21.Kapitola

2.2K 84 1
                                    

Pohľad Justin:

Hneď ako sme vedeli kde ide tak sme nasadli do auta. Ryan a Chaz išli somnou na mojom porsche. A James,Fredo,George,Lil a môj otec na dodávke. Išli sme asi 15min.keď sme sa prišli na tú dlhú cestu. Predbehol som dodávku pretože som vedelel že tu niesu žiadne uličky. Zrazu a som videl RR vedel som,že to je Chloeine (neviem skloňovať :D) auto. Zastál som a pozeral so sa dookola. Pohľad mi padól na horiace auto a Chloe pri ňom stála a držala sa za brucho. James a môj otec vybehli z dodávky a bežali ku nej. Zastavili a o niečom sa rozprávali. James ju objal ale hneď sa od nej vzdialil. Chloe si vytiahla tričko a mne sa naskytol pohlad na jej krvavé brucho.Niečo tam ešte kecali a Chloe sa rýchlo obrátila a išla od ním preč. Išla už ku jej autu.

Poď s nami na dodávke a niekto ti auto zoberie. Povedal jej James.

Nie. Pojdem vlastným autom. Povedala a už si nasadla do auta. Čakal som dokým sa pohnú oni. Chloe sa pohla a my tiež. Išla pomali čo u nej nebýva často. Možno ide kôli tomu bruchu. Kto vie čo sa jej stálo len dúfam že to nebude vážne. Neviem ako ale ocitli sme sa pred domom. Chloe išla ako prvá do garáža potom ja a potom oni. Vystúpila z auta zamkla ho a išla dnu. Bolo vidno že je nervózna ale nevedel som prečo.

Pohľad Chloe:

Boli sme pred domom. Išla  som ako prvá do garáže potom Justinove porsche a dodávka. Vystúpila som z auta zamkla ho a išla dnu. Klúče som hodila na botník a bundu zakvačila na vešiak. Vyšla som do svejej izby a zamierila do kúpelne. Vyzliekla som sa do naha a vstúpila som do sprchového kúta. Začalo ma štípať brucho no snažila som sa to ignorovať. Rýchlo som sa osprchovala. Vyšla  som zo sprchy a obmotala okolo seba uterák. Prešla som do izby a vybrala si zo skrini spodné prádlo,sivé tepláky s gumou na spodku a čierne tielko. Prešla som nas5 do kúpelne tam som sa obliekla ale tričko som si vydvihla aby som si ho nemala krvavé. Uterák som si položila na brucho a pozrela som sa do skrinky v kúpeni či tam neni lekárnička. Našla som lekárničku ale už bola prázdna.. Jasné veď som ju vyničila na seba. Pomyslela som si  a zasmiala sa. Vyšla som z izby a zamierila som si to do obyvačky. Počula som tam hlasi. Uterák som si stále držala na bruchu. V obyvačke nebol môj otec ani John.

Otec je v pracovni? Spýtala som sa a pohlady upadli na mňa.

Hej aj s Johnom. Povedal Ryan.

Dobre. Povedala som a prešla som okolo nich a vošla som bez zaklopania do otcovej pracovni.

Ahojte. Povedala som keď som zavrela dvere.

Ahoj. Pozdravili sa my naraz.

Nemáš náhodou lekárničku pretože v mojej už nie je nič. Povedala  som a zasmila.

Jasné aj tu mám lekárničku. Povedal a už hladal v šuflíku.

Sadni si sem ja sa ti na to pozriem. Povedal John. Ja som poslúchla  sadla som si na stoličku. Dala som si dole uterák.

Nebude to treba zašivať. Povedal John. Ja som si lwn vydýchla.

Dúfam že tam nebudem mať veľkú jazvu. Povedala som.

No keď ti to teraz ošetrím a nebudeš si to chytať tak tam jezvu nebudeš mať. Povedal John a usmial sa.

Dobre. Povedala som a úsmev mu vrátila. Začal mi to dezinfikovať.

Ináč máme problém. Povedala som a pozrela som na na otca.

Aký? A vlastne od akého gangu boli.Spýtal sa otec.

Nó niečo som zistila od toho chalana. A sú z gangu Triadi.Povedala som.

Č-čo že? Spýtal sa John.

Veď sme ich všetkých zabili. Povedal otec.

Nie. Alan neból šef až tak celkom. Alan ból šefom iba tých chlacov čo ste ich zabili. A Alan mal šefa ktorý sa volá Joe Smish. A Joe bol šéf Alana.Joe má ešte veľa takých chlapov ako bol Alan. A tý chlapi majú gangy ako mal Alan. Takže tie všetky gangy ktoré má chce poslať proti nám aby nás dali dole. Pretože Joe chce sa dostaň na ná trón. Ale my ich zničíme. Dopovedala som  pozrela sa na nich.

A-ako si to zistila? Spýtal sa otec.

No začala  som mu rezať prsty a on začal hovoriť. Povedala som a už som si všimla že brucho mám obviazané.

Čo budeme robiť? Spýtal sa John.

Ja neviem. Musíme si vymysleť plán. Povedal môj otec.

Ja mám nápad. Povedala som.

Aký? Spýtali sa naraz.

No Joe je teraz niekde odcestovaný na mesiac a chystá na nás niečo. Ja mám v NY kamaráta ktorý je tiež v gangu a je šéfom. Tak ja by som ho poprosila či by nešiel s nami na Joea(neviem ako sa to skloňuje :D). Povedala som a pozrela sa na nich.

No to by neból zlý nápad ale ako vieš že im môžeme veriť? Spýtal sa otec.

No pred mesiacom mi pomohli z jednim gangom. Povedala som.

Č-čo? S akým gangom? Spýtal sa otec.

No to je teraz jedno. Jeden taký malí gang išiel po mne. Pretože mi ponúkli aby som sa ku nim pridala no ja som odmietla a tak išli po mne. A oni boli s NY no a ja som zavolala tomu kamarátovi ktorý sa volá Thomas Brits či by mi pomohol, a ten gang je teraz mŕtvy. Povedala som.

Prečo si mi to nepovedala? Spýtal sa otec.

Nechcela som ťa s tým zaťažovť a vedela by som si to vybaviť. Povedala som.

No dobre ale nabudúce mi už všetko hovor. A skús sa skontaktovať s tým Thomasom. Povedal otec.

Dobre. A ďakujem. Povedala som a ukazala som na brucho.

Nemáš za čo. Povedal John a usmial sa.

Dobre idem za Scottom nech sa mi pozrie na auto. Povedala som.

Dobre a dávaj si pozor. Povedal otec.

Neboj, ahojte. Povedala som.

Ahoj. Povedali naraz.

Vyšla som von s pracovne a všetci sa na mňa pozerali.

Čo je? Vyprskla som na nich.

Nič. Povedal Chaz a ďalej sa venovali tv.

Išla som hore do izby a tam som si na seba hodila len bundu a išla som dole. Zobrala som klúče od auta a išla do garáže. Vybrala som auto z garáža a išla som za Scottom.

Bola som už pred jeho domom. Hladala som mobil a potom som ho našla na sedačke vedľa mňa. Vytočila som Scottové číslo.
Scott: Čo by si rada?
Ja: Opraviť auto. (Smiech)
Scott: Vieš koľko je hodín?
Ja: 5 ráno. Ale ty aj tak nikdy nespíš.
Scott: Kde si?
Ja: Pred tvojou bránou.
Scott: Hneď som dole. (Smiech)

A zložil.

Nestíham písať tak sorry. Budem sa snažiť každý deň napísať časť.
Vote a koment :3

Mafia (JB)Where stories live. Discover now