36.Kapitola

1.6K 77 0
                                    

Pohľad Chloe:

Bol večer a ja som ešte stále bola pri Scottovi. Rozmýšlala som či mám ísť domov alebo ešte zostať u Scotta.

"Scott?" Spýtala som sa.

"No?" Spýtal sa aj on a pozrel sa na mňa.

"Môžem tu ešte jednu noc zostať?" Spýtala som sa.

"Jasné, že môžeš." Povedal a usmial sa.

"Dobre tak ja už idem hore." Povedala som.

"Dobre, dobrú noc." Povedal.

"Aj tebe." Povedala som a išla do izby.

Prezliekla som sa do pyžama a zalahla do postele. Zrazu mi začal zvoniť mobil. Pozrela som sa kto volá. Bol to James(otec). Mám mu zdvihnúť? Iste sa o mňa bojí.
Ja: Áno?
James: Prepáč Chloe,nechcel som tak vybehnúť na teba ale bál som sa o teba.
Ja:Navadí ja ťa chápem.
James:Kde vlastne si?.
Ja: U Scotta.
James: Aha. Dúfam že už zajtra prídeš domov lebo je tu bez teba nuda.
Ja: Prídem zo školy domov.
James:Dobre. Dobrú noc.
Ja: Aj tebe.

Zložila som a nastavila som si budík na 6:30. Zavrela som oči a zaspala.

Pohľad Justin:

Ráno ma zobudili slnečné lúče. Pozrel som sa na hodinky ktoré ukazovali 6:20. Vstal som z postele a vošiel do kúpelne. Spravil som si rannú hygienu. Vyzliekol som zo seba boxerky a vliezol do sprchy. Rýchlo som sa osprchoval a vyšiel zo sprchy. Osušku som si obmotal okolo pása a vošiel do izby. Zo skrine som si vytiahol boxerky,čierne ryfle a biele tielko. Hodil som to na postel. Poutieral som sa s osuškou a obliekol si boxerky. Dal som si rifle a nechal ich spadnúť pod zadok a na to som si obliekol tielko. Ešte aby som nezabudol dal som si na krk retiazky. Vošiel som do kúpelne a vyfénoval vlasy. Nagéloval som si ich do hora. Vyšiel som z kúpelne a následne aj z izby. V obyvačke sedeli chlapci a pozerali nejakú pičovinu. Vošiel som do kuchyne. Vybral som si misku,vločky a mlieko.

Keď som dojedol tak som umyl riad. Vošiel som do obyvačky a sadol som si vedľa Ryana.

"Dnes ideš do školy?" Spýtal sa Ryan.

"Jop." Povedal som.

"Aha." Povedal.

Pozerali sme tv a stratil som pojem o čase. Pozrel som sa na hodiny na ktorých bolo 8:20. Po piči nestihnem školu. Rýchlo som sa vyparil z domu a sadlo do pôjho porsche.

Vystúpil som z auta pred školou a pozrel som sa na hodiny a bolo 8:28. Wow super som to stihol. Všimol som si že Chloe bola už pred dverami do školy. Išiel som tiež do školy. Prechádzal som chodbou školy a zastal pri mojej skrinke. Otvoril som ju a vytiahol som si knihy na hodinu.

"Ahoj." Niekto ma oslovil.

Otočil som sa na danú osobu a bola to Candie.

Počul som o nej že je namyslená a spala už s celou školou. Je to taká pipka a okolo nej chodia ďalšie jej pipky a obsluhujú ju. Sú to jej "prívesky". Každemu sa vtiera do riti.

"Čau." Povedal som a obišiel ju.

Nepotrebujem sa s ňou vyspať. Na druhý deň by to vedela celá škola a ešte boh vie kto. Vošiel som do tridy a sadol si celkom dozadu. Prišiel učiteľ a začal vysvetlovať učivo no ja som ho nepočúval. Tak to išlo celý deň.

Áno je krátka viem.
Nudá časť ale to je asi každá :D
VOTE a KOMENT :3

Mafia (JB)Where stories live. Discover now