64.Kapitola

1.5K 68 1
                                    

Pohľad Chloe:

Zobudila som sa na ostré lúče ktoré prenikali do mojej izby. Pasadila som sa ba posteli a pozrela koľko je hodín. Bolo 9:59. Dosť dlho som spala. Ale tak včera som sa trochu opila. Ale na toho hajzla som nezabudla. Veď ten si to odpyká.  Postavila som sa z postele a vošla do kúpelne. Spravila som si rannú hygienu a vliezla do sprchy. Rýchlo som sa osprchovala a vyšla zo sprchy. Obmotala som okolo tela osušku a na hlave spravyla turbán. Vyfénovala som si vlasy a nalíčila sa. Vošla som do izby v osuške a otvorila skriňu. Vybrala som si zo skrine spodné prádlo a hodila ho na posteľ. Potom som vybrala -->(foto na boku) a hodila na posteľ. Osušila som sa osuškou a obliekla si veci čo som hodila na posteľ. Keď som bola oblečená tak osušku som zavesila na dvere. Upravila som posteľ a kus poriadila izbu. Pozrela som sa na hodinky ktoré ukazovali pol 12-tej a ten hajzel ešte nikde. Vytiahla som Justinov kufor a hádzala som mu jeho veci do kufru. Nedávno si ich sem doniesol tak si ich aj môže odnisť. Po 15minutách som mala všetky jeho veci v kufru. Kufor som nechala na prostred izby a išla do kuchyne. Začala  som si robiť praženicu. Po chvíli som ju mala spravenú a dala som to na tanier. Zobrala som si chleba a začala jesť. Keď  som zjedla tak som riad umyla a išla do obyvačky. Sadla som si na gauč a pustila tv.

Započula som štrngotať klúče v klučke. Už je tu. Teraz ak sa mi neprizná zažije peklo.

"A-ahoj." Povedal.

"Ahoj." Odvetila som.

"Ty si už hore?" Spýtal sa.

"Myslíš si že ešte spím o jednej poobede?" Spýtala som sa a pozrela na neho.

"Oh.. to už toľko?" Spýtal sa a poškrabal   sa na zátylku.

"Áno toľko. Čo tam tak stojíš? Poď si sadnúť." Povedala som.

Videla som ako sťažka preglgol. Pohol sa a sadol si ku mne. Chcel mi dať pusu ale ja som sa otočila aby mi dal len na líco.

"Čo ti je?" Spýtal  sa a zmraštil obočie.

"Nič, len nie je mi dobre." Zaklamala som.

"Aha." Povedal.

"No ako išla práca u chalanov?" Spýtala som  sa.

"No..... fajn." Povedal a vyhýbal sa očnému kontaktu.

"Aha, takže len fajn." Povedala som.

"Hej." Povedal.

"A čo ste vlastne robili? " Spýtala  som sa.

"No vieš biznis." Povedal.

"Aha, a aký?" Spýtala som sa. Chcem ho dohnať k tomu nech mi to povie. Ale to asi neurobí a o to skončí horšie.

"Tak vieš to čo vždy." Povedal.

"Neverím že ste celý čas robili biznis." Povedala som.

"No robili sme do 3rána." Povedal.

"Aha a to si domov nemohol prísť skôr?" Spýtala som sa.

"No bol som unavený." Povedal.

"Myslím si že po dlhej noci strávenej v klube musí byť každý unavený." Zvýšila   som hlas a postavila sa z gauča.

"O čom to rozprávaš.?" Spýtal sa a tiež sa postavil.

"O takže ty si nepamätáš?" Spýtala  som sa.

"Chloe drogovala si niečo?" Spýtal sa zmetene.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now