Pohľad Justin:
Prišiel som domov zo školy a hodil som sa na gauč ku Jamesovi a otcovi.
"Chce sa ti chodiť to školy?" Spýtal sa otec.
"Nie." Povedal som.
"Tak zajtra sa môžeš ísť odhlásiť." Povedal otec a ja som hneď naneho pozrel s veľkými očami.
"To fakt?" Spýtal som sa natešene.
"Áno ale budeš nám pomáhať." Pripojil sa James.
"Dobre a dnes som stretol Chloe." Povedal som a čakal na ich reakciu.
"Kde? Kedy? Je v poriadku? Ako vyzerá?" Hrnuli namňa otázky jednu za druhou.
"Dosť." Povedal som.
"Ta čo hovor rýchlo." Povedal James a čakal.
"No dnes ráno pred školou. Išla sa odhlásiť zo školy. Ja som jej rozprával nech sa vráti domov. No ona mi povedala že nie a že sa ide odsťahovať zo Stratfordu ale nechcela mi povedať kde." Povedal som.
"Bože ona to myslela vážne." Povedal James.
"Pýtal som sa jej či náhodou nebola včera v sklade ale povedala že ona s tým už skončila." Povedal som.
"Takže už ju asi neuvidíme." Povedal smutne James.
"A mám vás všetkých pozdraviť." Povedal som.
"Fredóó!" Zakričal James.
"Áno čo potrebuješ?" Spýtal sa Fredo keď dobehol do obyvačky.
"Vystopuj Chloin mobil." Povedal James.
Fredo prišiel s ntb do obyvačky a sadol si vedla mňa. Naťukal do obdĺžnika jej čislo a niečo tam robil.
"James?" Povedal Fredo.
"Našiel si ju?" Spýtal sa James.
"Ona si zablokovala mobil aby sme ju nevedeli nájsť." Povedal Fredo.
"Bože, vidno že to je moja dcéra." Povedal James a chytil sa za hlavu.
"Aspoň je šikovná." Povedal otec.
"Ona je až príliž." Povedal James.
"Dnes máme biznis?" Spýtal som sa.
"Hej. O 22:30 v sklade na street beat 2 ideme si zaobstarať viac zbraní." Povedal James.
Pozerali sme telku a do obyvačky už prišli všetci a pozerali sme futbal.
"Dobre ja idem ešte niečo vybaviť a v kuchyni o 22:00. Presne." Povedal a to presne zvýraznil.
"Dobre." Povedali sme zborovo.
Pohľad Chloe:
Takže dnes biznis o 22:30. Budem musieť ísť tam skôr. Preverila som si Georgovu frajerku čo je tehotná a zistila som že už ju pustil Joe a teraz sa presťahovala nas5 do LA. Zapla som si ntb a začala písať do wordu.
Ahoj George.
Nemusíš vedieť kto som. Ale viem kde nájdeš Vanessu. Joe Smish ju pustil a teraz sa vrátila nas5 do LA. Žije v bite na Main Street. Neviem kde presne ale niekde tam ju nájdeš. Verím že ťa chlapci pustia. A keď nie tak uteč. Máš právo na rodinu tak si za ňou choď kým nebude neskoro. Požiadaj ju o ruku a ži ako si žil pred tým.
PS: Keď vieš kto som alebo tušíš nehovor to nikomu. :)Vytlačila som papier a zložila ho. Dala som ho do obálky a na obálku som veľkým napísala George Prist. Obáklu som si dala na stôl a pozrela som sa na hodinky. Bolo 20:30. Bože to už toľko? Vypla som ntb a išla do sprchy. Rýchlo som sa osprchovala a zamotaná v osuške som prišla do izby. Otvorila som skriňu a vybrala som si čierne spodné prádlo. Čierne rifle,čierne tričko a čiernu mikinu cez hlavu. Vlasy som si vysušila a dala do konského chvostu. Malovať sa nejdem veď aj tak je tma, zobrala som si čiernu šiltovku ktorú som mala včera a budem ju používať dosť často teraz. Dozadu za opaskom som si dala 2 zbrane s tlmičmi. A 2 bomby. Obula som si čierne supry a vyšla som z domu. Zamkla som a otvorila som garáž. Prišla som ku mojej suzuki a šiltovku som dala pod sedadlo. Nasadla som na ňu a dala som si na hlavu prilbu. Vyšla som z garáža a hneď som ho aj zavrela dialkovým ovládaním. Pozrela som sa na hodinky ktoré som mala na ruke a bolo 22:10. Vyštartovala som a išla som do skladu.
