovala a vyfénovala vlasy. Obliekla som sa do pyžama a zalahla do postele. Pozrela som sa na hodinky. Bolo pol 1 ráno. Neviem ako ráno vstanem ale dúfam že vstanem. Po chvíli som zaspala.
Pohľad Justin:
"Vstávaj ty magor." Počul som vedla ucha Freda.
"Daj mi pokoj." Zamrmlal som.
"Máme ísť na raňajky." Povedal Fredo.
"Nechaj ma spať." Zamrmlal som a otočil sa na druhú stranu.
"James povedal že keď sa naraňajkujeme tak pojdeme niečo vybaviť a potom pojdeme do tej reštiky. " Povedal Ryan.
Hneď som zdvihol hlavu z perín.
"Fakt?" Spýtal som sa.
"Hej teraz mi volal aby sme už išli dole." Povedal.
"Okey." Povedal som a postavil sa z postele.
Prepáčte že nebola časť. Pokúsim sa ich dávať častejšie. :) Ďakujem za krásne komentíky :3
VOTE a KOMENT :3
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...