83.Kapitola

1.4K 68 3
                                    

ASI MA ZABIJETE ALE NEVIEM AKO ĎALEJ ,TAK SKOČÍME O PÁR ROKOV.

Pohľad Justin: (o 5rokov.)

"Máte všetko zbalené?" Spýtal sa James.

"Asi hej." Zasmial sa Chaz.

"Prečo nemôžu oni prísť sem ale my musíme ísť tam?" Spýtal som sa.

"Lebo takto máme istotu." Povedal otec.

"Akú istotu? Prídeme o týždeň nas5 a dom bude v plameňoch. " povedal som.

"Nepreháňaj. Určite tam budú dáke sexy riťky." Povedal Chaz.

"Ty tam nejdeš kôli tomu biznisu ale kôli ženám. Však?" Spýtal sa ho so smiechom James.

"Idem tam kôli biznisu ale najviac kôli kurvyčkám." Lišiacky sa usmial.

V miestnosti nastalo ticho ale o 5sekúnd sme všetci vybuchli smiechom.

"Ty sa nikdy nepolepšíš." Pokrútil hlavou Ryan.

"Nie." Zasmial sa Chaz.

"Dobre chalani dosť srandy. Zoberte si svoje kufre a zavolajte si taxíky. Na letisku sa všetci stretneme." Povedal otec.

"Dobre." Povedal Fredo.

Všetci sme si zobrali kufre a vyšli von na cestu. Nasadli sme do taxíkov a išli na letisko. Ja som išiel s Ryanom na jednom taxíku,Chaz išiel s Fredom a Twistom na druhom taxíku a na treťom išiel otec a James.

Po pár minutách sme boli na letisku. Letenky sme už mali. Prešli sme kontrolou a nastúpili do lietadla. V lietadle som sedel s Ryanom a Fredom. Chaz sedel s Twistom za nami a James s otcom pred nami. Ešte som vám ani nepovedal kde ideme. Ideme do New Yorku. Vôbec sa mi tam nechce ísť. Ideme tam urobiť biznis. Nechápem prečo nemohli oni prísť do Stratfordu. No teraz je to už jedno. Chaz sa teší pretože tam ešte nebol a hlavne na to ako si s niekym zajebe. Dúfam že tam týždeň vydržím a aspoň si kus oddýchnem. Ja to beriem skôr ako dovolenku a nie prácu.

Asi by ste chceli vedieť či vieme niečo o Chloe. Sklamem vás pretože o nej sme nepočuli ani slovo. Keď ubehli dva roky od toho tak sme sa ja.skúsili ešte nájsť. Prehladali sme skoro všetky mestá ale nepodarilo sa. Ani sa neozvala či je v poriadku proste nič. Už je to 5 rokov čo zmizla len tak. Proste ako keby sa vyparila.James verí že sa s ňou ešte stretne. Či už to bude o 10 alebo 20 rokov musí sa s ňou ešte stretnúť. Ja som to už nejak predýchal a stále je v mojom srdci. Viem že niekde v hľbke srdca ju ešte milujem a aj ja verím že ju ešte uvidíme.

Pohľad Chloe/Naomi:

Čo sa stalo za tých 5 rokov? Mám krásneho 4 aj pól ročného syna. Nadovšetko ho milujem a on miluje mňa. Vychádzame spolu skvele a za to som vďačná. Mám už 25 rokov a to je čo povedať. Jessicou sme stále najlepšie kamarátky a robíme v tej istej práci. Ja tie peniaze nepotrebujem pretože ich mám ešte kopu z minulosti. Ale musím niekde robiť. Robím čašníčku v jedno hoteli. Nie je to ani veľmi hotel skôr ako reštaurácia. Našla som si aj priateľa. Chodila som s ním pol roka ale potom som sa s ním rozišla pretože začal piť a byl ma. To som ako tak zvládala ale keď buchol môjho miláčika tak som ho vyhodila. Stále mi píše sms-ky ako ma veľmi miluje a že sa zmenil ale potom prídu také sms-ky kde sa mi vyhráža. Ja si ho už nevšímam. Nepočula som o ňom už pol roka a som rada. 

Práve sa chystám do práce ale neviem kde mám  dať Maxa pretože mi volala jeho učiteľka zo školky, že nebude škôlka 2 týždne.  Mám aj opatrovateľku no ona stráži Maxa až keď sa škôlka skončí. Budem musieť Maxa zobrať somnou do roboty. Už tam pár krát bol a páči sa mu tam.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now