19.Kapitola 🖤

2.4K 88 0
                                    

Pohľad Justin:

"Už ma nebavia tieto hry.,, ozval sa Lil.

Wow. Niekto sa konečne rozhodol s tým skoncovať. Aspoň dúfam. Jasné že si zahrám aj ja ale nie že by som presedel pri tom celý deň.

"Poďme sa niekde vyvetrať.,, ozval som sa.

"Poďme do baru.,, zahlásil Chaz. Nie je to zlý nápad.

"Zabudni.,, hneď ho uzemnil Fredo.

"Prečo?,, tento krát sa ozval Lil. Vidím že aj jemu sa zapáčil ten nápad.

"Pretože o 12tej máme obchod.,, oznámil nám Fredo a pozrel sa na svoje hodiny ktoré mal na ľavej ruke.

Ryan sa buchol do čela."Ja som úplne zabudol.,, fajn nie som jediný. Ani neviem či som vobec o tom vedel.

Dvere od pracovne sa otvorili a von vyšli všetci traja. O niečom sa ešte rozprávali a pri tom sa smiali.

"Mala by som ísť.,, Chloe sa pozrela na svoje hodinky.

"Buď opatrná. Keby niečo volaj.,, James na ňu prísne pozeral. Kam ide?

"Kto ťa vezie?,, opýtal sa jej môj otec.

Len mykla ramenom a ja som sa ponúkol že ju odveziem. Chcem vedieť kam ide.

"Idem si len po bundu.,, ukázala hore na schody.

Len som prikývol a išiel som do predsiene kde som si na seba obliekol bundu. Pozeral som na hodiny a bolo pár minút po 10tej. Kam ide? Veď máme o 12tej obchod.

Chloe prišla do predsiene a v ruke mala čiernu mikinu s kapucňou a kuklu? Alebo to je čiapka? Nie myslím že je to kukla.
Fajn? Tak toto chcem rozhodne vedieť.

Pohľad Chloe:

Z izby som si zobrala zbraň ktorú som si zastrčila za pás. Keby niečo. Do ruky som zobrala čiernu mikinu, kuklu a rukavice. Obula som si tenisky aby sa mi lepšie bežalo. Opäť, keby niečo.

Výšla som z izby a zišla do predsiene kde ma už čakal Justin. Vyšli sme von a sadli do jeho auta. Nakázala som mu ísť do mesta a ja som si medzi tým obliekla mikinu, nasadila rukavice a kuklu som si dala zatiaľ ako čiapku.

Keď sme prišli do mesta tak som ho navigovala na parkovisko ktoré je vždy plné áut. Justin sa ma celu cestu pýtal kam ideme a čo idem robiť. Nakoniec som mu nič nepovedala a povedal mu nech ma vysadí v jednej ulici. Neboli tu kamery a nepotrebujem aby zistili od neho špzku.

"Fakt mi nepovieš čo ideš robiť?,,

"Nie.,, zasmiala som sa a vystúpila z auta.

"Vieš že máme o 12tej obchod?,, opýtal sa ma.

"Viem, budem tam. Choď naspäť domov.,, oznámila som mu to a išla pomaly ku parkovisku. Cestou som si nasadila kuklu a na to si dala kapucnu.  

Po 10minutovej ceste som bola pred parkoviskom, zastala som pri strome a pozerala po autách. Do očí mi padol bieli g mercedes. Z vrecka som vytiahla sponu s ktorou väčšinou otvaram dvere. Prešla som k autu a zistila že je nastavený alarm. Otvorila som dvere na aute a tým začal alarm hučať.  Rýchlo som si sadla do auta a vytrhala káble z pod volanta. Odpojila som ten správny a auto stíchlo. Pomocou káblov som naštartovala a odišla z parkoviska. Namierila som si to hneď k Scottovi ktorý je frajer do áut a do falšovania dokladov.

Pohľad Justin:

Zaparkoval som auto do garáže a vošiel do chodby. Kľúče som hodil na stolík a prešiel do obývačky z kadiaľ išli hlasy. Ako stále.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now