54.Kapitola

1.9K 78 2
                                    

Pohľad Chloe:

Rýchlo som sa osprchovala a vošla som do izby. Zo skrine som si vytiahla-->(foto na boku). Vysušila som si vlasy a nalíčila sa. Zišla  som dole do kuchyne a zistila som že Justin išiel domov. Tak nech sa hnevá. Za pravdu sa každý hnevá.

Na rožok som si natrela syr a šunku. Pomali som ju začala jesť. Keď som dojedla tak som si sadla do obyvačky a zapla Tv. Pozerala som ale nič moc tam nešlo. Vypla som ju,a postavila som sa. Vyšla som hore do izby a zobrala som si 2 zbrane s tlmičmi,boxerku a nožík. Zbrane som si zastrčila za pás,nožik do pravej nohy ale zo spodu k topánke a boxerku do vrecka.  Zobrala som si klúče od auta,okuliare a klubúk. V poslednom čase nosím veľa šiltoviek alebo klubúkov. Zamkla som dom a išla k autu. Sadla som si do maserati a naštartovala. Namierila som si do Dickovo domu. Vlastne k jeho gangu. Bývajú všetci spolu. Je to veľmi riskantné ale čo už. Pomsta je pomsta. Keď sa on môže vlámať do jeho domu tak môžem aj ja. Zastála som pár metrov od jeho domu. Bolo 20:49 a pomali sa stmievalo. Bože to už toľko hodín? Zastála som pod oknom a zohla som  sa. Nakukla som sa dnu. Boli tam dvaja chlapci ktorý gemblili xbox. Prešla som k druhému oknu a tam bol jeden v kuchyni ktorý telefonoval. Pozrela som sa aj k tretiemu oknu a tam boli zasa dvaja chlapci a o niečom sa rozprávali. Prešla  som všetky okná a nikto už nikde nebol. Pomali som otvorila okno ktoré bolo iba privreté. Dostala som sa potichu do kuchyne. Zbrane som už mala vytiahnúte a namierené v pred. Jednu do jednej strany a druhú do druhej. Zastrelila som toho čo telefonoval v kuchyni. Chytila som ho aby nespadol na zem. Nechcem aby zistili že som tu. Dvaja ktorý sa.rozprávali sedeli na gauči. Obidvom som naraz strelila gulky do hlavy. Prešla som tam kde hrali xbox. Namierila som na nich.

"Ahoj" Povedala som a oni sa na mňa pozreli.

Nestihli žmurknúť a guľky mali v hlave. Vyšla som von dvermi a zbrane si dala nas5 za pás. Kludne som si prešla ku auto ako keby sa nič nestalo. Veď nič také sa nestalo. Len pár ludí menej na tejto zemi. Nasadla som do maserati a išla smer domov.

Zastála  som pred domom a auto nechala vonku pred bránou. Ešte niekde pojdem. Auto som zamkla a vošla do domu. Sadla som si do obyvačky a zapla telku. Prepínala som programi a nechala na dákom kanáli.

Keď som Dickovi pozabíjala celý gang tak teraz si bude musieť nájsť nových ludí. Jasné že hneď ako to zistí pojde po mne. Zobrala som si mobil a vytočila Scottové číslo.
Scott: Ahoj.
Ja:.Ahoj,neruším?
Scott:.Nie,čo sa  s tebou stálo nevidel som ťa skoro tri mesiace.
Ja: Nemohla som byť doma pretože som sa pohádala s otcom.
Scott: Počul som niečo. No a už ste za dobre?
Ja: Hej ale zasa sme sa pohádali ale nie tak že by som mala odísť.
Scott: To som rád neboj určite sa všetko vyrieši. A teraz čo potrebuješ že mi voláš.
Ja: Oh. Skoro som zabudla prečo som ti volala. (Smiech)
Scott: Tak hovor. (Smiech)
Ja: Potrebudem aspoň troch bodigardov(neviem ako sa to píše :D)
Scott: Okey. Pošlem ti tých najlepších.
Ja: V to dúfam. Pošlem ti adresu do sms-ky.
Scott: Dobre. Za pol hod. ich máš doma.
Ja: Dobre a ďakujem. Ahoj.
Scott: Nz. Ahoj.

Zložila som a začala som písať sms-ku s mojou adresou. Poslala som mu adresu a čakala.

O pol hodinu niekto zvonil. No to budú oni. Nakukla som cez kukátko a áno boli tam oni. Otvorila som dvere.

"Dobrý deň vy ste Chloe Wirtt?" Spýtal sa jeden.

"Áno poďte ďalej". Povedala som a otvorila viac dvere.

"Sadnite si tam do obyvačky ja hneď prídem". Povedala som a ukázala smer kam je obyvačka. Vošla som do kuchyne a vybrala štyri poháre. Dala som ich na tácku a naliala do nich džús. Vošla  som do obyvačky a tácku dala na stôl. Sedeli na gauči vedla seba. Sadla som si oproti im do kresla.

"V prvom rade si budeme všetci tykať. Žiadne vykanie". Povedala som.

"Dobre". Povedali.

"Tak ako sa voláte?" Spýtala som sa.

"Brett". Povedal čiernovlasý s hnedými očami a s veľkými ramenami.

"Timmy". Povedal hnedovlasý so zelenými očami a hrubými rukami.

"Andy". Povedal blonďak s modrými očami a tiež svalnatými rukami.

Scott mi poslal úplne odlišných ludí. Nevadí dufam že s nimi bude sranda.

"Dobre tak potrebovala by som strážiť celý dom. Jasné že môžte chodiť aj dnu."Povedala som.

"Koho máme púšťať dnu?" Spýtal sa Brett.

"Poznáte Dicka Veineta? ". Spýtala som sa.

"Ten hajzel". Zašepkal potichu Andy.

"Poznáme ho všetci". Povedal Timmy.

"Tak jeho tu v žiadnom prípade nepúšťajte. Dnes som mu zabila celý gang takže pojde po mne." Povedala som.

"Ty si mu sama pozabijala celý gang?" Spýtal sa Brett.

"Hej. Ale Dick tam nebol takže som nemala šancu ho zabiť." Povedala som.

"Dobre a koho môžme pustiť?" Spýtal sa Andy.

"Hneď som tu. A zoberte si pitie." Povedala som a vyšla hore do izby.

V izbe mám všetkých fotky. Zobrala som otcovú,Johnovú,Fredovú,Justinovú,Lilovú,Chazovú,Ryanovú a ešte fotku Penelope. Zišla som dole a fotky hodila na stôl.

"Týchto môžte". Povedala som.

Tak a je tu ďalšia časť. Dúfam že sa páčila.
VOTE a KOMENT :3


Mafia (JB)Where stories live. Discover now