Pohľad Chloe:
Prišli sme pred sklad. Pozrela som sa na hodinky na ktorých bolo 23:50. Vošli sme do skladu a čakali. Teraz máme biznis z drogami. Môj otec s Johnom sa postavili do predu a za nich po stranách Chaz,Lil,Justin,Georg a Fredo. Boli postavaný do takého trojuholníka. Ja som stála v zadu. Vždy stojím v zadu a dávam pozor. Do miestnosti vošiel 7 čenný gang.
"Máš to?" Spýtal sa jednen ktorý stál v predu a okolo neho ostatný a tvorili podobný trojuholník ako my.
"Mám, a ty?" Spýtal sa ho otec.
"Mám." otvoril kufrík ktorý mu podal jeden z jeho gangu. V kufríku boli peniaze.
Môj otec otvoril tiež kufrík ktorý mu podal John. V kufríku bol koks. Obidvaja kufríky zatvorili a vymenili si ich.Niečo ešte rozprávalicale ja som ich už nevnímala. Všimla som si, že jeden z ich gangu po mne pozeral. Pozrela som sa na neho. Stále na mňa pozeral a ja naň ho. Žmurkol na mňa aj keď bola tma som to videla. Ja som len zdihla obočie a odvrátila od neho zrak. Pomaly sa všetci otočili a išli preč. My sme išli hneď za nimi. Stále som nechápala toho chlapca. Bol asi v mojom veku. A to je jedno. Sadla som si do svojho RR a išla domov. Nečakala som ich.
Bola som už pred domom. Otvorila som si bránu dilkovým ovládačom a to isté som spravila aj z garážom. Auto som zaparkovala do garáža a vystúpila von. Prešla som do domu a išla do kuchyne. Tak som si dala vločky s mliekom. Ochvíli som počula štrngotať klúče takže už sú tu. Do kuchyne prišiel Justin.
"Kde sú ostatný?" Spýtala som sa.
"Išli do baru." Povedal a usmial sa.
"Aha." Povedala som a ďalej jedla vločky.
Zobral si flašku kofoli a napil sa. Pozeral sa na mňa nadržaným pohladom. Veľmi dobre som vedela na čo myslí. Jasné volný dom,doma sme sami,slúbené 2.kolo. Koho by to nenapadlo. Justin sa opieral o linku a skenoval ma pohladom. Keď som dojedla tak som misku išla umyť. Keď som umyla tak jeho ruky sa obtočili okolo môjho pásu zo zadu.
"Čo robíš?" Spýtala som sa a otočila sa v jeho objatí tak že som mu bola tvárou v tvár.
"Ja neviem." Zašepkal mi a kúsom mi do ľalôčka.
"Aha." Zašepkala som mu teraz ja do ucha a potiahla ho za ľalôček.
"Nedráždi." Zavrčal mi pri uchu.
"Ty si začal." Povedala som a olízala som mu lícnu kosť.Chytil mi hlavu do rúk a drsno ma začal bozkávať. "Bozky" som mu opätovala. Ruky som si spojila za jeho krkom a on tie svoje presunul za môj chrbát. Pritlačil si ma viac k sebe. Oprel ma o linku a stále ma dravo bozkával. Kúsol mi do spodnej pery čim si pýtal vstup do mojích úst. Pootvorila som ústa čim som mu dala vstup. Chytil ma za stehná a vydvihol ma na linku. S nohami som si ho pritiahla bližšie k telu. Z pier mi prešiel na krk a začal mi ho sať a okusovať. Potiahol ma dole z linky a ja som si silnejšie obmotala nohy okolo jeho pásu. Pomali išiel hore po schodoch. A išiel ku nemu do izby.
"Prečo ideme k tebe?" Spýtala som sa pomedzi bozky.
"Pretože včera sme boli pri tebe." Povedal aj on pomedzi bozky.
"Nie,poďme ku mne." Zafňukala som.
"Dobre." Povedal a kráčal somnou ku mne do izby.
Otvoril dvere a nohou ich zavrel. Pomaly ma položil na postel a ľahol si nadomňa.
Sorry že je krátka ale mám návševu.
VOTE a KOMENT
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...