57.Kapitola

1.6K 73 2
                                    

Pohľad Chloe:

Zastáli sme pred domom a vystúpili. Otvorila som si bránku a vošla na pozemok. Zapískala som aby prišli chalani. Hneď boli pri mne.

"Nikto tu nebol?" Spýtala som sa.

"Nie iba poštár." Povedal Brett a zasmial sa.

"Dúfam že ste mu nič nespravili." Povedala som a pozrela na nich.

"No.....ani nie." Povedal Andy a zadržoval smiech.

"Hovorte čo ste spravili". Povedala som a zasmiala.

"Tuto Brett mu takú prijebal že odpadol. Po 15min. sme ho prebrali a sme sa ho pýtali či vie kde je a čo je. Povedal že poštár. Bol vystrašený koktal. Spýtal sa či tu bývaš ty sme povedali že hej. List dal schrány a išiel preč lenže Brett ho zastavil a povedal že nechcel a nech to nikomu,nepovie. " Dopovedal Timmy a začal  sa smiať.

Ja som tiež vybuchla do strašného smiechu.

"Dúfam že je v poriadku." Povedala som keď  som sa dosmiala.

"Asi hej ale možno si vemení smenu s druhým poštárom.." Povedal Andy a zasmial sa.

"Možno." Povedal Brett.

"Dobre poďme dnu. Dám vám peniaze." Povedala som a išla dnu s Justinom po boku.

Otvorila som dvere a išli sme do obyvačky. Každému som dala po 300€ tak sme sa dohodli že to im bude stačiť na týždeň. Chcela som im to dať na konci týždna ale povedali že peniaze potrebujú na zajtra.

"My si len niečo vybavíme a za 2hodinky sme naspäť." Povedal Timmy.

"Dobre, ja budem doma. Keď prídete tak mi dajte vedieť že ste tu." Povedala som.

"Dobre, tak mi ideme zatial čaute. Povedal Tymmy."

Pozravil sa aj Brett, aj Andy a odišli preč. Pozdravila som sa im aj ja a z zvalila sa vedla Justina na gauč.

"Čo ideme robiť?" Spýtal sa Justin.

"Neviem. Keď si potrebuješ niečo vybaviť tak kludne choď." Povedala som a pobozka ho.

"Netreba mi nič. Ostanem tu s tebou a dám na teba pozor." Povedal.

"Dobre." Povedala som a oprela sa o jeho prece.

Justin zapol telku a prepínal kanáli. Nič tam nešlo samé debiliny. Spomenula som si že mám poštu. Postavila som sa a chcela vykročiť ale Justin ma chytil za ruku.

"Kde ideš?" Spýtal sa.

"Pre poštu hneď som tu." Povedala som a dala mu pusu.

Vyšla som von a zamierila si to k schránke. Vybrala som od tial poštu a išla dnu. Bol to list. Vošla som dnu a išla do kuchyne. Sadla som si na barovú stoličku a pomali otvorila list. Vybrala som stadial list a niečo tam ešte bolo ale to som nechala tak. Začala  som čítať list.
Wow. Nečakal som že takto položíš môj gang. Myslel som si že to všetko necháme tak a ty mi bez komplikácii dáš čip. Ale keď chceš vojnu budeš ju mať! Začíname. Keď ju chceš tak dnes o 22:30 v beat stor480(vymyslené). Sklad na pravo.
Príď sama.
S láskou Dick Veinet.

Ak som prečítala to meno v tom momente mi naskočil tlak 300. Z obálky som vytiahla fotky. Na tých fotkách bola Penelope. Bola zaviazaná o stoličku,zbitá,špinavá a unavená. Prečo si furt musí ona pikať na mňa. Ale to o chvílku skončí. Päsťou som jebla do kuchynskej linky  a tvár si sklila do dlaní. Bože prečo ona. Jasné že mi na nej záleží.

"Chloe čo sa  stalo?" Spýtal sa Justin.

Aj som zabudla že tu je somnou.

"Pozri sa sám." Povedala som a posunula mu list s fotkami.

Začal čítať. Vydela som že dostáva nervy   aj on. O chvílu si pozrel aj fotky.

"Čo spravíme?" Spýtal sa.

"Ty nič. Ja musím niečo vymysleť." Povedala som.

"Hou hou hou. Si myslíš že ťa tam pustím samú?" Spýtal sa.

"Pozri si čo napísal. Mám prísť sama " Povedala som.

"Nie. Vymyslíme plán a pôjdu aj chlapci." Povedal Justin a objal ma zo zadu.

"Vždy to musí ona schytať." Povedala som.

"Bude to dobré neboj sa. Koľko je hodín?" Spýtal sa.

"Musím jej najať bodigarda. A je 18:30." Povedala som.

"Máme ešte čas. Zavolám chalanom." Povedal.

"Dobre." Povedala som a pobozkala som ho.

"Bude v poriadku." Povedal.

"Musí." Povedala som.

Justin zavolal Johnovi. Povedal mu všetko. O chvílu budú tu. Bodigardi už prišli a povedala   som im o tom. Budú tu celú noc. Teraz ho pošlem k zemi. On má moju kamarátku a ja mám jeho kamaráta. Urobím výmenu a zabijem ich.

Viem že je krátka. Sorry za chyby. 
VOTE a KOMENT :3

Mafia (JB)Where stories live. Discover now