30.Kapitola

2.5K 87 0
                                    

Pohľad Chloe:

Pohla som sa autom s parkoviska školy.Chcela som byť čo najskôr doma tak som pridala na plyne. Justin išiel hneď zamnou. Kašlala som na predpisy a Justin išiel za mnou takže ani on nedodržiaval predpisy. Videla som na semafore červenú. Nikde naokolo neboli policajti tak som išla cez červenú. No policajti boli za rohom a ja som ich nevidela. Hneď pustili majáky a išli zamnou. Justin zastál na červenej. Hajzel. Pomyslela som si. Stále som išla rýchlo aj keď policajti zamnou. Značky na aute mám len také sfalšované takže nevedia ma nájsť. Pridala som pretože som sa ich chcela striasť. A nemohla som ísť domov pretože by ma chytili.Zašla som do uličky a tam som chodila po uličkách v ktorých som sa im stratila aspoň dúfam. Zacúvala som do uličky a zhasla auto. Pár minút som tam počkala aby som nevidela niekde policajtov. Vystúpila som z auta. Otvorila som kufor a zobrala som tašku ktorú som tam mala. Otvorila som tašku a vytiahla z tašky značky. Tam mám asi 3 druhy značiek. Zobrala som jeden pár značiek. Zo zadu som značku dala dole a dala som tam tú novú. A to isté som opakovala aj v predu. Staré značky som hodila do tašky v kufri. Kufor som zatvorila a sadla som si za volant. Naštartovala som a išla domov.

Po 15min. som bola pred domom. Auto som nechala pred bránou pretože dnes asi ešte niekde pojdem. Auto som zamkla a išla ku dverám domu.Vošla som dnu a vyzula som sa na chodbe. Klúče od auta som dala na botník. Z obyvačky som počula hlasy. Nakukla som do obyvačky.

"Čaute." Pozdravila som sa išla som do kuchyne.

Počula som ako sa mi odzdravili. Zobrala som si misku a dala do nej vločky a naliala mlieko. Po chvíli vošiel do kuchyne otec.

"Dúfam,že ťa nechytili." Povedal môj otec.

"Pff. Nikdy by ma nechytili." Usmiala som sa.

"To je moja dcéra." Povedal a objal ma.

"No a čo si zase spravila v škole?"

"No...rozprávala som sa."

"A ďalej?" Spýtal sa a čakal čo mu poviem.

"Tak trošku som jej odvrávala." Zakúsla som si do pery.

"Viem, že sa ti do školy nechce chodiť ale tie 2mesiace už dochodíš." Povedal otec.

"Joooj. Ale aj tak budem každý deň v riaditelni a budem skoro chodiť domov." Povedala som.

"No ak do piatku neurobíš žiadnu debilinu a nezavolajú ťa do riadiťeľne, tak ti vybavým aby si už nemusela chodiť do školy." Povedal a usmial sa.

"Vážne?" Spýtala som sa s vypúleními očami.

"Hej. Ale tak aby si neskončila v riaditeľni. A ja budem každý deň volať riaditeľke." Povedal.

"Dobre." Povedala som celá natešená. Aj keď to bude ťažké.

"Dobre. A treba dať Georgovi niečo jesť pretože ja som ho bol iba pozrieť."

"A o nič sa nepokúšal?" Spýtala som sa.

"Nie, tam som sedel s ním hodinu a rozprávali sme sa."

"Aha. A nepustíme ho?" Spýtala som sa.

"Aj ja som nad tým rozmýšlal. Má pravdu že potom by sa z mafie nedostal ak by nás zabil." Povedal otec.

"Hej. Tak pustím ho?"

"Hej ale treba mu povedať ešte že keď sa o niečo pokúsi tak zabijeme tú jeho Vanessu." Povedal.

"Dobre." Povedala som a išla do pivnice.

Vošla som dnu a videla som ako George leži na posteli.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now