Zaparkovala som motorku ďalej od skladu. Zosadla som z motorky a dala som si dole prilbu. Vytiahla som si šiltovku a dala si ju na hlavu. Skontrolovala som si zbrane a išla ku skladu. Bolo 22:23 o chvílu by tu mali byť. Skrila som sa ku okienku čo je vetšinou na každom sklade. Čupla som si a čakala. Vošli dnu chlapi. Neboli to naši chlapci ale bol to gang Black.
"Daj to tam do rohu." Povedal jeden a ukázal na tmavý roh.
"Dobre." Povedal a išiel tam.
"Nastav to na 10min." Povedal.
Ten chlapík tam dal bombu. OMG čo teraz spravým.
"Už sú tu." Povedal chlapík a ten druhý spustil bombu.
Boli iba 4. Teraz neviem čo mám robiť lebo nechcem sa im ukázať. Vytiahla som obidve zbrane a namierila na dvoch. Strelila som a hneď na to som aj na druhých dvoch vystrelila. Ich telá spadli na zem. Preskočila som okienko a išla ku bombe. Boli tam dve kábliky. Zasvietila som baterkou ktorú som mala v bunde. Bol tam červený a modrý. Niesom si istá ktorý ale vetšinou je to ten modrý káblik. Roztrhla som modrý káblik a bomba zhasla. Fuu som sa aj zapotila. Počula som hlasi blížiace sa do miestnosti. Rýchlo som vyskočila nas5 na okienko a sledovala ako zareagujú. Vošli do miestnosti a všetci zostali zarazený.
"Čo to kurva?" Spýtal sa John.
"Toto ma fakt desí." Povedal Chaz.
"Tieto telá tu neležia ani 2minuty." Povedal otec.
"Ako to vieš?" Spýtal sa Fredo.
"Lebo ešte len teraz od ních tečie krv." Povedal otec.
"Takže ten dotyčný je ešte tu." Povedal George.
"To nie je isté." Povedal Lil.
"Čo keď aj nás zabije?" Spýtal sa Justin.
"Už by to urobil." Povedal otec.
"Ako to vieš?" Spýtal sa John.
"Pretože niekoho vidím v tamtom okne." Povedal otec a ukázal na mňa.
A kurva. Rozbehla som sa preč. Oni hneď vybehli zo skladu a utekali za mnou. Nie všetci len Justin,Ryan,Chaz a Lil. Dobre tý ma nedoženú. Šprintovala som tak ako som len vedela. Dala som si z hlavy dole šiltovku a odhodila som ju na zem. Z motorky som zobrala prilbu a nasadila som si ju. Rýchlo som naštartovala a so šmikom stadial odišla. Skoro ma dostali. Bože neviem čo by som robila.
Pohľad Justin:
"Pretože niekoho vidím v tamtom okne." Povedal James a ukázal na malé okienko.
Niekto tam čupel. A ten niekto začal šprintovať preč. Hneď som vybehol zo skladu aj s Ryanom,Chazom a Lilom. Ten dotyčný šprintoval a bolo ťažké ho dobehnúť. Bežali sme za ním. Z hlavy si dal dole šiltovlu a odhodil ju na zem. Ani sme si nevšimli a bežal ku motorke. Rýchlo si nasadil prilbu a so šmikom sa vytratil.
"Po piče, kto to môže byť?" Spýtal sa zadychčaný Chaz.
"To nevieme ale čoskoro to zistíme." Povedal som a išli sme nas5 do skladu.
Po ceste som zobral šiltovku. Vošli sme do skladu a tam sa rozprávali chalani.
"Tak čo?" Spýtal sa James.
"Nechytili sme ho." Povedal som.
"Ako to že ste ho nechytili. Veď ste za ním išli štyria." Povedal môj otec.
"Ale on ból strašne rýchli." Povedal Ryan.
"Čo máš v ruke?" Spýtal sa James a ukázal rukou na šiltovku.
"No on to po ceste odhodil." Povedal som.
"A to akože prečo odhodil?" Spýtal sa otec.
"Lebo odišiel na motorke." Povedal som.
"Tak ten dotyčný ide snami." Povedal James.
"Ako vieš že ide snami?" Spýtal sa Ryan.
"Pretože ich zabil a zneškodnil bombu." Povedal otec.
"Č-čo bombu?" Spýtal sa Chaz.
"Áno ale musíme prísť na to kto to je." Povedal James.
Prepáčte, že 2 dni nebola časť ale nemala som čas písať.
VOTE a KOMENT :3
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...